Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: "Организиране и провеждане на извън-училищни мероприятия и кетърингови услуги при провеждането на мероприятия в изпълнение на проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по две обособени позиции“: Обособена позиция № 1 „Организиране и провеждане на извън-училищни мероприятия" Обособена позиция № 2 "Кетърингови услуги при провеждането на мероприятия", Прогнозна стойност: 47 013.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Организиране и провеждане на извън-училищни мероприятия"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД гр.София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 884.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 "Кетърингови услуги при провеждането на мероприятия"
    Изпълнител: ЕТ "Петър Цонев - Петров - Цонев" гр.Разград
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 332.56
Предмет на предвидената процедура: "Публичност и предоставяне на информация", Прогнозна стойност: 2 500.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на материали по проект BG05M2OP001-3.002-0367 „Образователна интеграция на учениците от етническите малцинства в община Исперих” по шест обособени позиции“: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта Обособена позиция № 2 Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП Обособена позиция № 3 Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки Обособена позиция № 4 Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП Обособена позиция № 5 Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж Обособена позиция № 6 Доставка на спортни пособия, Прогнозна стойност: 94 964.17
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи необходими за изпълнението на дейностите с целевата група и администрирането на проекта
    Изпълнител: "Офис консумативи" ООД гр.Разград
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 670.92
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 Доставка на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
    Изпълнител: "Офис консумативи" ООД гр.Разград
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 238.81
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 Доставка на театрално, сценично, фолклорно и спортно облекло и обувки
    Изпълнител: "Кооперация Панда" гр.София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 489.50
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 Доставка на облекло, включено в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
    Изпълнител: "Кооперация Панда" гр.София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 831.55
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5 Доставка на оборудване и обзавеждане с включен монтаж
    Изпълнител: "Кооперация Панда" гр.София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 599.47
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 6 Доставка на спортни пособия
    Изпълнител: "Кооперация Панда" гр.София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 314.89

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.