Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFPR001-1.004-1838-C01
Наименование на проекта Инвестиции в подобряване на производствения капацитет на Старс Брокерс ЕООД
Бенефициент 200301589 СТАРС БРОКЕРС ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Програма "Конкурентоспособност и иновации в предприятията" 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 29.05.2025
Дата на стартиране 29.05.2025
Дата на приключване 29.05.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Описание

Кратко описание на проекта
Старс Брокерс ООД е семейна фирма, създадена през 2008 г. и е с предмет на дейност консултантска дейност в областта на информационните технологии - разработка, внедряване и поддръжка на SAP-базирано софтуерно решение за планиране ресурсите на предприятията.
В рамките на проекта ще бъде закупена нова софтуерна система за разработване, инсталиране и поддръжка на SAP системи, която ще улесни обработката, адаптирането и поддръжката на системни профили за множество SAP среди (разработване, качество, производство). Тя има за цел да проследява промените в профилите на екземпляри, да поддържа сигурен модел за оторизация и да предоставя одитни пътеки за целите на съответствието.
Това ще позволи на предприятието да обслужва едновременно по-голям брой клиенти, както и да започне да предлага нови за тази пазарна сфера услуги. Така направената инвестиция в подобряване на производствения капацитет ще повиши конкурентоспособността и пазарното присъствие на дружеството и ще създаде потенциал за устойчивост и растеж.
Дейности
  • Дейност: Подобряване на производствения капацитет на семейните предприятия и предприятията от творческите индустрии и занаятите : Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване и внедряване на нова софтуерна система за разработване, инсталиране и поддръжка на SAP системи, която ще улесни обработката, адаптирането и поддръжката на системни профили за множество SAP среди (разработване, качество, производство). Тя има за цел да проследява промените в профилите на екземпляри, да поддържа сигурен модел за оторизация и да предоставя одитни пътеки за целите на съответствието. Внедряването на новата софтуерна система има за цел да опрости управлението на SAP профили, като същевременно осигурява високи стандарти за сигурност и одит. Това решение подобрява работата на персонала, като оптимизира операциите, повишава сигурността и осигурява прозрачност. Инвестицията в такава система ще ни позволи да обслужваме повече клиенти и да предоставяме повече услуги едновременно и паралелно с това да предложим нови услуги в рамките на дейността, за която е заявена подкрепа по процедурата, което по дефиниция представлява подобряване на производствения капацитет на дружеството. Ползи за различни роли в компанията: 1. SAP Консултанти (Системни администратори / Бейзис екипи) Опростено управление на профили: Централизираното табло улеснява достъпа и груповото управление на профили, като намалява времето за изпълнение на повтарящи се задачи. Наблюдение в реално време: Автоматизирани сигнали и известия подобряват стабилността на системата, като позволяват бързо реагиране на критични промени. История на промените: Контрол на версиите и хронология на промените осигуряват бърз преглед и възможност за връщане назад, което намалява риска от грешки. Намалено работно натоварване: Автоматизираният мониторинг помага за проактивна поддръжка и намалява инцидентите, изискващи ръчна намеса. 2. Екипи по сигурност Подобрени контроли за сигурност: Role-Based Access Control (RBAC) ограничава правото за критични промени, минимизирайки неупълномощен достъп и осигурявайки съответствие със съответните политики. Одит и съответствие: Регистрация на всички промени и проследяване на детайли, включително време и извършител, подпомагат одитите и спазването на регулации. Многофакторно удостоверяване (MFA): Добавя допълнителен слой защита при промени на профили, намалявайки риска от неоторизиран достъп. 3. Разработчици и тестери Бърза адаптация на профили: Лесен достъп и редактиране на профили според роля, което намалява зависимостта от администратори за малки корекции. Намалени грешни конфигурации: Системата осигурява съгласуваност между различни среди (DEV, QA, PRD), което гарантира надеждност при разработка и тестване. 4.Одитори / Служители по съответствието Подробно проследяване: Изчерпателните регистрационни файлове улесняват одитния процес и спазването на политики и регулации, като предоставят детайлни отчети. Генериране на отчет: Лесното създаване на одиторски доклади спестява време и усилия при подготовка за одити. 5. Мениджъри / Супервайзори Подобрен надзор: Мениджърите имат по-добра видимост на промените в критични конфигурации, осигурявайки по-добра отчетност. Ясно упълномощаване: Детайлните разрешения позволяват точно присвояване на права за достъп, редактиране и преглед на профили. 6. Общи ползи за персонала: Подобрена ефективност: Автоматизацията и централизацията на ръчните задачи намаляват натоварването. Повишена сигурност: Ролевият контрол на достъпа, одитните пътеки и MFA значително подобряват сигурността на профилите. По-добро сътрудничество: Централизираният достъп и ясните роли улесняват работата на многофункционалните екипи. По-малко грешки и прекъсвания: Функциите за контрол на версиите и връщане назад намаляват човешките грешки и осигуряват стабилност на системата. В обобщение тази система значително повишава производствения капацитет на компанията, като опростява управлението на SAP профили, увеличава отчетността и осигурява по-добър надзор. Това води до по-бързи операции, подобрена сигурност и по-висока производителност в цялата организация., Договорена стойност: 200 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подпомагани предприятия (в т.ч. микро-, малки, средни, големи предприятия), Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Частни инвестиции, допълващи публичното подпомагане (в т.ч. безвъзмездни средства, финансови инструменти), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 58 629.04 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Подпомагани предприятия чрез безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 200 000.00 BGN
БФП 85 333.33 BGN
Собствено финансиране 114 666.67 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 81.67 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на софтуерна система за разработване, инсталиране и поддръжка на SAP системи, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на софтуерна система за разработване, инсталиране и поддръжка на SAP системи
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN