Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

"Филибе Европа" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основна икономическа дейност Производство на опаковки от пластмаси.
Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в секторите, свързани с преодоляване на европейските и регионални предизвикателства, а именно: Производство на опаковки от пластмаси - пластмасови пликове с цип, попадаща като икономическа дейност в рамките на сектор С 22.22. "Производство на опаковки от пластмаси".

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематична област Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии, Индустрия за здравословен живот и биотехнологии и Мехатроника и чисти технологии на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- наето работно помещение;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
- осигурени материали, необходими за реализация на пазара на предприемаческата идея.

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт – стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал -4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата; - наето работно помещение и - закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея) ЧАСТ 1” : Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор на квалифициран персонал - 4 лица: В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на трудов договор (ТД) в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ и нейните области. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на предприемаческата идея, ще бъдат наети още 2 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на производство, неговото правилно протичане, за развитието на продукта и неговия асортимент, определяне на влаганите материали за производство на предприемаческата идея и всички други, съпътстващи производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на предприемаческата идея - пликове с цип, е необходимо закупуването на следните ДМА, обхващащи пълния производствения цикъл на продукта: - Екструдер за фолио с цип - 1 брой - планираният за закупуване актив е необходим за създаване на технологични предпоставки за реализация на процеса по екструдиране - първата стъпка в производствения процес на предприемаческата идея. Материалът, влаган в екструдера, е под форма на гранулат/гранули от LDPE, които, при висока температура, се стопяват, след което се опъват, охлаждат и се навиват на фолио с цип в единя му край. С оглед на обстоятелството, че дружеството планира производство на пликове с цип с различни размери, екструдерът е необходимо да бъде оборудван със сменяеми глави, осигуряващи необходимите технологични предпоставки за производство на фолио с различни размери. - Машина за странично изрязване на пликове - 1 брой - машината е необходима за успешна реализация на следващата, финална стъпка от процеса на производство на опаковките - за изрязване на фолиото от екструдера до постигане на желания размер на опаковката - плик с цип. Машината разролва полученото при екструдиране фолио и го изрязва до зададения желан размер на плика, като асортиментът на пликове с цип ще обхваща производство на пликове със следните размери в съответствие с търсенето на пазара - 4х4 см., 5х5 см., 5х7 см.; 7х 9 см.; 9 х 11 см.; 10х 12 см.; 13х16 см.; 15х18 см.; 17х 23 см.; 16х 20 см.; 21х 27 см.; 23х 31 см.; 26х35 см.; 30х40 см.; 35х45 см. 3. Закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на проекта е предвидено закупуването на материал, предназначен за влагане в производствения процес за периода на изпълнение на проекта, който допринася непосредствено за реализирането на предприемаческата идеята. В планираните за производство опаковки от пластмаси - пликове с цип, се влага като материал гранулат LDPE - полиетилен с ниска плътност. Гранулатът се влага в планирания за закупуване Екструдер за фолио с цип, като е необходим за производство (екструдиране) на фолиото, от което ще бъдат произвеждани след последващото странично изрязване на фолиото до желания размер, пликовете-обект на предприемаческата идея. С оглед на изложеното, планирано е обезпечаване на дружеството с материал - гранулат LDPE, 12500 кг., необходим за влагане в производството на предприемаческата идея за периода на изпълнение на проекта. 249 090.00 221 494.99
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт – стока) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал -4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата; - наето работно помещение и - закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея) ЧАСТ 2: 4. Наем на работно помещение - с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на производствената дейност по реализация на продукта-обект на проекта, както и с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение, в рамките на проектната реализация е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. Планира се наем на работно помещение за период от 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта, като изложеният период обхваща периода на заетост на планираните за наемане на трудов договор лица, както и срок за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване в рамките на проекта дълготрайни материални активи. 5. Външна услуга (ВУ) за: Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта и асортимента, данни за контакт, форма за запитвания, както и информация за разпространение на продукта в търговската мрежа. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на Европейския Съюз и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 4 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 400.00 396.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.