Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Международен

Описание

Панкор ЕООД е създадена през 2007 г. като към настоящия момент основната й дейност включва отдаването под наем на недвижими имоти с код 68.20 съгласно КИД 2008. Плановете за бъдещо развитие на дружеството включват стартирането на нова за компанията дейност - сглобяване на електрически прекъсвачи от 6А (ампера) до 63А, предназначени за оборудване на ел. табла за защита на отделните електрически кръгове. Технологичният процес за тази дейност ще включва сглобяването на отделните детайли (15 до 20 бр. компоненти, влагани във всяко изделие), чрез изпълнението на изцяло ръчни работни операции съгласно технологичната схема на изделията. Това е предпоставка за създаването на нови работни места, като планираме те да бъдат заети от безработни млади хора на възраст до 29 г., безработни на възраст от 30 до 54 г., както и безработни лица над 54 годишна възраст от гр. Гоце Делчев и региона. Това ни мотивира да потърсим подкрепата на ОП „Развитие на човешките ресурси” по обявената процедура „Ново работно място 2015”, като с изпълнението на предлагания проект предвиждаме да реализираме дейности за наемане на безработните лица за период до 12 месеца на длъжността „Работник, сглобяване на детайли”. Изпълнението на тези дейности ще осигури постоянна заетост за 12 безработни младежи на възраст до 29 г., 25 безработни лица на възраст над 54 г., както и 35 безработни на възраст от 30 до 54 г., включително, за които в компанията ще бъдат създадени общо 72 нови работни места. Посочените резултати ще осигурят постигането на основната цел на проекта, насочена към предоставянето на подкрепа на фирма „Панкор” ЕООД в създаването на нови работни места за безработни лица от посочените целеви групи, включително със средно и по-ниско образование и без придобита професионална квалификация или специалност в отговор на техните потребности за осигуряване на устойчива заетост и постоянни доходи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане на безработни лица в Панкор ЕООД за период до 12 месеца: Цел на дейността: Основна цел на настоящата дейност е създаването на 72 нови устойчиви работни места в компанията за безработни лица от следните три целеви групи: безработни младежи на възраст до 29 години включително, безработни лица на възраст над 54 г, както и безработни на възраст от 30 до 54 години, включително. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Изпълнението на дейността включва осигуряването на заетост за период до 12 месеца за: - 12 безработни млади хора на възраст до 29 г., включително; - 25 безработни лица на възраст над 54 г., включително, и - 35 безработни лица на възраст от 30 до 54 г. включително. За целта фирма „Панкор” ЕООД ще разкрие общо 72 нови работни места. Всички нови служители ще бъдат назначени на позицията „Работник, сглобяване на детайли” с код съгласно НКПД 2011 – 9329 0008 от групата на професиите, неизискващи специална квалификация. С всички наети по проекта нови служители ще бъдат сключени трудови договори при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапите на изпълнение на дейността включват: Етап 1: Набор и подбор на новите служителите от целевата група сред безработните лица в община Гоце Делчев, които търсят възможности за започване на постоянна работа. За тази цел Ръководителят на проекта ще организира и проведе работна среща с представители на Дирекция „Бюро по труда” – гр. Гоце Делчев за представяне на проекта и изготвяне на база данни с регистрираните безработни лица, отговарящи на профила на основните целеви групи, както и на изискванията за заемане на планираните за разкриване нови работни места. За привличане и на безработни лица от целевите групи, които нямат регистрация в Бюрото по труда, планираме да публикуваме обява за новите позиции в местните ежедневници, разпространявани в региона. Водещи критерии при избора ще бъдат освен принадлежността на кандидатите към предварително определените целеви групи на проекта, и мотивацията за започване на работа в компанията, както и готовността за установяване на постоянна работа. При подбора на новите служители, компанията ще гарантира равни възможности на всички потенциални кандидати, като няма да допуска дискриминация, основана на пол, възраст, етнически произход и други дискриминационни фактори. Етап 2: Назначаване на подбраните служители в компанията. Трудовоправните отношения с всички наети в рамките на настоящата дейност, безработни лица ще бъдат уредени съгласно действащото трудово и осигурително законодателство, както и в съответствие с конкретните изисквания на програмата и указанията на Управляващия орган на ОП РЧР. На новите служители ще бъде осигурена заетост с подкрепата на схема „Ново работно място 2015” за срок от 12 месеца, като разходите за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост по проекта ще бъдат в размер на Минималния осигурителен доход и дължимите вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване за длъжността „Работник, сглобяване на детайли”. Етап 3: Провеждане на въвеждащ инструктаж на наетите служители за запознаване с правилата за работа, както и с изискванията за здравословни и безопасни условия на труд при сглобяването на автоматични прекъсвачи. 388 730.88 367 317.56
Дейност 2: Управление и организация на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейностите за организация и управление на проекта е да се осигури ефективното, ефикасно и навременно изпълнение на планираните дейности при спазване на всички изисквания съгласно Ръководството за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР за процедура „Ново работно място 2015 г.”. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Дейностите за управление и организация на проекта включват: - Сформиране на екип за изпълнение на проекта, включващ Ръководител на проекта с необходимата квалификация и практически опит в изпълнението на проекти. - Изготвяне на план-график за изпълнение на дейностите по наемане на персонал в компанията. - Гарантиране спазването на изискванията на действащото трудово и осигурително законодателство при наемането на новите служители. Осигуряване на счетоводната отчетност на проекта, както и изготвянето на междинните доклади и заключителния доклад за изпълнението на планираните дейности; - Въвеждане на система за наблюдение, контрол и отчитане на заложените по проекта резултати и основни индикатори съгласно изискванията на Управляващия орган на ОП ”Развитие на човешките ресурси”. Дейностите за организация и управление на проекта ще бъдат обезпечени от Ръководителя на проекта, който е и Управител на компанията-кандидат. При изпълнението на тези дейности ще се разчита на опита му по предходни проекти (описани в т. 11.2, по-долу), финансирани със средства от Европейските структурни фондове, реализирани от други компании, в чието изпълнение и управление е бил ангажиран Ръководителя на настоящия проект. 0.00 0.00
Дейност 3: Информиране и публичност на проекта: Основната цел на тази дейност е осигуряването на необходимата публичност и информираност на широката общественост относно проекта и предоставената подкрепа от Европейския социален фонд (ЕСФ) чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание на дейността и етапи на изпълнението й: Дейностите за информиране и публичност на проекта ще бъдат организирани и изпълнени в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, съгласно Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тези дейности ще включват: Поддейност 3.1. Поставяне на плакат на входа на базата, която фирма „Панкор” ЕООД ще наеме в гр. Гоце Делчев във връзка с развитието на дейността по сглобяване на електрически прекъсвачи и обособяването на новите работни места, с цел информиране на обществеността относно проекта и получената финансова подкрепа от ЕСФ за създаването на нови работни места в компанията. Плакатът ще бъде с размер минимум А3 и ще съдържа информация за проекта и финансовата подкрепа от ЕС, при спазване на всички изисквания за визуализация: - Поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с приложимите технически изисквания и характеристики, с упоменаване на Европейския съюз; - Упоменаване на наименованието на Европейския социален фонд (ЕСФ); - Поставяне на общото лого за програмен период 2014-2020 в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност; Поддейност 3.2. Упоменаване на финансовия принос на ЕСФ чрез ОП „РЧР” във всички писмени материали и документи, които ще бъдат изготвени във връзка с изпълнението на проекта, включително официална кореспонденция, предоставяни материали на участниците в проекта, изготвяна информация за местните медии, годишни отчети за дейността на компанията. Всички посочени материали и документи ще бъдат обозначени съгласно приложимите правила за информиране и публичност на ЕС и изискванията на УО на ОП РЧР. 576.00 140.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.