Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 64 333 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Силистра

Описание

ВИНТИДЖ АППС ЕООД e семейно предприятие, чиито основни потребности са повишаване на конкурентоспособността и засилване на пазарното присъствие.

С настоящото проектно предложение дружеството има за свои основни цели повишаване на производствения си капацитет и подобряване на пазарното си присъствие. Те ще бъдат постигнати чрез изпълнението на:
1. Дейност за подобряване на производствения капацитет, чрез закупуване на ДМА, посредством които фирмата освен подобряване на производствения си капацитет ще придобие и нови технологии за въвеждане на кръгови модели с акцент върху прилагане на по-устойчиви методи за предоставяне на услуги (намаляване на количеството влагани материали, намаляване на консумацията на електроенергия и на въглеродния отпечатък от дейността на фирмата)
2. Дейност за подобряване на пазарното присъствие, чрез създаване на онлайн магазин

Изпълнението на проекта и включените в него дейности ще доведе до повишаване на производствения капацитет на фирмата, развитие на потенциала й за устойчив растеж и подобряване пазарното й присъствие.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на семейното предприятие: Настоящото проектно предложение е свързано с изпълнението на инвестиции по основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД, попадаща в код по КИД 62.01 Компютърно програмиране, сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения“. Офисът на фирмата се намира в гр. Силистра, където ще се изпълнява и проекта. Като част от дейността е предвидено доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на Преносима работна станция за проектиране, разработване, тестване и поддръжка на мобилни апликации (2 бр.), Настолна работна станция за проектиране, разработване, тестване и поддръжка на мобилни апликации (1 бр.) и Сървър и масив (1 бр.). Чрез закупуването на новото оборудването ще се повиши производствения капацитет на фирмата и ще се постигне ресурсна ефективност на производствения процес, чрез придобиване на нова технология за въвеждане на кръгов модел с акцент върху прилагане на по-устойчиви методи за предоставяне на услуги. Като част от основната си дейност ВИНТИДЖ АППС ЕООД е специализирана в разработване и поддържка на софтуерни приложения (мобилни апликации). Основните етапи при разработване на софтуерни приложения са: определяне функционалности и дизайн (визия) на приложението, разработване, тестване, внедряване (реално пускане на приложението) и поддръжка. В сферата на компютърното програмиране е от изключителна важност да се поддържа максимално актуално оборудване, за да може да се разработват, тестват и внедряват софтуерни приложения (мобилни апликации), които са съвременни и приложими за пазара. ВИНТИДЖ АППС ЕООД се е специализирала в разработката на софтуерни приложения за iOS и разполага с висококвалифицирани служители, които да разписват програмния код. Тясно място в дейността на фирмата е липсата на актуално съвременно оборудване за съхранение, разработване, тестване и поддръжка на софтуерните приложения. Към момента фирмата използва оборудване (мобилни и настолна работни станции, мобилни телефони и таблети), което не е актуално и с недостатъчна функционалност за да се обезпечи качествената и бърза работа на служителите и съответно разработката на актуални и приложими за пазара софтуерни приложения (мобилни апликации). Наличните мобилни и настолна работни станции са с ниска производителност (с 8 ядрени процесори), която не може да покрие обема работа, която служителите могат да извършат. Често се случва наличното оборудване да забие или да работи по-бавно поради големия обем информация и сложност на разработваните приложения. Това създава висок риск от не запазване на част от написания програмен код, което в последствие може да доведе до грешки в работата на разработването приложение, чието откриване и отстранява забавят процеса на работа. Бавната работа на наличното оборудване възпрепятства повишаването на производствения капацитет на фирмата. Друг недостатък на работния процес в момента е, че за съхранение на информацията (програмния код) фирмата не разполага със собствено сървърно оборудване, а използва външни облачни услуги за съхранение на информация. Този начин на работа не позволява паралелна работа на служителите по програмния код за едно и също приложение, защото информацията не може да се запазва едновременно. Това забавя процеса на работа, тъй като отделните служители трябва да се изчакват за да могат да работят, всеки по своята част от дадено софтуерно приложение (мобилна апликация). Това е също причина фирмата да не може да подобри производствения си капацитет. Друг основен етап, в които фирмата изпитва трудности и който не позволява повишаване на производствения капацитет е този свързан с тестване на разработваните софтуерни приложения (мобилни апликации). След разписване на програмния код следва съществена част от софтуерната разработка - проверка на изработения продукт на реално мобилно устройство (телефон и таблет) в различни сценарии (с интернет от WIFI, без интернет, с мобилен интернет - 4G, 3G и други). Продължава в т. Начин на изпълнение 74 000.00 0.00
Подобряване на пазарното представяне на семейното предприятие: Настоящото проектно предложение е свързано с изпълнението на инвестиции по основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД, попадаща в код по КИД 62.01 Компютърно програмиране, сектор J „Създаване и разпространение на информация и творчески продукти; Далекосъобщения“ съгласно КИД-2008. Като част от дейността е предвидено създаването на онлайн магазин, чрез който ще се подобри пазарното присъствие на фирмата. Основната дейност на ВИНТИДЖ АППС ЕООД е компютърно програмиране като дружеството е специализирано в разработване и поддържка на софтуерни приложения (мобилни апликации). Сектора на ИКТ услугите и създаване на софтуерни приложения (мобилни апликации) е силно конкурентен и динамичен. С напредването на технологиите и дигитализацията все повече фирми се насочват към предлагане на услугите си в интернет. Към настоящия момент фирмата не разполага с онлайн магазин, чрез който да предлага на потенциални клиенти вече разработени от фирмата базови (шаблонни) софтуерни приложения (мобилни апликации) в интернет. За да подобри пазарното си присъствие и да развие потенциала си, дружеството осъзнава необходимостта от създаването на онлайн магазин, който да е функционален, с адаптивен дизайн и позволяващ лесно и самостоятелно обновяване на информацията посредством система за управление на съдържанието и продуктите. Онлайн магазинът ще спомогне за повишаване нивото на дигитализация на дейността на дружеството. Чрез създаването на онлайн магазин фирмата ще подобри пазарното си присъствие, като развиe каналите си за продажби и създаде възможност за достигане до нови целеви групи потребители. Създаденият онлайн магазин ще е само за продуктите/услугите на фирмата част от основния й код на икономическа дейност и ще отговоря на заложения минимален обхват от Приложение 18 на Условията за кандидатстване. Създаването на онлайн магазин ще допринесе за въвеждане на кръгов модел в дейността на фирмата, свързан с прилагане на по-устойчиви методи за предоставяне на услуги. Използване на виртуализация (чрез онлайн магазина) допринася за намаляване на физическите ресурси и отпадъците. Осигуряването на онлайн присъствие на предлаганите от фирмата продукти/услуги ще намали необходимостта от създаване на печатни рекламни материали (единствен канал за реклама към момента), с което ще се намали количеството използвани физически ресурси и съответно ще се намали и количеството генериран отпадък. 10 000.00 0.00
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: Дейността включва ползването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата и е изпълнена преди неговото подаване. 2 990.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.