Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.002-0021-C01
Наименование на проекта „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания в Община Перник"
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 08.02.2019
Дата на стартиране 08.02.2019
Дата на приключване 26.08.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда изграждане на центрове от резидентен тип в община Перник. Чрез извършване на строително ремонтни дейности и обзавеждане и оборудване в две сгради общинска собственост ще бъдат открити "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), ''Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД) и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС). Чрез осигуряването на подходяща социална инфраструктура ще бъде гарантирано предоставянето на услуги на възрастни хора и хора с увреждания. 
"Център за грижа за лица с различни форми на деменция" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване" ще бъдат ситуирани в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД. ЦГЛРФД ще се помещава на етаж 3, като за неговите нужди ще бъдат обособени 8 спални със собствени санитарни възли (две единични стаи, една тройна, пет двойни стаи), две всекидневни, кухня, трапезария, , кабинет на директора, стая за персонала със санитарен възел, приемна. ЦГХНС ще бъде разположен на втори етаж, като ще бъдат обособени 9 спални помещения със санитарни възли (три единични и шест двойни), всекидневна,  кухня, трапезария, кабинет на директора, стая за персонала със санитарен възел, приемна, склад и медицински кабинет(манипулационна). За нуждите на потребителите ще бъдат извършени интервенции и върху дворното пространство, създавайки възможност за активен отдих.
"Център за грижа за лица с психични разстройства" ще бъде разположен в двуетажна сграда със ЗП 332 кв.м, находяща се в кв. Христо Смирненски". В обекта ще бъдат обособени всекидневна, кухня, трапезария, кабинет за директора, стая за персонала със санитарен възел, медицински кабинет, склад и 9 стаи със санитарни възли.
Реализирането на проектното предложение ще гарантира предоставяне на качествени социални услуги за целевите групи.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обектите. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта; Счетоводител; Координатор;Експерт обществени поръчки. Екипът за управление на проекта има ангажимент и за снабдяване с необходимите документи, свързани с въвеждането на обектите в експлоатация, като част от техническото, архивно и счетоводно досие на проекта. Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на бенефициента. В този случай при определяне на възнагражденията на членовете на екипа бенефициентът е спазил чл. 49 ал. 2 и 3 от ЗУСЕСИФ и ПМС № 189 от юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014-2020 г. Безвъзмездната финансова и възстановима помощ за разходи за организация и управление се предоставят само под формата по чл. 55, ал. 1, т. 4 на ЗУСЕСИФ - финансиране с единна ставка, приложена към допустимите преки разходи. , Договорена стойност: 19 767.43 , Отчетена стойност: 13 321.35
  • Дейност: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР / , Строителен надзор, Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, информация и публичност Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на външни услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на обзавеждане, оборудване и услуги., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /: Проектното предложение включва обновяване, ремонт и преустройство на две сгради, общинска собственост. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, която да доведе до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4. Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект. За формиране на единичните цени в индикативните количествено-стойностни сметки са използвани следните данни и източници на информация: - Практически опит на служителите от дирекция „Строителство, инфраструктура и екология“ при упражняване на инвеститорски контрол в изпълнение на договори с предмет подобен на предмета на заложената дейност (извършване на СМР, авторски надзор и проектиране) на обекти общинска собственост. - Практически опит от изпълнението на дейности по проекти, реализирани в програмен период 2007-2013г. - Периодичните издания на СЕК - „Справочник за цените в строителството“- тримесечно издание за цените на СМР и строителната отчетност. Включва цени на труд, цени на материали, механизация, СМР, цени за ремонти и разходи за доставка.; сп. „Строителен обзор“ – периодично издание, съдържащо сравнителна таблица за промяната на цените по видове работи; информация за строителни цени средни за m2 бруто площ за различни видове сгради по еталони на СЕК, Цени и ценообразуване и др. - Използване на специализиран софтуер за ценообразуване - BUILDING MANAGER. По отношение определянето на единичните цени както на строителните материали, така и на различните видове СМР е направено и онлайн проучване от различни източници, като са сравнявани цени и качество на избраните продукти от информационни сайтове, подробно описани във финансова обосновка и доказателствата към нея. , Договорена стойност: 1 014 250.00 , Отчетена стойност: 1 213 594.16
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността предвижда възлагане на външен изпълнител доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в двете сгради обекти на интервенция. Чрез тази дейност ще бъдат създадени условия за пълноценното използване на новооткритите "Център за грижа за лица с психични разстройства", ''Център за грижа за лица с различни форми на деменция" и "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване". В изпълнението на проекта са планирани доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на стаи и помещения с общ капацитет 45 души. Обзавеждането и оборудването са индивидуализирани по вид в изготвен Списък, приложение Б1. Единичните цени са индикативни и са определяни на база на реалните пазарни цени към момента на кандидатстване, като са взети предвид и изискванията за качество и функционалност при използване от представителите на целевите групи.Част от източниците на информация при формиране на цените за оборудване и обзавеждане могат да се видят в приложената финансова обосновка и доказателствата към нея. , Договорена стойност: 316 493.00 , Отчетена стойност: 178 370.81
  • Дейност: Информация и публичност по проекта: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в края на изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Дейностите по информация и комуникация ще бъдат съобразени с изискванията за проекти, при които общото публично финансиране надвишава 500 000 евро и включват финансиране на инфраструктура и строителство. Ще бъдат издигнати билборди, постоянни обяснителни табели, организиране и провеждане на официални събития – „Първа копка“ и откриване на обекта. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални матрериали. Разходите за публичност са изчислени съгласно Насоките за кандидатстване, като не надвишават 1 % от общите преки допустими разходи. Те са определени на база опита на община Перник и проучване на обществени поръчки с подобен предмет, информацията за които е налична във финансовата обосновка и доказателствата към нея., Договорена стойност: 13 000.00 , Отчетена стойност: 14 346.00
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта: В съответствие с чл.166 (1) от ЗУТ ще бъде нает Консултант въз основа на писмен договор, който ще извършва оценяване на съответствието на инвестиционния проект и ще упражнява строителен надзор по време на целия строителен процес. Изпълнението на строителния надзор по време на изпълнение на СМР, включва: • упражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с чл. 168 от ЗУТ и по реда на Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството • координиране на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация ; • извършване на постоянен строителен надзор по всички части на инвестиционния проект; • осъществяване на контрол върху извършваните строително-монтажни работи (СМР) по качество и количество; • проверка на представените от Изпълнителя актове за действително извършени строително – монтажни работи; • разпорежда премахването на некачествено извършените СМР и повторното им извършване; • осъществяване на контрол на строителните продукти, влагани в обекта на интервенция, като изисква сертификати за качество на материалите, одобрява заедно с възложителя предложените образци и разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • изготвяне на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за въвеждане на обекта в експлоатация; • участие в държавната приемателна комисия да изисква сертификати за качеството на материалите, да одобрява заедно с Възложителя предложените образци и да разрешава влагането на материалите след представянето на сертификати за тях; • упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; • изпълнение на всички останали задължения, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В проектното предложение упражняването на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти са предвидени за възлагане на външен изпълнител, като са обединени в една дейност. Заложените стойности са съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване, като при определянето им е използван опита на бенефициента от провеждани процедури по реда на ЗОП и възлагани договори с предмет, сходен с предмета на описаната дейност. Във формуляра за кандидатстване разходите за бюджетни пера 9 и 12 представляват 2,37% от стойността на инженеринга. , Договорена стойност: 27 000.00 , Отчетена стойност: 25 200.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Марио, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Росита, Договорена стойност по проекта*: 2 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕСПИ ИНВЕСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 413 460.00 , Отчетена стойност**: 412 634.64
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЕН РАС ПЕРНИК", Договорена стойност по проекта*: 398 880.00 , Отчетена стойност**: 398 839.52
  • Изпълнител: Ирена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОТАЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 404 760.00 , Отчетена стойност**: 402 120.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 91 856.40 , Отчетена стойност**: 65 131.70
  • Изпълнител: ДИТОМЕД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 112 992.00 , Отчетена стойност**: 112 700.50
  • Изпълнител: ВЕДИПЕМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 16 800.00
  • Изпълнител: Ен ЕКИП ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 800.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: Розалина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Радослава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.00 , Отчетена стойност**: 5 346.00
  • Изпълнител: Боянка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 158 868.00 , Отчетена стойност**: 90 699.01
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация, Мерна единица: обекти, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 513 741.60 BGN
БФП 1 513 741.60 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 513 741.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 591.66 0.00 3 591.66 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 997.97 0.00 2 997.97 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 533.22 0.00 3 533.22 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 11 270.05 0.00 11 270.05 ДИТОМЕД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ЕСПИ ИНВЕСТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ТОТАЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ЕН РАС ПЕРНИК"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 450.00 0.00 450.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 267.30 0.00 267.30 ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 960.00 0.00 960.00 Ен ЕКИП ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 840.00 0.00 840.00 ВЕДИПЕМА ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обекти от социалната инфраструктура на Община Перник“, по проект № BG16RFOP001-5.002-0021 “Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания в Община Перник, Договор за БФП № BG16RFOP001-5.002-0021-С01 по ОПРР 2014-2020,, по три обособени позиции:, Прогнозна стойност: 1 014 250.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект „Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 ;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 1: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Изпълнител: ЕСПИ ИНВЕСТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 413 460.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 2 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект „Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 ;
    Изпълнител: ТОТАЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 404 760.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 3 : Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕН РАС ПЕРНИК"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 398 880.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.1,2,3,4 и 5, Прогнозна стойност: 316 493.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 87 236.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), разположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), раположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 631.60
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 – „Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС)- олекотени завивки,чаршафи, кухненска посуда, кофи” запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 192.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5 – “ Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС ) „
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.2, Прогнозна стойност: 72 283.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), разположен в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 664.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за об.поз.5, Прогнозна стойност: 94 160.00
  • Обособена позиция 1: “ Доставка и монтаж на медицинско оборудване и обзавеждане за нуждите на (ЦГЛПР), (ЦГЛРФД), (ЦГВХНС )"
    Изпълнител: ДИТОМЕД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 112 992.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Екип на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Боянка Захариева Туджарова
    Изпълнител: Боянка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Радослава Манова Манова
    Изпълнител: Радослава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Росита Василева Стоянова
    Изпълнител: Росита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
  • Обособена позиция 4: Розалина Добрева Николова
    Изпълнител: Розалина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Марио Стефанов Попов
    Изпълнител: Марио
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Ирена Димитрова Георгиева-Рангелова
    Изпълнител: Ирена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Екип на проекта, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител
    Изпълнител: Росита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 13 000.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии, изготвяне и разпространение на прессъобщения, интернет банер, публикации в местни медии, билбордове, постоянни обяснителни табели и банер
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 000.00
  • Обособена позиция 2: Изработване на информационни стикери за оборудване/обзавеждане, печатни информационни и промоционални материали.
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА СВ.ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 600.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието с инвестиционните проекти, Прогнозна стойност: 27 000.00
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и извършване на оценка за съответствие на инвестиционнен проект на "Център за грижа за лица с психични разстройства" (ЦГЛПР), разположен в двуетажна сграда, находяща се в кв. Христо Смирненски"
    Изпълнител: Ен ЕКИП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 800.00
  • Обособена позиция 2: „Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на 'Център за грижа за лица с различни форми на деменция" (ЦГЛРФД), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 3 и на "Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване"(ЦГВХНС), ситуиран в част от сградата на "Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация" ЕООД, етаж 2
    Изпълнител: ВЕДИПЕМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN