Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2674-C03
Наименование на проекта Нова възможност за трудова заетост
Бенефициент 115163890 БИТТЕЛ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.03.2017
Дата на стартиране 20.03.2017
Дата на приключване 20.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Биттел" ЕООД е водеща фирма в областта на търговията с телекомуникационна, климатична и домофонна техника. Развива дейността си в собствена материална база. Развитието на фирмата и увеличеният брой клиенти води до разрастване - нов офис и склад в гр.София и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране на младежи до 29 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 12 лица. Предвижда се всички лица да са на възраст до 29 години.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено необходимото оборудване, което ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Договорена стойност: 22 477.50 , Отчетена стойност: 22 468.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на: - копирна машина /за А3 и А4/ за ново разкритите работни места на длъжност Асистент, офис; -компютърна конфигурация, мултифункционално устройство, лаптопи и офис обзавеждане /бюро, стол, етажерки, метални шкафове картотеки/ за ново разкритите работни места на длъжност Експерт продажби; -компютърна конфигурация, втори монитор, таблет и цветен лазерен принтер за ново разкритото работно място на длъжност Дизайнер; -палетизираща машина, палетни колички и компютърна конфигурация за ново разкритите работни места за склададжия. В предвид нарастналия брой клиенти се налага необходимостта от разширяване на дейността на компанията, чрез разкриване на нов офис и склад в гр. София и в тази насока, чрез разкриване на нови работни места за Асистент, офис; Експерт, продажби; Дизайнер и Склададжия и закупуване на необходимото оборудване, което ще обезпечи трудовия процес на новоназначените 12 лица. За администриране на дейността на фирмата се грижат недостатъчен брой лица административен персонал. В предвид разширяване на дейността и съответно на документооборота е необходимо да се разкрият 2 работни места за длъжност Асистент, офис. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват ново закупените оборудване и обзавеждане с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване и обзавеждане ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Договорена стойност: 67 500.00 , Отчетена стойност: 67 500.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Биттел" ЕООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 12 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Биттел" ЕООД., Договорена стойност: 132 933.36 , Отчетена стойност: 104 520.92
  • Дейност: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 1000 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията., Договорена стойност: 2 170.00 , Отчетена стойност: 2 160.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 11 659.50 , Отчетена стойност**: 11 650.00
  • Изпълнител: Слава, Договорена стойност по проекта*: 7 320.00 , Отчетена стойност**: 7 320.00
  • Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 67 500.00 , Отчетена стойност**: 67 500.00
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 830.00 , Отчетена стойност**: 2 160.00
  • Изпълнител: Йорданка, Договорена стойност по проекта*: 3 498.00 , Отчетена стойност**: 3 498.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 12.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 225 080.86 BGN
БФП 225 080.86 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 176 342.29 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 480.00 0.00 480.00 ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по проект „Нова възможност за трудова заетост", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Копирна машина – 1 брой и Цветен лазарен принтер- 1 брой
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 2: Мултифункционално устройство 2 броя
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 3: Компютърна конфигурация - 6 броя и монитор 1 брой
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 4: Лаптоп 2 броя и Таблет 1 брой
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 5: Офис обзавеждане- офис бюро - 4 броя; офис столове- 4 броя; офис етажерки- 2 броя; метални шкафове картотеки - 4 броя
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 6: Палетизираща машина 1 брой
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
  • Обособена позиция 7: Палетни колички 3 броя
    Изпълнител: ДЕСТА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 500.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Прогнозна стойност: 7 326.00
  • Обособена позиция 1: Координатор проект
    Изпълнител: Слава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 320.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Прогнозна стойност: 3 496.50
  • Обособена позиция 1: Счетоводител проект
    Изпълнител: Йорданка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 498.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на мерки за информиране и публичност, Прогнозна стойност: 2 170.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN