Номер от ИСУН | BG16RFOP002-2.076-0001-C01 |
Наименование на проекта | Развитие на управленския капацитет на "Скития текс" ООД |
Бенефициент | 124697411 СКИТИЯ ТЕКС ООД |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 17.06.2021 |
Дата на стартиране | 17.06.2021 |
Дата на приключване | 17.12.2022 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Прекратен (към дата на прекратяване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Настоящото проектно предложение е насочено към развитие на управлениския капацитет на фирма " Скития текс" ООД. Това ще се осъществи чрез внедряване на интегрирана система за управление на качеството и околната среда според стандартите БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015, Сертифициране на система за управление според БДС EN ISO 13485:2016, Тестване на маски EN ISO 10993-1 EN ISO 14683: 2019, получаване на СЕ-маркировка и закупуването на Лазер за плат. Разработването и използването на сертифицирани системи в производството и въвеждането на специализиран лазер за плат ще осигури управление на ресурсите, чрез което средство ще се спомогне за подобряване на управлението и за повишаване на ефективността и ефикасността на производствените системи. Изпълнението на проекта осигурява подобряване на процесите на планиране и вземане на решения, на организацията на ресурсите, на организацията на производствените процеси и процеса на предоставяне на услуги, на реализацията на продуктите и услугите и на интернационализацията на продуктите. Въвеждането на система за управление на качеството и на околната среда (СУКОС) в съответствие с изискванията на международно признатите стандарти БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015, въвеждането на система за управление на качеството за медицински изделия БДС EN ISO 13485:2016 и въвеждането в експлоатация на Лазаер за плат в „Скития Текс“ ООД ще доведе до мащабно оптимизиране на бизнес процесите, което чувствително се отразява върху възвръщаемостта на активите, на собствения капитал, на коефициентите за ликвидност и най-вече на коефициентите за рентабилност, като печалбата осезаемо се увеличава. Изпълнението на проекта осигурява подобряване на процесите на планиране и вземане на решения, на организацията на ресурсите, на организацията на производствените процеси и процеса на предоставяне на услуги, на реализацията на продуктите и услугите и на интернационализацията на продуктите. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители | Няма |
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 2 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Индикатор 3 | Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00 |
Обща стойност на проекта | 0.00 BGN |
БФП | 0.00 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 0.00 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 0.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на: CO2 Лазер за плат - 1 брой,
Прогнозна стойност: 46 600.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Консултантска помощ за подготовка на документация за оценяване на съответствието с т. нар. "съществени изисквания" с цел получаване на CE-маркировка ,
Прогнозна стойност: 5 000.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Консултантски услуги по разработване и въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда според стандартите БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015,
Прогнозна стойност: 6 000.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Консултантски услуги по разработване и въвеждане на система за управление според стандарта БДС ISO 13485:2016 ,
Прогнозна стойност: 6 000.00
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда според стандартите БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015,
Прогнозна стойност: 6 500.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Сертифициране на система за управление според БДС EN ISO 13485:2016,
Прогнозна стойност: 6 845.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Тестване на маски EN ISO 10993-1 EN ISO 14683:2019,
Прогнозна стойност: 11 600.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN