Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Проектът предвижда създаване на шест нови работни места, професионално обучение по "Графичен дизайн" и закупуване на оборудване и обзавеждане за новонаетите лица. Основни дейности по проекта са:  
1.Организация и управление;
2. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители;
3.Провеждане на процедура за подбор на представители на целевата група;
4. Назначаване на лицата на длъжности "Графичен дизайнер" и "Монтажник";
5. Организиране и провеждане на  професионално обучение  по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по  трета квалификационна степен;
6. Закупуване на оборудването за работните места;
7. Информиране и публичност.
"Пладес" ЕООД има за цел да осигури устойчиви работни места за шест безработни и неактивни лица под 29 -годишна възраст  на длъжностите "графичен дизайнер" и "монтажник". Проектът е с продължителност 16 месеца и ще се реализира на територията на град Велико Търново и град Павликени.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността включва среща на екипа при стартиране на проекта; изготвяне на граждански договори и длъжностни характеристики на екипа; ежемесечни срещи относно напредъка на проекта, проблеми и трудности и разпределение на задачите за следващия проектен месец; водене на документация и кореспонденция; подготовка на документи за подаване на искания за авансово, междинно и окончателно плащане; изготвяне на междинни отчети и окончателен отчет. 6 646.66 6 065.10
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В рамките на настоящата дейност ще бъдат подготвени необходимите документи за всички дейности, които ще бъдат възложени на външни изпълнители съгласно изискванията на ПМС №160/01.07.2016 и последните изменения от 03.07.2015 г. Ще се търсят външни-фирми изпълнители за следните услуги/доставки: 1. Избор на обучителна организация; 2. Избор на доставчик на рекламни материали; 3. Избор на доставчик за оборудване и обзавеждане. При избора на изпълнители „Пладес" ЕООД ще се ръководи от следните принципи: безпристрастност, равнопоставеност и недискриминация по отношение на всички кандидати. При избора на обучителна организация определящо ще е притежаването на лиценз за обучение по съответната специалност и опит за такъв вид обучения. При провеждането на процедурите по ПМС 160/01.07.2016 ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган и подписването на договори с избраните изпълнители. 0.00 0.00
Провеждане на процедура за подбор на представители на целевата група: Ще бъде направен внимателен подбор на лицата, с оглед избора на най-подходящите. Подбора включва следния набор от дейности: 1. Подаване на заявка в ДБТ непосредствено след подписване на договора; 2. Изнасяне на съобщение от ДБТ до потенциалните кандидати на информационното табло; 3. Създаване на регистър, в който представителите на целевите групи удостоверяват срещу подпис, че са информирани за стартирала процедура за подбор на представители на целевата група. 4. Подаване на заявления от желаещите да бъдат включени в обучения; 5. На база подготвения от ДБТ дълъг списък, фирмата изготвя кратък списък с подходящите кандидати; 6. Провеждане на интервюта от експертна комисия с кандидатите и окончателно класиране. 7. Съставяне на протокол за решението на комисията. 8. Подписване индивидуални споразумения/договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта. Друг канал, чрез който ще се търсят неактивни лица е дейността по информиране и публичност и публикуване на обяви за работните места в електронни платформи за търсене на персонал. Неактивните лица ще декларират това обстоятелство и могат да бъдат включени в заетост без да са регистрирани в съответното бюро по труда. 0.00 0.00
Назначаване на лицата на длъжности "Графичен дизайнер" и "Монтажник": Избраните лица за съответните длъжности "Графичен дизайнер" /код по НКПД 2011- 213070/ - четири лица и "Монтажник"/код по НКПД - 7322 2006/. - две лица, ще се назначат на трудови договори за срок от 12 месеца на пълен работен ден - осем часа. Лицата ще бъдат разпределени между офисите на фирмата в гр. Павликени и гр. Велико Търново. Съответно по двама графични дизайнера и един монтажник във всеки офис. Дейността е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 6 лица и за още 12 месеца на три от тях. 38 850.33 40 818.97
Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен. : Чрез тази дейност ще се придобият необходимите умения за работа на лицата за длъжност „Графичен дизайнер” .Професионалното обучение е по част от професия 213070 "Графичен дизайнер", специалност 2130701 "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен на вече наетите четири лица на длъжност "Графичен дизайнер" по проекта лица - продължителност на обучението 600 учебни часа. След обучението четирите лица ще придобият умения за: използване на специализирани програмни продукти за подготовка на изображения, подготовка за печат и други; ще познават технологиите за печат и видовете хартия; ще имат умения за прилагане на различни техники при създаване и обработка на графични изображения; ще могат да извършват предпечатна подготовка на книги, каталози, брошури и други; оформяне на дизайн на печатни и електронни материали; избор на подходящи цветови схеми и шрифтове; структурират и организират текстова информация и други. Тези умения са основополагащи и изключително необходими за ефективното изпълнение на служебните им задължения в печатницата. 3 208.36 3 208.36
Закупуване на оборудването за работните места: По настоящия проект ще бъде закупено оборудване, което ще е в пряка необходимост за работата на лицата. Ще има машини, които ще се използват самостоятелно от лицата и такива, които ще се използват от повече от едно лице. Закупуването на необходимото оборудване е в пълно съответствие с насоките и целите на схемата за финансиране, тъй като е свързано с разкриването на работни места. 21 311.84 21 226.02
Информиране и публичност: Дейността цели запознаване на широката общественост и всички заинтересовани страни с целите на оперативната програма и проекта, с постигнатите резултати и дейностите по проекта.Предвидени са различни информационни материали, които да достигнат до широк кръг лица в региона на Велико Търново. 1 400.00 1 210.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.