Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.739-0004-C01
Наименование на проекта Закупуване на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги
Бенефициент 200358586 ЕКО ПРОДЪКТС ИНДЪСТРИ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 04.07.2024
Дата на стартиране 04.07.2024
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Белене, гр.Белене

Описание

Кратко описание на проекта
В проектното предложение е заложено закупуването на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги.
- Офис стелажи -  етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр;
- Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3 - 1 бр;
- Президентски стол – 5 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство - 1 бр;
- Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча – 4 бр;
- Посетителски стол - 9 бр;
- Смарт телевизор до 65" - 1 бр;
- Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр;
- Бяла дъска за монтиране на стена с  размер до 900/1200 мм – 1 бр;
- Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр;
- A3 ламинатор – 1 бр;
- Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр;
- Директорско офис бюро – 1 бр;
- Климатик 12000 BTU - 1 бр.;
- Климатик 18000 BTU - 1 бр.
Инвестицията представлява модерно офис оборудване и техника, тоест всичко необходимо за осъществяването на нормален работен процес на 4 административни служителя. Това е основна предпоставка за постигане на качество, ефективност и бързина при предоставянето на консултантски услуги.
Осъществяването на дейността, предвидена в рамките на настоящия проект, ще позволи постигането на Приоритет 1 от Стратегията за ВОМР, а именно: Повишаване на ефективността и производителността на предприятията, регистрирани на територията на МИГ Белене- Никопол, чрез модернизация и разнообразяване към неземеделски дейности, специфична цел 2 - Развитие на неземеделски дейности, услуги и туризъм. В проектното предложение е заложено разкриването на 4 броя нови устойчиви работни места. Чрез реализирането на проекта ще се постигне бързо развитие на Еко Продъктс Индъстри ЕООД, чрез предоставяне на конкурентоспособни консултантски услуги.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги: Тази дейност включва организиране и провеждане на процедура за избор на доставчик на следното офис оборудване и техника: - Офис стелажи - етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр; - Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр; - Контейнер за бюро - с до 4 чекмеджета – 5 бр; - Президентски стол – подлакътници, регулиране на височината за сядане – 5 бр; - Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3, сензорен дисплей, месечен обем на копиране/печат мин. 9000 страници - 1 бр; - Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча, USB порт - USB 3.2, HDMI – 4 бр; - Посетителски стол – невъртящ се, без подлакътници - 9 бр; - Смарт телевизор до 65", 4К, LED дисплей, плосък екран, USB и HDMI изходи, Bluetooth, Wi-Fi, Wireless - 1 бр; - Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр; - Бяла дъска за монтиране на стена с размер до 900/1200 мм – 1 бр; - Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр; - A3 ламинатор с възможност за регулиране на размера за ламиниране и температурата – 1 бр; - Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр; - Директорско офис бюро – 1 бр. Дейността включва и провеждане на процедура за избор на доставчик на 2 бр. климатици: - Климатик 12000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; - Климатик 18000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите стартираха преди подаване на проектното предложение. Бяха отправени запитвания за оферти към три независими компании за офис оборудване. Бяха получени общо 6 бр. оферти, които управителят на дружеството разгледа и избра оферентите, предложили най- ниска цена. При изпълнението на дейността ръководството на "ЕКО ПРОДЪКТС ИНДЪСТРИ" ЕООД се ръководеше от принципите на пълна прозрачност и равнопоставеност, като следеше за избягването на всякакви конфликти на интереси. Удостоверяването на доставката ще бъде с подписването на двустранен приемо- предавателен протокол. Преди подписването на протокола машните- обект на инвестицията ще бъдат тествани, за да се докаже тяхната техническа функционалност. Ще бъдат назначени квалифицирани работници, минимум четири човека, които да работят с новите машини. Разкритите работни места ще бъдат устойчиви и с голяма продължителност., Договорена стойност: 52 986.97 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЛЕКСАНДРОВ КЛИМА СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подпомогнати нови дейности в микропреприятията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Общ брой създадени работни места, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 52 986.97 BGN
БФП 39 740.22 BGN
Собствено финансиране 13 246.75 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на 1 (един) брой климатик 12000 BTU и 1 (един) брой климатик 18000 BTU, Прогнозна стойност: 5 760.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на 1 (един) брой климатик 12000 BTU и 1 (един) брой климатик 18000 BTU
    Изпълнител: АЛЕКСАНДРОВ КЛИМА СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис оборудване и техника по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Офис оборудване; Обособена позиция 2: Офис техника. , Прогнозна стойност: 47 226.97
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на офис техника
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN