Описание
Интервенциите по проект „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово”д опринасят за изпълнение на Приоритет 6: „Насърчаване на социалното приобщаване, намаляването на бедността и икономическото развитие в селските райони“;Oбласт с поставен акцент 6Б: от ПРСР и са свързани с дейности по рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово в частта на следните улици ул. Стефан Кайнарджа и ул. Васил Левски. Състоянието на двете улици към момента е незадоволително. Всички са с асфалтобетонова настилка, която е износена и е с надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини, кръпки, дупки. Като цяло липсват напречни наклони на настилката, което затруднява оттичането на повърхностната вода към прилежащите дъждоприемни шахти и тя се задържа на платното за движение. Съществуващите бетонови бордюри и тротоари от бетонови плочи са в лошо състояние и се нуждаят от подмяна. По улиците липсва хоризонтална маркировка, а вертикалната сигнализация е недостатъчна и в не добро състояние.Участъците от общински уличната мрежа на град Дулово-улици ул. Стефан Кайнарджа и ул. Васил Левски , включени в проекта за кандидатстване по мярка 7.2 представляват част транспортно-комуникационните връзки в общинския център и са свързани с републиканската пътна мрежа, чрез достъпа до Републикански път II-23. Той е второкласен път с национално значение, които се започва от републикански път I-2 и и завършва при 41,9 km на Републикански път I-7 източно от град Дулово. Тази свързаност осигурява връзката на общинския център Дулово, както с град Русе, така и гарантира свързаността на града с 5 области: Силистренска, Шуменска, Бургаска, Сливенска и Ямболска.

Дейност | Договорена стойност | Отчетена стойност |
---|---|---|
Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа в Община Дулово :УЛ. "СТЕФАН КАРАДЖА" – с дължима 588 м. от км 0+000 до км 0+90 и от км 0+110 до км 0+588 и УЛ. "ВАСИЛ ЛЕВСКИ” с дължина 1224м. от км 0+000 до км 1+224: Проектното решение предвижда разваляне на съществуващите бордюри и изграждане на нови бетонови бордюри с размери 18/35см върху бетонова основа, като пред входовете за дворове и гаражи е предвидено понижаване на бордюрната линия съгласно приложените пътни детайли. Предвижда се разваляне на съществуващия деформиран тротоар от бетонови плочи и изграждане на нов асфалтобетонов тротоар. Тротоарите са с променлива широчина, в зависимост от съществуващото им положение.Тротоарът ще се изпълнява от плътен асфалтобетон с дебелина 5см върху основа от несортиран трошен камък с дебелина 25см. Където тротоарът не е ограничен от огради и дворове на къщи се предвижда оформянето му в края да се изпълни от бетонов бордюр 8/16 см. При напречните пресичания тротоара се изпълнява с бетонови тактилни плочи, като бетоновите бордюри се изпълняват понижени до h=0см съгласно приложения пътен детайл, част от настоящата проектна документация. Пространството оформящо се между уличната настилка и тротоара – зелена площ, се предвижда да бъде запълнено с хумус до новите проектни нива за съответните улици. С новото проектно решение се предвижда съществуващите дървета да се оформят в зелената площ. През определени разстояния, там където е необходимо е предвидено изпълнение на площадки за контейнери за боклук. не се предвижда уширение на съществуващата пътна настилка с нова пътна конструкция. | 1 849 074.33 | 0.00 |
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN