Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. 
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса: В рамките на дейността ще бъде проведен подбор на персонал, който да осигури предоставянето на социални услуги за преодоляване последиците от коронавируса. Подборът на персонала ще се извърши при спазване на нормативните изисквания в областта на заеманите длъжности. Ще се наемат общо 110 специалисти в направленията: 1. Сътрудници социални дейности“ - 8бр. (за районите с най-много възрастни и хора с увреждания – „Южен“ и „Централен“ по 2-ма, а в останалите по 1бр.) и 2. "Социални асистенти“ -102 души, които ще обслужват потребителите на услугите (доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора) и др.). Наетият персонал, който ще извършва посещения по домовете на потребителите, ще притежава и подходящ удостоверителен документ, с който да удостоверява служебните си ангажименти както пред контролни органи, така и пред потребителите (с цел превенция от злоупотреби). При остатък на средства ще бъде назначен допълнителен персонал, който ще осигури обслужване на по-голям обем потребители. Същинското предоставяне на услугите ще се извършва според заявките на потребителите, които ще се приемат и обработват от сътрудниците социални дейности, които ще отговарят за съответните райони. Ще се обработват по ред на постъпване и ще се приоритизират по най-рационален начин с оглед максимална ефективност при планиране на графика на наетите лица и качественото и комплексно задоволяване потребностите на ползвателите. Ще се осигурят и всички необходими предпазни и дезинфекционни средства, с които ще се гарантира безопасността на наетия персонал за предоставяне на услугите. 0.00 1 245 050.52

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.