Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на  почасови  мобилни -  интегрирани ,здравно-социални услуги в домашна среда на нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора, в невъзможност от самообслужване, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като в нея ще бъдат обхванати минимум 22 лица.  Проектното предложение предвижда да създаде условия за достоен и независим живот на възрастни хора и хора с увреждания чрез предоставянето на качествени социални услуги, съобразени с индивидуалните нужди на потребителите.Продължителността на услугата"ГРИЖА В ДОМА" ще бъде за период от 21 месеца, като се предвижда и 1 месец за подготвителни работи и подбор във връзка със стартиране на проекта. Проектът "ГРИЖА В ДОМА" ще интегрира комплекс от услуги, като почистване, социални приобщавания, осигуряване на социална закрила, медицински услуги/които не се предоставят по НЗОК в домашна среда/, психологическа подкрепа, доставка на храна и хранителни продукти и продукти от първа необходимост - включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на административни услуги/със средства на потребителите/ Потребителите на социалната услуга няма да заплащат потребителска такса за предоставяне на социалната услуга.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома : Предоставянето на услугите ще бъде за период от 22 месеца, като ще стартира през месец 02.2023 г. За нуждата от качествен подбор ще бъдат организирани дейности в подготвителен период, който ще бъде в рамките до един месец. Услугата "Грижа в дома" ще обхваща нуждаещите се лица - възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания в селата на община Чупрене. По проекта ще бъдат обхванати 22 бр. потребители. УОИИ – Грижа в дома ще бъде възложена на звено в Общинска администрация - Чупрене - където ще се определи екип за управление - Ръководител, Координатор и Счетоводител за период от 15 месеца, считано от месец 02.2023 г. Процесите по подбор на потребители и персонал по проекта ще вървят паралелно. С извършен подбор за Екип предоставящ пряко услугите ще бъдат наети - 1 бр. координатор/диспечер, 1 бр. медицинско лице на граждански договор, 6 бр. домашни санитари по часово в зависимост от потребителите по населени места, както и 1 бр. психолог на граждански договор. На всеки потребител ще бъдат предоставени почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги по домовете и психологическа подкрепа в рамките на до 2 часа дневно. За всеки потребител ще бъде извършена процедура за проверка на двойно финансиране за ползване на сходни по вид услуги в дома. Услугите в дома ще бъдат насочени към социално битови дейности, здравни грижи и психологическо консултиране и подкрепа. На потребителите ще се предоставят и дейности по Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Също така ще осъществяват заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите. Наетия медицински специалист от Екипа ще предоставя на лицата от целевата група информация относно превенция и профилактика на здравето и социално - значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимите. Той ще осъществява дейности по здравни грижи, като също така ще събира и дава информация на потребителите за промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, консултиране на потребителите за социално - значими заболявания, извършване на профилактика в областта на хигиената и на индивидуалното здраве и т.н. По проекта ще бъде осигурена супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги в домашна сред, като ще бъде извършено обучение на одобрения екип по проекта, които не са преминали сходно обучение. Обученията ще бъдат съобразени с разписаните условия за обучение в Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания, като наети двама обучителите, ще обучат персонала, преди стартиране на услугите. Обучението ще се извърши по предварително изготвени програми за обучение. По проекта се планира да бъдат извършени 2 бр. супервизии на екипа - в средата на изпълнение на проекта и в края . За ползване на услугите по проекта потребителите няма да заплащат месечна такса. За всички дейности и постигнати резултати по проекта ще бъде публикувана регулярно информация на сайта на общината и в местните медии, при спазване необходимите дейности за видимост, прозрачност и комуникация 211 545.52 60 027.58

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.