Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

С реализиране на настоящото проектно предложение ще се разширят възможностите в Община Девин за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Предвиждаме  минимум  76 лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижи в Община Девин да получат мобилни интегрирани здравно-социални услуги; психологическа подкрепа; подкрепа при заявяване и получаване на административни и битови услуги; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост и др. По проекта ще бъдат назначени диспечер; специалист "Здравни грижи"; психолог и минимум 30 лица на длъжност "Домашен помощник". За да получат ползвателите качествени услуги, на назначените лица ще бъде осигурено обучение  и супервизия.
Общата цел на проектното предложение е да се осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижи в Община Девин.
Специфичните цели на проектното предложение са:
- повишаване качеството на живот, насърчаване на социалното включване и интегриране в обществото на лицата с увреждания и възрастните хора, зависими от грижи в Община Девин
- лицата с увреждания и възрастните хора, зависими от грижи в Община Девин да получат навременна  и професионална подкрепа в зависимост от техните индивидуални потребности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома в Община Девин: Дейността се състои от следните под дейности: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Целта на дейността е да се осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижи в Община Девин. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Обявяване на прием на заявления от кандидатите за потребители и кандидатите за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги( 1 диспечер, 2 специалисти по "Здравни грижи" - медицинска сестра/фелдшер/; 1 психолог и мин 30 домашни помощници)- Чрез обява ще се определи редът и начинът на прием на документи, изискванията, на които трябва да отговарят; документи, необходими при подаване на заявленията за участие и срок за подаване на документи. 2. Подбор на персонал за предоставяне на услугите - ще бъде сформирана комисия, която да извърши подбор на кандидатите. За Кандидатите за заемане на позициите специалист по "Здравни грижи" ,диспечер, и психолог се предвижда да се проведе интервю, а за позицията Домашен помощник ще се проведе първоначален подбор по документи, а за включването им в проекта водещо ще бъде желанието на потребителя. 3. Извършване на индивидуална оценка на потребностите на кандидатите за потребители - оценките ще бъдат извършени от служители на община Девин. 4. Извършване на подбор на потребителите - Подбора ще се извърши от комисия на база изготвената индивидуална оценка, заложените индикатори и териториален обхват на предоставяните услуги по проекта. 5. Предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги- Услугата ще се предоставя в рамките на 18 месеца, като се предвижда да стартира през трети проектен месец. Ще бъдат обхванати минимум 76 потребителя. Услугите ще се предоставят от: диспечер, специалисти "Здравни грижи" , психолог, и минимум 30 лица на длъжност Домашен помощник. Ще бъдат предоставяни интегрирани здравно-социални услуги на потребителите, чрез назначените двама специалисти по "Здравни грижи" и домашни помощници. Назначеният психолог ще оказва психологическа подкрепа. Специалисти "Здравни грижи" и психолога ще предоставят на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания и ще ги насочват към консултация със специалисти при необходимост. Диспечерът ще отговаря за цялостната организация и координация на услугите. Ще бъде посочен телефон, на който ще се бъде заявявана необходимост от административни услуги и закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост . С потребителите на услугите ще бъдат сключени договори. Всички потребители ще бъдат предварително информирани и консултирани за броя часове, които са определени за ползване на услугите. 6. Назначените лица, ще преминат въвеждащо обучение. Обучението е предвидено само за тези от назначените лица, които до момента не са преминавали същото. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. На назначения персонал ще бъде проведена индивидуална и/или групова супервизия през време на предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги. 614 901.18 241 975.95

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.