Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0011-C03
Наименование на проекта „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен“-Етап II
Бенефициент 000590654 ОБЩИНА СЛИВЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 31.01.2020
Дата на стартиране 31.01.2020
Дата на приключване 29.11.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Сливен (BG342), Сливен

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение на Община Сливен е следващ етап от процеса по изграждане нова социална инфраструктура за предоставяне на услуги за подкрепа в общността и в семейна среда, а именно: Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства. Изпълнението на предвидените дейности в проекта ще обезпечи предоставянето на новите услуги в общността на територията на община Сливен, за които е изградена подходящата инфраструктура, финансирана по Оперативна програма „Региони в растеж“ с договор за БФП BG16RFOP001-5.001-0014-C01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Освен задължителните дейности по "Организация и управление" и "Информираност и публичност" са предвидени дейности за подбор на персонал за двата центъра и дейности за предоставяне на услугите в ЦОП с капацитет 100 и ДЦПДТМУТС с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги за потребители и техните семейства.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за социалните услуги ЦОП и ДЦПДМТМУТС: Видът и броят на персонала са съобразени с длъжностите, необходими за функциониране на социалните услуги, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността: - Длъжности, които са общи за Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за обществена подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства (ДЦПДМТМУТС): Директор социална услуга в общността - 1 бр., касиер-домакин - 1 бр. огняр - 1 бр., хигенист - 2 бр., шофьор - 1 бр. - За ЦОП с (капацитет 100) в проекта се предвижда следния персонал: социален работник -7 бр., педагог - 2 бр., логопед - 2 бр., психолог - 3 бр. - За предоставяне на услугите в ДЦПДМТМУТС с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги са необходими следните специалисти: социален работник -2 бр., педагог -4 бр., Логопед-1 бр., Психолог-1 бр., медицинска сестра -1 бр., рехабилитатор - 2 бр., готвач -1 бр., работник кухня - 1 бр. и детегледач- 1 бр., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на социална услуга Център за обществена подкрепа: В ЦОП ще се предлагат широк спектър от услуги и дейности за подпомагане на деца и семейства в риск с цел предотвратяване на институционализацията на децата и преодоляване на други рискови ситуации за развитието им. В съответствие с Методиката за предоставяне на услугата, основните дейности ще бъдат организирани в програми. Програмите ще се разработят в съответствие с идентифицираните потребности на децата и семействата в риск и ще бъдат основно насочени към: - консултиране и подкрепа на семейства в риск; - предотвратяване на изоставянето на деца; - превенция на насилието и отпадане от училище; - обучение и подкрепа на приемни родители и осиновители; - консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми и прояви. Дейности: логопедична работа; психологическо консултиране; превенция на отпадане от училище; реинтеграция; подкрепа на осиновяването; подкрепа на приемната грижа; директна работа с деца, настанени в приемни семейства; оценка на родителския капацитет; консултативна помощ; групова работа с деца и възрастни. Екипът на ЦОП ще провежда мобилна социална работа за оказване на подкрепа на деца и семейства във високо рискови общности - жени с рискова бременност; деца на улицата; деца - жертви на експлоатация; трайно отпаднали от училище деца и деца, които са в ситуация на социална изолация, както и на техните семейства. На територията на Община Сливен вече функционира Център за обществена подкрепа с 4 броя места за спешен прием с изградени помещения. Не е установена потребност от изграждането на още един "спешен прием", затова към новата социална услуга ЦОП не се предвиждат изграждане на помещения за "спешен прием". Услугите ще се предоставят на територията на Община Сливен, и в малките населени места от общината. Целта на услугата е непосредствено наблюдение развитието случаите и осигуряване достъп до социални услуги за групи, затруднени да ползват социални услуги в Център за обществена подкрепа в града. Мобилна социална работа /услуги по осигуряване на достъп до социални ресурси- ЦОП провежда мобилна социална група с цел активно търсене и оказване на подкрепа на деца и семейства във високорискови общности-жени с рискова бременност, деца – жертви на експлоатация; трайно отпаднали от училище деца и деца, които са в ситуация на социална изолация, както и на техните семейства. В дейността ще се ангажира както индивидуалния потребител така и членовете на разширеното му семейство. Услугите ще са насочени по превенция на рисково поведение на деца от общността. Ще се организират и провеждане на обучителни и информационни модули. Ще се провеждат кампании и разпространение на информационни материали, публикации в пресата. За гарантиране качеството на услугата ще бъде прилагана Наредба за критериите и стандартите за социални услуги за деца. , Договорена стойност: 720 954.00 , Отчетена стойност: 686 422.91
  • Дейност: Предоставяне на социална услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства: В Дневния център ще се предоставят услуги, които да осигурят комплексна подкрепа за целевите групи чрез предоставяне на интегрирани социални услуги в общността. В Дневния център са разположени помещения за индивидуална работа, където се провеждат обучителните, терапевтични и рехабилитационни дейности: - кабинет за психологическо консултиране/ логопедичен кабинет; - зала за лечебна физкултура; - психосензорна зала; - зали за групови занимания; - кухня с трапезарии; - зали за индивидуална работа. В тях ще се предоставят следните социални услуги: Лечебна физкултура; Говорна терапия, целяща възстановяване или подобряване на засегнатите функции в езиково-говорното развитие; Психотерапия целяща мобилизиране на индивидуалния психосоматичен потенциал и оказване на психологическа подкрепа на децата с увреждания и на техните семейства и близки за преодоляване на психологическите проблеми и за адаптиране към състоянието на хроничното заболяване и/или увреждане. Педагогическа подкрепа, която има за цел компенсиране потребностите на децата в училищна възраст, като им оказва помощ, дозирана и съобразена с индивидуалните им потребности, за усвояване на основни училищни знания и умения. Социална рехабилитация - Дейността е насочена към създаване на умения за водене на по-самостоятелен начин на живот чрез рехабилитация, обучение в социални умения от ежедневието, подпомагане адаптацията към нова среда. Развиваща образователна и компенсаторна дейност – овладяване на умения в областта на познавателната сфера, стимулиране работата на детето върху картинни изображения и разбиране на абстрактни понятия и причинно-следствени връзки, ограмотителни занимания на различни нива чрез вербален и невербален метод. Психомоторни занятия – стимулиране на общуването и вербалното изразяване, в индивидуални или групови занимания, използвайки звукови и музикални елементи. Планиран е капацитет на услугата от 30 потребителя и 60 консултантски услуги., Договорена стойност: 929 771.00 , Отчетена стойност: 902 749.59
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство за нуждите на ЦОП и ДЦПДМТМУТС: Услугите в двата центъра ще се ползват от деца с увреждания от цялата община, затова такова транспортно средство е необходимо, за да бъдат обхванати всички нуждаещи се. Специализираното транспортно средство ще обслужва лица в инвалидни колички и лица с изключително тежки заболявания на опорно – двигателния апарат, незрящи и други, които не могат да ползват стандартните транспортни услуги или страдат от по-тежки увреждания, които не позволяват използването дори на пригоден обществен транспорт. По данни на Дирекция „Социално подпомагане“ 25 от регистрираните 115 деца с тежки множествени увреждания живеят в селата на общината. Анализът показва, че голяма част от родителите на тези деца, които са потенциални потребители на двата центъра, нямат възможност да транспортират сами детето си до социалната услуга, поради статуса си на социално слаби лица., Договорена стойност: 68 356.00 , Отчетена стойност: 68 355.60
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане и оборудване за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа: Дейността цели доставка на допълнително обзавеждане и оборудване на Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и Центъра за обществена подкрепа. По проект BG16RFOP001-5.001-0014-C01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. за изграждане на инфраструктурата е предвидено основното обзавеждане и оборудване за предоставяне на социални услуги в двата центъра, но в процеса на изпълнение се установи, че има необходимост от закупуване на допълнително., Договорена стойност: 38 169.00 , Отчетена стойност: 16 316.20

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Виваком България" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 768.19
  • Изпълнител: "Електрохолд Трейд" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 157 632.00 , Отчетена стойност**: 16 444.95
  • Изпълнител: "Рамил" ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 500.00 , Отчетена стойност**: 13 766.57
  • Изпълнител: "Контрол - А" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 707.94
  • Изпълнител: "Офис Експрес Сървис" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 147.20
  • Изпълнител: "Полихром" ООД Сливен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42.10
  • Изпълнител: "Смарт Софт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 280.00 , Отчетена стойност**: 2 280.00
  • Изпълнител: "Омникар Ауто" ООД, Договорена стойност по проекта*: 68 355.60 , Отчетена стойност**: 69 361.88
  • Изпълнител: "Мебел лукс" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 389.00
  • Изпълнител: " Интелигентни трафик системи" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 644.00 , Отчетена стойност**: 18 673.02
  • Изпълнител: "Общинска охрана и СОТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 387.98 , Отчетена стойност**: 10 004.38
  • Изпълнител: "БКС Диагностик" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 255.00
  • Изпълнител: "Био Клима" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 860.00
  • Изпълнител: "Сапис - 93" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 000.00 , Отчетена стойност**: 54 951.28
  • Изпълнител: "Кале" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 1 015.18
  • Изпълнител: ЕТ "Боккси Константин Костов", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32.92
  • Изпълнител: "Електроразпределение ЮГ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 202.67
  • Изпълнител: "ВиК - Сливен" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 536.02
  • Изпълнител: "Българска училищна индустрия" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: "Атлантик УЕЙ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24 822.00
  • Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 150 000.00 , Отчетена стойност**: 27 381.97
  • Изпълнител: ЕТ "Жажда - Железчо Кондев", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: "Петрол" АД, Договорена стойност по проекта*: 160 000.00 , Отчетена стойност**: 15 029.55
  • Изпълнител: "Кей Енд Ви" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 150.00 , Отчетена стойност**: 895.03
  • Изпълнител: "Милтрейд" ООД, Договорена стойност по проекта*: 800.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: "Даскалови фарма" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 100.00 , Отчетена стойност**: 7 025.50
  • Изпълнител: "Дженерали застраховане" АД, Договорена стойност по проекта*: 3 200.00 , Отчетена стойност**: 852.12
  • Изпълнител: ЕТ "СОФТГИГ - МАРИАНА ДИМИТРОВА", Договорена стойност по проекта*: 1 400.00 , Отчетена стойност**: 1 795.00
  • Изпълнител: "Труд и здраве" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 500.00 , Отчетена стойност**: 2 949.18
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 155.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 30.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 155.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 770 997.11 BGN
БФП 1 770 997.11 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 770 870.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на система за видеонаблюдение по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Общинска охрана и СОТ"
    Изпълнител: "Общинска охрана и СОТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства в гр. Сливен, ул. "Баба Тонка" № 54 по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “, по пет обособени позици :I."Хляб", II. "Мляко и млечни изделия", III. "Пилета и разфасовки, риба и разфасовки, месо и месни произведения, IV. "Пресни и замразени плодове и зеленчуци, цитрусови плодове и консерви", V. "Бакалия", , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция I - Хляб
    Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 795.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция II - Мляко и млечни изделия
    Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 353.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция III - Пилета и разфасофки, риба и разфасофки, месо и месни произведения
    Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 602.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция IV - Пресни и замразени плодове и зеленчуци, цитрусови плодове и консерви
    Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 752.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция V - Бакалия
    Изпълнител: "Стелит 1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 498.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставяне на домашни принадлежности по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Рамил" ООД
    Изпълнител: "Рамил" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и газ пропан-бутан, Прогнозна стойност: 783 150.00
  • Обособена позиция 1: "Петрол" АД
    Изпълнител: "Петрол" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 80 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дидактически материали по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 13 000.00
  • Обособена позиция 1: "Сапис - 93" ЕООД
    Изпълнител: "Сапис - 93" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дизелово моторна гориво, безоловен бензин и газ пропан бутан, Прогнозна стойност: 1 021 860.00
  • Обособена позиция 1: "Петрол" АД
    Изпълнител: "Петрол" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 80 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на документни скенери по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Смарт Софт" ЕООД
    Изпълнител: "Смарт Софт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 280.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и готови образци - пътни листи, книги за инструктаж, рецептурник и други образци за двата центъра по Доставка на консумативи за печатащи устройства и копирни машини по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: "Сапис - 93" ЕООД
    Изпълнител: "Сапис - 93" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на консумативи за печатащи устройства и копирни машини по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: "Сапис - 93" ЕООД
    Изпълнител: "Сапис - 93" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия средно/ниско напрежение от изпълнител и избор на координатор на стандартна балансираща група, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти, собственост на Община Сливен, Прогнозна стойност: 4 320 000.00
  • Обособена позиция 1: "Електрохолд Трейд" ЕАД
    Изпълнител: "Електрохолд Трейд" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 408.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия /средно, ниско напрежение/ от изпълнител и избор на координатор на стандартна балансираща група, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небеланси за обекти, собственост на Община Сливен", Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: "ЧЕЗ Трейд България" ЕАД
    Изпълнител: "Електрохолд Трейд" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 408.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия/средно/ниска напрежение/ от изпълнител и избор на координатор на стандартна балансираща група, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти, собственост на Община Сливен, Прогнозна стойност: 4 000 000.00
  • Обособена позиция 1: "Електрохолд Трейд" ЕАД
    Изпълнител: "Електрохолд Трейд" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 408.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на обзавеждане, Прогнозна стойност: 83 988.00
  • Обособена позиция 1: "Българска училищна индустрия" ООД
    Изпълнител: "Българска училищна индустрия" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло по проект Обслужване от Службата по трудова медицина по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“ , Прогнозна стойност: 8 500.00
  • Обособена позиция 1: "Рамил" ООД
    Изпълнител: "Рамил" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 500.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на смазочни материали, консумативи и да извършва техническо обслужване на автомобили за нуждите на Община Сливен и структурните и звена, Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: "Кале" ЕООД
    Изпълнител: "Кале" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: "Кале" ЕООД
    Изпълнител: "Кале" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на смазочни материали, консумативи и да извършва техническо обслужване на автомобили за нуждите на Община Сливен и структурните й звена, Прогнозна стойност: 35 988.00
  • Обособена позиция 1: "Кале" ЕООД
    Изпълнител: "Кале" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставяне на консумативи по проект проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "ХМИ ТРЕЙД" ООД
    Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 822.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставяне на перилни, почистващи препарати и дезинфектанти по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "ХМИ ТРЕЙД" ООД
    Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 822.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на специализирано транспортно средство за нуждите на ЦОП и ДЦПДТМУТС по проект № BG05M9OP001-2.019-0011-C02 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен – етап II “ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Омникар Ауто" ООД
    Изпълнител: "Омникар Ауто" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 355.60
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на имуществени интереси на Община Сливен и проекти, Прогнозна стойност: 29 990.00
  • Обособена позиция 1: "Дженерали Застраховане" АД
    Изпълнител: "Дженерали застраховане" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на имуществените интереси на Община Сливен, детски ясли, МДК, спортни зали, социални заведения, ДПЛУИ селище - Качулка, ОП "Общински пазари", ОП ЗГВР, ОП "Градска мобилност", ОП "Озеленяване и ГП" и проекти, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Дженерали Застраховане" АД
    Изпълнител: "Дженерали застраховане" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Консултанска услуга за диагностика и разработване на добри производствени и хигиенни практики и система за анализ на риска и контрол на критичните точки, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: "Милтрейд" ООД
    Изпълнител: "Милтрейд" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 800.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Охранителни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Охрана СОТ
    Изпълнител: "Общинска охрана и СОТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 147.20
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Пожароизвестяване на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Пожароизвестяване
    Изпълнител: "Общинска охрана и СОТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 660.39
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Предоставя охранителни услуги, Прогнозна стойност: 4 032 605.16
  • Обособена позиция 1: "Общинска охрана и СОТ-Сливен" ЕООД
    Изпълнител: "Общинска охрана и СОТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 772.80
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа, Прогнозна стойност: 56 000.00
  • Обособена позиция 1: "Виваком България" ЕАД
    Изпълнител: "Виваком България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 600.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "Виваком България" ЕАД
    Изпълнител: "Виваком България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 600.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефонна мрежа., Прогнозна стойност: 67 200.00
  • Обособена позиция 1: "Виваком България" ЕАД
    Изпълнител: "Виваком България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN