Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 826 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Проектното предложение генерира идеи и механизми, целящи да повишат квалификацията на работната сила, насърчавайки професионалното и кариерно развитие на заетите лица в „Съни Консулт“ ЕООД, да изградят адекватно поведение на пазара на труда, свързано с настъпващите бързи промени в резултат на глобализацията, актуалните нужди на бизнеса и технологичните промени.  Проектът е насочен към предоставяне на обучения на заетите лица в дружеството за придобиване или повишаване на професионалната им квалификация и обучения по ключова компетентност. Обученията напълно съответстват на необходимостта на работодателя, дейността на фирмата и актуалните нужди на бизнеса в сектора за предоставяне на счетоводни и данъчни услуги. Проектът адресира намерения за инициативи, в контекста на разписаните цели и приоритети на ОП РЧР 2014-2020 г. и е насочен в подкрепа на заетите лица да посрещат настъпващите промени и непрекъснато повишаващите се изисквания от страна на работодателя към работната сила по отношение на знанията и уменията за работа. 
Цели на проекта: повишаване квалификацията на работната сила, насърчавайки професионалното и кариерно развитие на заетите лица, поддържане на високо ниво на професионални умения и компетенции, отговарящи на променящия се пазар и развитието на  технологиите.
Целева група: 10 заети лица.
Очаквани резултати: 
-Придобити и усъвършенствани знания и умения; 
-Повишена адекватност на уменията спрямо актуалните нужди на работодателя и бизнеса;
-Повишена производителност на труда и устойчивост на заетостта. 
Основни дейности в проекта са: 
-Предоставяне на обучение за повишаване на професионалната квалификация по част от професия: "Офис-мениджър". -Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици".
-Информация и комуникация; 
-Организация и управление.
Предвидените дейности са изцяло насочени към постигане на целите на проектното предложение и ще окажат положително влияние върху целевата група, работодателя и обществото.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Офис- мениджър“ на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД. : Общата цел на дейността е да се предостави възможност за повишаване квалификацията на заети лица и тяхното кариерно развитие. Дейността ще осигурят връзката между необходимата квалификация/умения и изискванията на бъдещия пазар на труда, с което ще се създадат необходимите предпоставки за постигане на конкурентна и развиваща се икономика, основаваща се на знанието и технологичното развитие. Дейността на кандидата се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството и финансово и данъчно консултиране на юридически и физически лица. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически секретар", "Отчетник", "Отчетник-инвентаризации" и "Архивист офис". През 2018 г. управителят на счетоводната къща е въвел иновация за клиентите, като е поръчал на IT специалисти разработването и внедряването на индивидуален софтуерен продукт за електронно архивиране на оперативната, счетоводната и техническа документация на всеки един от клиентите на фирмата, като за всеки клиент се изгражда индивидуален профил за достъп и се качва цялостната му документация за съответният отчетен период по години. Софтуерният продукт има модули: "Договори", "Картони", "Кореспонденция", "Регистри", "Клиенти", "Доставчици" и др. Персоналът на кандидата освен текуща счетоводна или отчетна дейност започва да работи и с новия софтуерен продукт. Работодателят е преценил, че служителите не притежават достатъчно знания и умения за административна работа, делова и бизнес кореспонденция, работа с архиви, картотекиране и организация на документооборота. Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Офис-мениджър", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата. Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици и професионална квалификация. Лицата участват активно в развитието на дейността на фирмата, извършват различни трудови дейности свързани с работата по електронното архивиране на отчетната документация на клиентите на дружеството, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения за административна и офис работа, работа с архиви, картотеки, електронни платформи, софтуерни продукти, сканираща и копираща офис техника. Предвидена е дейност по обучение по част от професията "Офис-мениджър" на заетите лица, която е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на: -способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на кариерното им развитие, производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта. Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост по време на обучението. Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, възможност за повишаване на квалификацията и участие в обучение, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот и обучителния курс. Етапи на изпълнение: -Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 1-2 м.; -Провеждане на професионалното обучение 2-9 м.; -Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на нужните документи съгласно КТ. 2-9 м 20 850.00 0.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „Съни-Консулт“ ЕООД : Дейността има за цел да осигури включването на 10 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", Руски език, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по руски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на руски език. Заетите лица в „Съни-Консулт“ ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми на територията и извън територията на Р България, предимно турски граждани, работещи изделия от текстил, трико, изработка на чорапи предимно за износ за Русия, а и комуникацията с представителите на тези фирми е по-лесна на руски език. В района са налице различни фирми, чийто собственици са турци. Глобализацията и динамиката на пазара налага нуждата персонала на фирмите да придобие базови знания и умения по няколко езика, а нуждите на работодателя е персонала да притежава базови познания по Руски език. По-възрастните заети лица притежават минимални познания по руски език, но знанията са недостатъчни и неефективни, а при част от по-младите заети лица не са налични дори и минимални познания по езика. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Руски език. В рамките на дейността ще се използва възможността, работодателят да приложи гъвкави форми на заетост за заетите 10 лица за периода, в който те са включени в обучение по проекта и за напред. Планирано е лицата да работят на гъвкава заетост като работа на смени, почасова заетост ,работа от разстояние и т.н Гъвкавите форми на заетост са насочени към мотивация на персонала, намаляването на текучеството, намаляване на стреса на работното място, възможност за повишаване на квалификацията и обучения, насърчаване на гъвкави процеси на учене, възможност за съчетаване на професионалния и личен живот, по-качествени работни места. Етапи на изпълнение на дейността: -Избор на външен изпълнител, съгласно ПМС 160, за организиране и провеждане на обучението 10 м.; -Провеждане на чуждоезиковото обучение 10-13 м.; -Предоставяне на гъвкави форми на заетост за заетите лица за периода на обучението и изготвяне на документация съгласно КТ 10-13 м Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за добра комуникация и качествено обслужване на клиентите. Днес в условията на глобализация владеенето на чужди езици е предимство и е нужно за всяко едно лице, за да може да се водят успешни комуникации и е база и шанс за неговото кариерно развитие, заемане на по-качествени работни места и повишаване производителността на труда. 11 800.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.