Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.015-0001-C01
Наименование на проекта "Заедно за по-добър живот"
Бенефициент 000056878 ОБЩИНА СРЕДЕЦ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.06.2018
Дата на стартиране 01.07.2018
Дата на приключване 31.10.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Средец, гр.Средец

Описание

Кратко описание на проекта
Предложеният проект е насочен към подобряване качеството на живот и създаване на условия за преодоляване на социалната изолация и осигуряване на междусекторни услуги за социално включване в общността и в домашна среда на лица с увреждания, хора над 65 г.в невъзможност за  самообслужване и възрастни хора в риск от община Средец, с цел преодоляване на социалното изключване и бедността. Предоставянето на качествени почасови интегрирани услуги в общността и в домашна среда е механизъм за превенция на риска от попадане в институция. Едновременно с това се създават условия за усвояване на умения за независим живот, съобразени с физическия и социален статус на потребителите. Проектът ще разшири дейността на Център за социални и здравни услуги-ЦСЗУ, създаден по схема "Независим живот" на ОП РЧР. Проектът напълно припокрива целите на схемата "За по-добър живот" и ще отговори на необходимостта от предоставяне на помощ на  лицата от целевата група да организират самостоятелно бита си и ежедневните дейности, както и липсата на социални контакти. За предоставяне на почасовите услуги в рамките на ЦСЗУ ще бъдат наети лица, които да обслужват нуждаещите се на съответната територия. Екипът на ЦСЗУ ще включва 28 лица. Предоставянето на услугите ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми и индивидуалната социална оценка на представителите на целевата група, нуждаещи се от постоянна грижа и в невъзможност за самообслужване. Предвиждаме проекта да обслужва 60 лица. Услугите - личен асистент и домашен помощник ще бъдат предоставяни в домовете на потребителите. За по-качествено предоставяне на услугите предвиждаме комплексът от социални, здравни, психологически и рехабилитационни  услуги да се предоставят почасово, както в ЦСЗУ, така и по домовете на потребителите. Община Средец разполага със специализиран автомобил с рампа за инвалиди, закупен със средства, осигурени от  схема Независим живот на ОП РЧР,  с който ще бъдат извозвани потребителите от домовете им до ЦСЗУ и обратно.
Дейности
  • Дейност: Подготовка за предоставяне на интегрирани междусекторни услуги, приемане на заявления за ползване на почасови услуги в ЦСЗУ.: В създаденият по схема "Независим живот" Център за социални и здравни услуги /ЦСЗУ/ предвиждаме да бъде нает персонал, за предоставяне на специализирани услуги - управител със социално, педагогическо или сходно образование, психолог, рехабилитатор, медицински специалист, шофьор и хигиенист. За всички специалисти предоставящи специализирани услуги ще бъдат осигурени кабинети в Центъра, които са ремонтирани и обзаведени от Община Средец. Персоналът, предоставящ услуги за социално включване в общността и в домашна среда /личен асистент и домашен помощник/ ще бъдат избрани през втория и деветия месец на проекта, като условието на което трябва да отговаря персонала е да са в трудоспособна възраст. При изричното желание на потребителите и неявяване на достатъчен брой кандидати за работа, Община Средец си запазва правото да наеме лица, които са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст и са в състояние, позволяващо им да предоставят услугите в домашна среда. За заемане на длъжностите е необходимо лицата да притежават минимум начално образование. Предвиждаме да бъдат наети 17 лични асистента и 5 домашни помощника. Лицата избрани за лични асистенти и домашни помощници могат да предоставят различни услуги, според необходимостта и потребностите на потребителя. Всеки един от предоставящите услуги може да отговаря за различни по вид дейности, в зависимост от решението на потребителя. С реализацията на настоящият проект ще се разшири, както броят на ползвателите на социални услуги в общността, така и броят на населените места, в които те ще се предлагат. Голяма част от селата на общината отстоят на големи разстояния от общинския център, в тях живеят предимно възрастни хора и до този момент това е възпрепятствало предлагането на подобен тип услуги. С дейностите, заложени в проектното предложение ще бъдат обхванати нуждаещите се хора от села, в които до този момент не е предлагана социална услуга в общността. Предвиждаме да бъдат предоставени междусекторни услуги в общността и в домашна среда на 60 лица от целевите групи за целия период на проекта. Кандидат-потребителите е необходимо да отговарят на следните целеви групи: 1. Хора с увреждания; 2. Хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване; 3. Възрастни в риск.Потребителите, които желаят да ползват услуги в домашна среда ще могат да кандидатстват на два етапа: през първия и деветия месец на проекта. Кандидатите за ползване на междусекторните услуги ще могат да подават заявления от първия до четиринадесетия месец на проекта без прекъсване. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 8 432.92
  • Дейност: Предоставяне на подкрепящи услуги, в т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността или в домашна среда.: Дейността на ЦСЗУ ще стартира през третия месец от проекта със Заповед на кмета на Община Средец. Специалистите, които ще бъдат наети на трудов договор са: на осем часов работен ден-Управител; на четири часов работен ден-рехабилитатор; специалистите, които са служители на бенефициента са: психолог, медицински специалист,шофьор на 4 часов работен ден и хигиенист на два часов работен ден, с тях ще се сключат договори, съгласно Методология за регламентиране на възнаграждения по ОП РЧР 2014-2020г. Управителят-организира, координира изготвя график за работа на персонала, извършва мониторинг и носи отговорност за цялостната дейност на ЦСЗУ. Управителят ръководи мултидисциплинарния екип, който изготвя социалните оценки на потребностите от подкрепа, индивидуалните планове за подкрепа, съобразени изцяло с идентифицираните нужди на целевата група и при необходимост ги актуализира. Управителят създава дневник на потребителя, в който се описват всички извършени дейности в дома на потребителя и извършва контрол върху качеството на предоставената услуга. За реализирането на дейността предвиждаме закупуване на лаптоп - 1 бр., канцеларски материали и консумативи. Настоящият проект има за цел да разшири дейността на ЦСЗУ, като постигне по-голям ефект върху целевата група с услуги, които отговарят на съвременните изисквания и индивидуалните потребности на потребителите. Изпълнявайки проект по схема "Независим живот", установихме необходимост от допълнителни специализирани уреди и апарати. В предвид заявения интерес и на потребители от отдалечените населени места, техните заболявания, тежкото им физическо състояние и невъзможността им за транспортиране до ЦСЗУ, предвиждаме закупуване на следните мобилни и стационарни уреди: тренажор за пасивна и активна рехабилитация на долен и горен крайник-1бр., апарат за ултразвукова терапия-1бр., апарат за магнитотерапия-1бр., електронен таймер- 1 бр., професионална масажна кушетка-1бр., кожени дюшеци-2бр. За осигуряване добрата хигиена са необходими също и еднократни чаршафи в пакет по 10 броя-общо 14 пакета и масажен крем по 1бр.на месец-общо 14 броя.Същите не бяха закупени по гореупоменатата схема. Имайки в предвид конкретните нужди на потребителите, със закупуването на горе изброените уреди ще се допринесе за по- пълноценното предоставяне на рехабилитационните услуги. Работата на психолога и медицинския специалист е описана в съответните дейности. Шофьорът отговаря за управлението и поддръжката на специализираното МПС. В бюджета на проекта и дейността са предвидени средства за гориво, масло, винетен стикер, застраховка, летни и зимни гуми по 4 бр. Хигиенистът ще отговаря за поддръжката и чистотата на дневните помещения за потребителите в ЦСЗУ, рехабилитационната зала и кабинетите на специалистите. За целта е необходимо да се закупуват месечно почистващи и дезинфекционни препарати.За ЦСЗУ в бюджета на проекта предвиждаме разходи за ток, телефон, интернет и телевизия за дневните зали ползвани от потребителите. Избраните лица за лични асистенти и домашни помощници ще бъдат наети на осем часов работен ден за предоставяне на различни услуги според необходимостта и потребностите на потребителя. Спазвайки българското законодателство за лицата, наети в Центъра ще бъдат осигурени безопасни условия на труд: начален и периодичен инструктаж. , Договорена стойност: 297 870.00 , Отчетена стойност: 286 630.22
  • Дейност: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. : Дейността ще бъде възложена на служител на бенефициента - специалист в областта на социалните услуги в общността с опит и компетентност при предоставянето на услугата. Мотивационната и психологическа подкрепа е насочена към подпомагане на потребителите да се справят и преодолеят значими за тях проблеми, разбиране на причините и факторите, лежащи в основата на проблема. Подкрепяне на потребителите в затруднено положение – както за разрешаването на проблемни житейски ситуации, така и за създаването на перспективи, които да улеснят ефективното социално функциониране на личността. Провеждане на индивидуални и групови консултации на потребителите и близките им. Оказване на психологическа подкрепа в кризисни ситуации. Консултациите подпомагат потребителите както на индивидуално ниво (убеждения, вярвания и ценности), така и по отношение на техните междуличностните взаимоотношения. Консултирането в процеса на социалната работа е не само разрешаване на конкретен проблем или ситуация, но също така и за развитие на личностни структури у лицето: характеристики, качества, способности, интереси, потребности и мотиви, ценности, умения и себеоценки. Същността и функциите на консултирането са: „професионална и принципна употреба на взаимоотношението, което подпомага самопознанието, емоционалното приемане и развитие, както и пълноценното развитие на личностните ресурси. Главна цел на консултирането е да осигури възможност за по-удовлетворителен и ефективен живот. Психологът и потребителя заедно работят в сътрудничество, като един екип с различни хипотези за решение на анализирания проблем. Консултантът помага на личността да изрази своите преживявания и я мотивира да промени възприятията си и поведенческите си стратегии, за да открие нови възможности за справяне с ежедневните трудности. В психологическото консултиране се прилагат специфични методи и техники и се изготвя индивидуална програма за всеки потребител и за всеки проблем. Психологът обучава лицето как да прилага някои от техниките за справяне с проблема и подкрепя неговите усилия за постигане на траен успех. Присъства и мотивационната подкрепа на психолога, отнасяща се до началото, посоката, интензитета и постоянството в поведението, желанието и готовността да се извърши определена дейност. Мотивацията е временно и динамично състояние, което не трябва да се бърка с индивидуални черти от характера на човека или емоционални състояния. Смисълът на мотивационната подкрепа е да стимулира потребителите в техните усилия към постигането на желаните цели. Психологът ще бъде включен в мултидисциплинарния екип за извършване на индивидуална оценка за подкрепа за всички кандидат-потребители и индивидуален план за подкрепа на потребителите на услугите., Договорена стойност: 7 000.00 , Отчетена стойност: 6 779.44
  • Дейност: Обучение на персонала за предоставяне на услугите. Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на персонала. : Обучението на персонала е насочено и цели придобиване, усъвършенстване и разширяване на теоретичните познания и практическите умения за предоставяне на качествена грижа и подкрепа на хора с увреждания, самотно живеещи възрастни хора и възрастни в риск. Обучителният процес е ориентиран практически и се основава на добри практики от българския и международния опит. Обучението на персонала ще се проведе на два етапа – първият етап включва едно тридневно въвеждащо обучение, а вторият етап включва две еднодневни обучения за поддържане и надграждане на знанията и уменията на персонала. Въвеждащото обучение ще се проведе след сключване на трудовите договори с персонала за предоставяне на социални услуги в домашна среда, преди да започнат работа в дома на потребителите. Това обучение ще предостави базисни знания и умения за работа с представители от целевите групи, ефективна комуникация с потребителите и техните семейства, етични принципи и норми, критерии и стандарти за качествено предоставяне на услугите, нормативна уредба, здравословни и безопасни условия на труд, преценка на риска. Личните асистенти/домашни помощници, преминали подобно обучение по предходни програми и проекти няма да бъдат включени във въвеждащо обучение, като се изисква да представят копие на удостоверение за преминато обучение. Двете обучения за поддържане и надграждане на знанията и уменията ще се проведат през определен период, през който персонала ще е придобил личен опит и ще е наясно относно собствените си дефицити и затруднения в работата си с хора от целевите групи, взаимодействието с институции и своите правомощия. Те ще включват и повече конкретика относно актуалните потребности на потребителите на услугите. Програмите за обученията ще са изготвени в съответствие с основните изисквания на Методиката за предоставяне на социалните услуги „Личен асистент” и „Домашен помощник”, утвърдена от изпълнителния директор на АСП и изготвената Методика за предоставяне на услугата Център за социални и здравни услуги. Чрез обученията ще се повишат професионалните умения на персонала. Особеностите на целевите групи изискват постоянна грижа за персонала, работещ пряко с тях. Групувата супервизия и обратната връзка по конкретни казуси, гарантира качеството на директната работа и коректното изпълнение на поетите ангажименти, спомага за вентилиране на негативните емоции и възстановяване на психичния комфорт и работоспособност на предоставящите грижи. Груповата супервизията има важна роля за повишаване компетенциите на лични асистенти, домашните помощници, управителя, психолога, медицинския специалист и рехабилитатора, чрез споделяне и обмен на личен опит и добри практики, подпомага екипната работа и колегиалните взаимоотношения, поддържа оптимални нива на стрес на работното място. Груповите сесии ще се отнасят до затруднения в работата с потребителите и/или с техни близки, затруднения в работата с институции, развиване и надграждане на умения. Целта на работата под супервизия кореспондира с поставената цел да се повишава мотивацията на работещите в помагащите професии за постигане на резултати и удовлетворености и грижа за здравето и работоспособността на персонала. Провеждане на супервизии на персонала, предоставящ услуги в домашна среда. Оказване на психологическа подкрепа в кризисни ситуации. Предвижда се извършването на 4 броя супервизии на персонала от Центъра за социални и здравни услуги - 1 супервизия по 4 часа на 3 месеца. , Договорена стойност: 1 900.00 , Отчетена стойност: 1 864.00
  • Дейност: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето.: Подобряването достъпа до здравеопазване ще се осъществи от медицински специалист по здравни грижи, който оказва медицинска помощ на потребителите и изпълнява всички дейности по опазване на тяхното здраве. Проследява здравословното им състояние, посещавайки ги в дома им по предварително изготвен график. Извършва измерване на кръвно налягане в Центъра и мобилно, извършва манипулации, с лекарства и консумативи, закупени със средства на лицето, като манипулациите ще са безплатни. Съдейства за посещение при общо практикуващ лекар или лекар специалист. По направление - промоция на здравето, настоящият проект е насочен към създаване на условия за достоен живот на възрастните хора, като по този начин се гарантира адекватна социална сигурност, чрез подобряване на достъпа до превантивни социални и здравни услуги за самотно живеещи, възрастни хора в риск и хора с увреждания. Увеличаването на годините живот в добро здраве ще направи пълноценни възрастните хора за техните семейства. Предоставянето на здравни и социални услуги ще бъдат съобразени с нуждите на възрастните хора. Остаряването в добро здраве трябва да бъде подпомогнато с действия за подобряване на здравето и предпазване от болести през целия живот, чрез решаване на ключови проблеми като нездравословно хранене, ниска физическа активност, консумация на алкохол, наркотици и тютюн, неблагоприятно въздействие от околната среда, битови инциденти. За целта ще бъде активно популяризиран здравословния начин на живот и намаляването на вредните навици, както и профилактиката и лечението на специфични болести, като се набляга на индивидуалния подход за лечение на всеки потребител. Постигането на по-високо качество на живот за възрастните и запазване на тяхната самостоятелност ще бъде възможно, чрез осъществяване на следните мерки: • Повишаване на информираността на потребителите за принципите на здравословния начин на живот. • Повишаване уменията на възрастните хора по отношение на грижите за себе си, превенция на болести и увреждания. • Утвърждаване на дългосрочните грижите за възрастните хора с цел избягване попадането им в институция. • Осигуряване на условия за равен достъп на възрастните хора до здравни, рехабилитационни и психологични услуги, с фокус върху град Средец, малките населени места и отдалечените райони. • Развитие на дългосрочната грижа чрез поддържане на иновативни междусекторни услуги, в общността и домашна среда, съобразени с реалните потребности на потребителите. • Осигуряване на комплексна подкрепа на семействата, полагащи грижи за зависими членове. Прилагайки гореизброените мерки ще бъде постигнат следния резултат - гарантиране на достоен и активен живот на самотно живеещите, възрастни хора в риск и хора с увреждания., Договорена стойност: 8 700.00 , Отчетена стойност: 8 060.10

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АНА - 55 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 555.00 , Отчетена стойност**: 555.00
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 648.00 , Отчетена стойност**: 146.12
  • Изпълнител: "СТОЙБАК 2010", Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 47.35
  • Изпълнител: "КООПЕРАЦИЯ ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 1 960.00 , Отчетена стойност**: 374.58
  • Изпълнител: СНЦ "Свят без граници", Договорена стойност по проекта*: 1 900.00 , Отчетена стойност**: 1 864.00
  • Изпълнител: "ДЖИ ТЕХ 3" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 983.00
  • Изпълнител: "АГРОКОРН" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 550.00 , Отчетена стойност**: 1 217.13
  • Изпълнител: МДМ-97 ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 890.00 , Отчетена стойност**: 19 890.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 55.00 , Достигната стойност: 94.00
Индикатор 3 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 94.00
Индикатор 4 Брой доставчици на услуги за социално включване, разширили обхвата на дейността си, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 347 017.00 BGN
БФП 347 017.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 333 627.62 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти, финансирани от ЕСФ“., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти, финансирани от ЕСФ“.
    Изпълнител: "КООПЕРАЦИЯ ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 980.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти, финансирани от ЕСФ“.
    Изпълнител: "КООПЕРАЦИЯ ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 980.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на община Средец, второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия”, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на община Средец, второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия”
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 324.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хигиенни и почистващи материали и препарати за нуждите на ДСХ- гр.Средец, ЦНСТ , ДВУИ-с.Факия,ДСНгр.Средец, ОДЗ,ЦДГ, СОУ и ОУ на територията на общината, ПСОВ – Средец, ЦОП – гр. Средец, общинска администрация и нуждите на програми и проекти финансирани от ЕФ с европейски средства , за период до 12 месеца ”., Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали и препарати за нуждите на ДСХ- гр.Средец, ЦНСТ , ДВУИ-с.Факия,ДСНгр.Средец, ОДЗ,ЦДГ, СОУ и ОУ на територията на общината, ПСОВ – Средец, ЦОП – гр. Средец, общинска администрация и нуждите на програми и проекти финансирани от ЕФ с европейски средства , за период до 12 месеца ”.
    Изпълнител: "СТОЙБАК 2010"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец за период от 2 години. , Прогнозна стойност: 453 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ
    Изпълнител: "АГРОКОРН" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 550.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на Общинска администрация-Средец, и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити, с изключение на училищата прилагащи системата на делегиран бюджет, както и за програми и проекти финансирани със средства от ЕФ по предварително зададени технически характеристики за всяка една от възложените поръчки., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и офис техника
    Изпълнител: "ДЖИ ТЕХ 3" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирани уреди и апарати, необходими за дейността на Център за социални и здравни услуги. , Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирани уреди и апарати, необходими за дейността на Център за социални и здравни услуги.
    Изпълнител: МДМ-97 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 890.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни услуги за нуждите на община Средец, второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия”, Прогнозна стойност: 66 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор за предоставяне на мобилни услуги за нуждите на община Средец, второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия”
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 324.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обучение на персонала за предоставяне на услугите. Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, Прогнозна стойност: 1 900.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на персонала за предоставяне на услугите. Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на персонала
    Изпълнител: СНЦ "Свят без граници"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 900.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Ползване на оптичен интернет, Прогнозна стойност: 481.00
  • Обособена позиция 1: Оптичен интернет
    Изпълнител: АНА - 55 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 555.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN