Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Патронажна грижа, която включва мерки от т.1 до т.4 (Направление 1): Към момента и до 01.06.2021 г. услугата "патронажна грижа" се предоставя от общината по договор BG05M9OP001-2.103-0084-C01, като продължение на изпълнен договор BG05M9OP001-2.040-0038-C02 и договор BG05M9OP001-2.101-0051-C02. За осигуряване на подкрепа, чрез предоставяне на патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания, чрез услуги в домашна среда и продължаваща подкрепа в домовете на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса, без прекъсване, планираме: през първия месец от проекта (м. май 2021 г. ) да се извършат подготвителни дейности - мерки за публичност, прием на заявления от потребители и изпълнители на услугата, оценка на потребности на кандидат-потребителите и обучение на допълнителен персонал по Методика на МЗ, а реалното предоставяне на услугата да стартира м. юни 2021 г. Дейността включва мерките от т.1 до т.4 от Условията за кандидатстване. Проектът е с продължителност 13 м., като предоставянето на услуги е за срок от 12 м. на 104 лица, до 2 ч. на ден. Целевата група са хора с увреждания и възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19. Пат. грижа ще се изпълнява по Методика разработена от МЗ. Кметът ще определи със заповед екипът по организация и управление и ще утвърди Акт за възлагане на услугата по реда на Решение на ЕК от 20 декември 2011 г., като УОИИ на структурно звено на общинската администрация в изпълнение на решение на Общински съвет Троян. Приемът за потребители ще продължи 12 месеца. Изпълнителите на услуги ще бъдат назначени на тр.договори за 12 м., като преките разходи за персонал в т.1.1 от бюджета са 158 745,60 лв. и влизат в размера на компенсацията.Предвиждаме назначаване на персонала от изтичащия договор и като допълнителен кадрови ще приемем заявления от нови 5 мед.сестри и 5 дом.санитари, които ще бъдат обучени за предоставяне на услугата "патронажна грижа". Физиотерапевтът ще извършва прегледи и контрол на извършената медицинска рехабилитация. Терапевтът ще извършва прегледи по домовете на лица в отдалечени населени места със затруднен достъп до медицински услуги и на потребители включени в проекта, след потърсена консултация от специалистите по здравни грижи. Мед.сестри ще извършват: измерване на RR, пулс, сатурация, кр.захар; поставяне на инжекции; венозни вливания; превръзки на рани; медиация с личните лекари; контрол на приема на лекарства и др. съобразени с Методиката на МЗ. Рехабилитаторите ще извършват мед. рехабилитация. Дом. санитари ще извършват социални услуги-почистване на дома, придружаване,доставка на храна,хранителни продукти и продукти от от първа необходимост, вкл.лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства,различни от тези по настоящата процедура), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата процедура). Като част от интегрираната здравно-социална услуга на потребителите ще се предоставя психологическа подкрепа и консултиране от психолог, назначен на трудов договор на 0,5 щат, като разходите за възнаграждения за него ще са за сметка на преките разходи в единната ставка и те влизат в размера на компенсацията. За координиране на услугите ще бъдат назначени на тр. договори 2 координатори на 4ч.(от 10.11.2021-1 на 4ч.) и шофьор на 8ч. раб. ден, който ще осъществява транспорт на персонала, предоставящ ПГ, от и до домовете на лицата. Разходите за възнагражденията са за сметка на преките разходи в единната ставка и влизат в размера на компенсацията, в нея са предвидени и други допустими разходи. Конкретните ангажименти на назначените лица ще се разпишат в дл. характеристики. Придобитите материални активи по приключилите договори за БФП - автомобил, офис обзавеждане, офис оборудване, медицинско оборудване ще бъдат ползвани за нуждите на настоящия проект. 0.00 235 387.93
Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности, включваща мерки от т.5 до т.8 (Направление 2) : Целта е осигуряване подкрепа за адаптиране на социалните услуги, ДДД в отговор на безпрецедентните предизвикателства, свързани с разпространението на COVID-19. Предвиждаме стартиране още през първия проектен месец, като продължителността и е 12 месеца и включва изпълнение на четирите мерки в Направление 2 в следните социални услуги: Дом за стари хора (ДСХ)-28 места и Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция (ЦНСТПЛД)-12 места с. Добродан, Център за обществена подкрепа (ЦОП) - 30 капацитет гр. Троян, Дневен център за пълнолетни лица с увреждания (ДЦПЛУ)- 6 места и Защитено жилище за лица с физически увреждания (ЗЖЛФУ) - 6 места с. Дълбок дол. Заетият персонал в тях към момента е 46 лица (от 01.03.2022-51 лица). За осигуряване на ЛПС на персонала зает в соц. услуги ДДД в условията на пандемията от COVID-19 предвиждаме закупуване на: защитни престилки, гащеризони, маски, шлемове, калцуни, ръкавици, бонета и дезинфектанти за 46 лица и работно облекло (туника, панталон, чехли) за 20 лица назначени с трудов договор към общината по проекта. За въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги ДДД , предвиждаме назначаване на допълнителен персонал 8 лица на 7 щата в петте соц. услуги на длъжност "чистач" и сключване на втори трудови договори на длъжност "дезинфектор" със 13 заети лица - персонал на социалните услуги, за извършване на дейности по дезинфекция срещу COVID-19. За контрол на дейността по дезинфекция на сградния фонд в петте социални услуги предвиждаме в рамките на единната ставка назначаване на 0,5 щат координатор дезинфекция, който ще приема заявки, ще доставя на място в социалните услуги необходимите дезинфектанти и ще следи за правилното им прилагане. При необходимост (отсъствие на персонал поради болест и/или карантиниране) изплащане на извънреден труд на персонала назначен от общината, като доставчик (за ДЦПЛУ и ЗЖЛФУ в с. Дълбок дол). Дезинфекцията на подове и повърхности ще се осъществи чрез закупени в рамките на единната ставка дезинфектанти, сертифицирани и с доказана ефективност срещу COVID-19. Предвиждаме закупуване на помпи за дезинфектанти за дневните на потребителите. За превенция от заразяване с COVID-19 предвиждаме тестване на персонала и на потребителите на социални услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19 при настаняване в услугата, при проява на симптоми за заболяването и периодично тестване на персонала с бързи тестове и/или PCR. За оборудване на потребителите с цел адаптиране и приспособяване на социалните услуги ДДД в контекста на епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно и за подобряване онлайн комуникацията между отделните потребители и персонала, предвиждаме закупуване на 6 мобилни телефона по два за ЦОП, ЗЖЛФУ и ДЦПЛУ както и: 3 преносими компютри за ЦОП, ДЦПЛУ и ЗЖЛФУ и 9 таблети, разпределени както следва: 3 за ДЦПЛФУ; 3 за ЗЖЛФУ и 3 за ЦОП. Предвидено е сключване на договор със СТМ, за обслужване по ЗБУТ. 0.00 131 864.61

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.