Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.009-0003-C02
Наименование на проекта Подобряване на бизнес средата в Западна индустриална зона
Бенефициент 000133634 ОБЩИНА ВЕЛИКО ТЪРНОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 17.01.2017
Дата на стартиране 17.01.2017
Дата на приключване 15.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е в отговор на съвременните процеси в нашето общество и предизвикателствата, пред които е изправена модерната регионална икономическа политика,водена от Община Велико Търново. Малките и средните предприятия, разположени в Западната промишлена зона са гръбнакът на местната икономика. Те осигуряват значителен дял от всички работни места на територията на общината, а в съчетание с предприемачеството представляват ключов фактор за постигане на ускорен и устойчив икономически растеж и развитие на икономика, основана на знанието и информационното общество, за достигане на средните равнища на развитие на сходни административно-териториални единици в страната, респ. в ЕС.За да се постигне устойчиво интегрирано развитие в района на ЗПЗ е необходимо наличието на среда и реализиране на вътрешния потенциал на ЗПЗ, изразяващ се в грижа за наличния фонд, модернизиране на техническата инфраструктура, развитие на съществуващите в района предприятия, стимулиране основаването на нови такива, както и засилено стимулиране на правоприемниците им.Модернизирането на елементите на техническата инфраструктура, се явява факторът,който следва да отговори на горепосочените съвременни изисквания и е  едновременно съобразен  с динамиката в тези процеси и опосредства тяхното осъществяване и мултиплициране. Модерната бизнес среда  същевременно е и предпоставка за привличане на туристи и нови инвеститори.Това изисква самата промишлена зона да носи в себе си безопасност и сигурност, да е съобразена с екологичните норми на живот, да бъде устойчива във времето и да е с високо естетическо качество. На тази основа изборът на проектните дейности е провокиран от:
* потребността от постигане на съвременна промишлена зона, в която условията са благоприятни за разположените в нейния обхват предприятия, чрез синергични взаимодействия и добавена стойност в кооперирането и процесите на регионалното управление; 
* нуждата от постигането на сигурна и безопасна обществена среда.
Дейности
  • Дейност: Организиране и провеждане на търгове за възлагане на обществени поръчки съгласно ЗОП : Дейността включва всички процедури по организацията, провеждането и възлагането на обществени поръчки от страна на Община Велико Търново за изпълнението на настоящия проект., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор за обект "Подобряване на техническата инфраструктура в Западна промишлена зона": Предвижда се проектирането да бъде извършено на етап– работна фаза. Работният проект следва да бъде разработен съгл. Наредба №4 от 21 май 2001г. за обхвата и съд-то на инвестиционни проекти на МРРБ и да съдържа следните части и задължителни елементи към тях: Организация и безопасност на движение – обяснителна записка с транспортно-технически изчисления, данни за интензивността на движението на потоците от ППС и пешеходци в ЗПЗ; Електрическа – обяснителна записка, данни за източника за елзахранване, чертежи с детайли на кабелно елзахранване в тръбна мрежа, както и за ул.осветление до стълбовете; ПБЗ –съгласно изискванията на Наредба № 2/22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; ПУСО – в съответствие със Закона за управление на отпадъците; Геодезия - Да се извърши подробно геодезическо заснемане на съществуващия терен, границите на имота, шахти, ел.стълбове, дървесна растителност и всички др. в необходимия обхват за изработване на работен проект, който да даде решение за пространственото положение (хоризонтално и вертикално) на обектите в ЗПЗ, да се разработи подробен проект за вертикална планировка на цялата територия, да се изработи подробен трасировъчен план за всички елементи. Част геодезическа да съдържа чертежи, об. записка и данни от геодезически измервания. Чертежите на част геодезия на раб. проект да вкл.: чертежи за вертикално планиране, изработени върху кадастрална основа от геодезическото заснемане, с височинно обвързване на всички обекти и съоръжения на техническа инфраструктура, с означения на теренни и проектни коти; трасировъчен план с подробен координатен регистър в съответствие с нормативни актове и инструкциите по геодезия и в степен на подробност, необходими за трасирането на обекта. Паркоустройствово и благоустройство - Да се направи подробна геодезическа снимка и да се заснеме съществуващата дълготрайна декоративна дървесна растителност, като проектното решение бъде съобразено с нея. Да се предвиди засаждане на декоративна дървесно-храстова растителност; Пътна и Организация и безопасност на движението - Пътна – пътни знаци, проект на пътя, нивелети, коти, пътни коти, разрези – надлъжни, напречни и др. Да се изготви работен проект за предвидените подходи, да се оразмери настилката и да се съобрази носимоспособността на подходите, както и за възможността територията Западна индустриална зона да се обслужва от автомобилите на пожарната, спешната медицинска помощ, органите на реда и др.Да се изготви проект за организацията на движение, а по време на строителството и за временна организация и да се съгласуват със сектор „Пътна полиция“ ОД на МВР гр.В. Търново, Част "Пожарна безопасност", както и част "ВиК" - отводняване. СМР ще се извърши по одобрен проект и издадено Разрешение за строеж от Община В. Търново. При строителството ще се спазят действащите нормат. документи: НАРЕДБА №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; -НАРЕДБА №3/19.04.2001г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на лични предпазни средства на работното място; Правилник по безопасност на труда при работа по въздушни и кабелни линии и мрежи. Влаганите материали следва да отговарят и на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителни продукти. , Договорена стойност: 1 301 300.00 , Отчетена стойност: 1 553 607.99
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор : Предвижда се дейността по упражняване на строителен надзор да се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Екипът на избрания изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обектите на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Контрол ще бъде осъществяван и по отношение спазването на линейния график на етапите на изпълнение на СМР, а в случай на констатирано забавяне или нарушаване своевременно следва да бъде уведомена Община Велико Търново в качеството ѝ на Възложител. Наред с това ще се извършва точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР на обектите на интервенция, както и предварителен и текущ контрол върху съответствието на извършваните СМР на съответния обект и договорените за изпълнение СМР, което включва задължително ежедневно присъствие на обектите на интервенция по време на строителството на отговорните членове от екипа на избраната фирма-изпълнител. Очаква се в хода на изпълнение на дейността да се извършва отчитане, проверяване и подписване чрез екипа от правоспособни квалифицирани лица от надзорния състав на изпълнителя актовете за изпълнени СМР, с които се документират количеството, обемът и стойността на извършените видове СМР на обектите по договорени цени, съгласно сключените договори за строителство. Реализирането на строителния надзор наред с всичко изложено дотук предвижда осигуряване на присъствие на строежа на лицата, отговорни за контрола върху изпълнението на строителството, както и специалистите от съответните специалности в зависимост от изпълняваните СМР. Изпълнителят на строителен надзор се задължава да осигури присъствие на ръководителя на надзорния екип и съответния експерт при съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2013 г. - протокол за предаване и приемане на одобрения проект и влязлото в сила разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж (приложение № 1) - съставя се от възложителя, проектанта, строителя и консултанта (строителен надзор), или от техническия ръководител - за строежите от пета категория; протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (приложения № 2 и 2а), констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че ПУП е приложен по отношение на застрояването (приложение № 3) - съставя се от длъжностно лице от община Велико Търново по искане на лицето, упражняващо строителен надзор, или по искане на техническия ръководител - за строежите от V-та категория, след извършване на проверка в 3-дневен срок от завършването на строителните и монтажните работи по фундаментите на строежа; заповедна книга на строежа (приложение № 4) - съставя се, попълва се и прошнурована и с номерирани страници, се заверява на първата и последната страница от лицето, упражняващо строителен надзор, в тридневен срок от съставянето на раздел II от протокол образец 2 (2а), а когато такъв не се изисква - преди започването на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж (заверено от органа, който го е издал). Лицето, упражняващо строителен надзор следва писмено да уведоми община Велико Търново, РДНСК и специализираните контролни органи за заверената заповедна книга в 7-дневен срок от заверката; акт за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството (приложение № 10), акт за установяване състоянието на строежа и строителните и монтажните работи при продължаване на строителството за всички спрени строежи (приложение № 11), констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) (приложение №15) и протокол за установяване годността за ползване на строежа (приложение № 16); и др., Договорена стойност: 15 591.00 , Отчетена стойност: 18 709.20
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация : След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор с оглед въвеждане на обектите в експлоатация да представи за всеки един от тях окончателния доклад по чл. 168, ал. 6, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, технически паспорт, документ за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежа, строително разрешение /акт за узаконяване, протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива, акт обр. 14 за приемане на конструкцията, констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания, документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите, удостоверение по чл.54а от ЗКИР от Агенция по Геодезия, картография и кадастър и др. , Договорена стойност: 7 213.18 , Отчетена стойност: 825.00
  • Дейност: Извършване на независим финансов одит: Одитът се извършва, за да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Предвижда се проверката под формата на ангажимент за договорени процедури да бъде непрекъснат процес, който да се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта чрез няколко ангажимента. В зависимост от момента на извършване на ангажимента за договорени процедури проверките ще бъдат: междинни проверки по ангажимента за договорени процедури (или междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинно искане за плащане) и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури" (или окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателно искане за плащане). Предвижда се първия тип проверки - междинна проверка по ангажимента за договорени процедури да се извършва по отношение на документите, които УО изисква от Община Велико Търново при представяне на междинно искане за плащане, а окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури ще бъде извършена по отношение на документите, които УО на ОПРР 2014-2020 изисква от Община Велико Търново при представяне на окончателно искане за плащане. Проверки по ангажимента за договорени процедури се извършват на всички междинни и окончателни искания за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите както за „Междинни проверки по ангажимента за договорени процедури", така и за "Окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури", екипът/одиторът извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Основната цел на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ, а именно: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали Община Велико Търново поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност., Договорена стойност: 2 200.00 , Отчетена стойност: 2 640.00
  • Дейност: Публичност и визуализация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, проектът предвижда мерки за публичност и информираност с цел повишаване на прозрачността при изпълнение на проекта, финансиран по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., както и повишаване информираността на широката общественост и медиите. Предвидените мерки за информация и публичност са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация за дизайн и комуникация и основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за ЕВропейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета. Техническите характеристики на предложените от Община Велико Търново мерки за осигуряване на публичност и визуализация на проектните дейности ще са в пълно съответствие с Регламент за изпълнение (ЕС) № 821 /2014 на Комисията от 28 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на някои подробни разпоредби за прехвърлянето и управлението на приноса от програми, докладването относно финансовите инструменти, техническите характеристики на мерките за информация и комуникация относно операциите и системата за записване и съхранение на данни. Целта на дейността е да се информира обществеността за целите, дейностите и резултатите по настоящия проект. Предвижда се провеждането на две пресконференции с представители на местните и регионални печатни и електронни медии, на кандидата и гражданството, съответно в началото и в края на проекта. Първата пресконференция предвижда запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати по проекта. На пресконференцията в края на проекта ще се представят постигнатите резултати. За популяризиране дейностите по проекта и очакваните резултати се предвиждат 4 бр. прессъобщения в местния и регионалния печат. За визуализиране на дейностите по проекта и посочване на приноса на ЕК се предвижда да бъдат изработени 1 бр. билборд и 1 бр. рекламно-информационна табела, които ще бъдат поставени на обекта съответно при стартиране и приключване на строително-монтажните работи. В съответствие с изискванията на Единния наръчник за информация и комуникация за дизайн и комуникация, ще се организира и официална церемония „Първа копка“ за ефективния старт на проекта, както и официална церемония при неговото финализиране. УО ще бъде уведомен за датата на провеждане на събитията. Популяризирането на дейностите на проекта в хода на тяхното реализиране, както и постигнатите резултати ще бъдат редовно публикувани, обновявани и допълвани на електронните страници на община Велико Търново и на Великотърновски общински съвет, както и на сайтовете партньорската НПО мрежа и икономическите оператори, намиращи се в обсега на зоната на интервенция., Договорена стойност: 5 590.00 , Отчетена стойност: 6 708.00
  • Дейност: Организация, управление и вътрешен мониторинг на дейностите по проекта: Процедурите за осъществяване на вътрешен мониторинг се предвижда да бъдат осъществени от специално създадената за това в общинската администрация дирекция „Бюджет и финанси”, отдел „Финансов контрол“, както и от „Звеното за вътрешен одит”, който е на пряко подчинение на Кмета на община Велико Търново, съблюдавайки изискванията на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор. За календарната 2016г., с Решение № 113 на ОбС Велико Търново е съгласуван Годишен план за дейността на звено „Вътрешен одит“ за периода 01.01.2016-31.12.2016г./, утвърден от Кмета на Община Велико Търново за осъществяване на качествена самооценка при осигуряване на необходимото одитно покритие за оценка на изпълнението на сключени договори за обществени поръчки по програми на ЕС /III.3.3 Видове одитни ангажименти/. Провеждането на превантивен и текущ контрол по изпълнението на поставените цели и задачи, както и строгата финансова и счетоводна отчетност по проекта от страна на посочените дирекция и звено, както и от екипа на проекта е гаранция за качественото изпълнение на дейностите. Вътрешният мониторинг и контрол на дейностите ще се изпълнява посредством самооценка на индикаторите за продукти, резултати и въздействие от проекта върху целевите групи.Ще се приложат следните механизми за реализиране на вътрешен мониторинг и контрол: Осъществяване на първо ниво контрол: посещение на място за отчитане напредъка на проекта и по какъв начин изпълнените дейности съответстват на заложените технически параметри, докладване пред Ръководителя на проекта; изпълнение на второ ниво контрол: мониторинг на коректното изпълнение на възложените работи в съответствие с общите и специалните условия на ДБФП, българското и европейско законодателство, както и с правилата на ЕФРР, докладване пред Ръководителя на проекта, както и провеждане на регулярни срещи на членовете на екипа. Като окончателна стъпка от процеса на вътрешния мониторинг е провеждането на дискусионни срещи и предприемане на корективни мерки след съгласуване с УО., Договорена стойност: 26 655.00 , Отчетена стойност: 26 557.47
  • Дейност: Оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите.: Предвижда се дейността за Оценка на съответствието да се извърши от изпълнител, избран по реда на ЗОП и в съответствие с чл. 145 от Закона за устройство на територията за изготвяне на комплексен доклад за оценяване съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите. Оценката за съответствие е условие за съгласуване и одобряване на инвестиционния проект и за издаване на Разрешение за строеж, като ще се реализира като комплексен доклад, съставен от лицензирана фирма с необходимата правоспособност на основание чл.13, ал.1, т.5 и § 3 от Наредба № РД -02-20-25 от 3.12.2012г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра за консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и /или упражняване на строителен надзор. Квалифицираният консултантски екип следва да притежава необходимия лиценз за упражняване дейностите за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, както и да разполага с необходимите правоспособни експерти. Оценката на съответствието на проекта е задължителен за всички строежи от първа до трета категория и е задължителна предпоставка за издаване на Разрешение за строеж ( съгл. чл.142, ал.1, 2, 4 и 5 от ЗУТ). , Договорена стойност: 870.00 , Отчетена стойност: 1 044.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Дирекция за национален строителен контрол -Централно управление, гр.София, Договорена стойност по проекта*: 825.00 , Отчетена стойност**: 825.00
  • Изпълнител: КИМТЕКС - ЛС ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 709.20 , Отчетена стойност**: 18 709.20
  • Изпълнител: Цанко, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 6 513.92
  • Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 640.00 , Отчетена стойност**: 2 640.00
  • Изпълнител: "ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО"АД, Договорена стойност по проекта*: 1 561 560.00 , Отчетена стойност**: 1 553 607.99
  • Изпълнител: Даниел, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 5 674.18
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 708.00 , Отчетена стойност**: 6 708.00
  • Изпълнител: "ИНВЕСТСТРОЙ - 92" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 044.00 , Отчетена стойност**: 1 044.00
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 5 700.00 , Отчетена стойност**: 4 638.43
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 4 865.02
  • Изпълнител: Юлия, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 4 865.92
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "ПЪТПРОЕКТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 560.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Градско развитие: Незастроени площи, създадени или рехабилитирани в градските райони, Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25 400.00 , Достигната стойност: 37 648.83

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 530 954.10 BGN
БФП 1 530 954.10 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 530 954.10 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 78 078.00 0.00 78 078.00 "ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО"АД
Липса на добро финансово управление 0.00 12 843.23 0.00 12 843.23 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите на обект "Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона" в рамките на проект BG16RFOP001-1.009-0003-C01 "Подобряване на бизнес средата в Западна индустриална зона", по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-0039 "Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020", по Приоритетна Ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020", Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите на обект "Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона"
    Изпълнител: "ИНВЕСТСТРОЙ - 92" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 044.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Инженеринг – проектиране, СМР и авторски надзор за обект „Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона", Прогнозна стойност: 1 565 773.48
  • Обособена позиция 1: "Инженеринг – проектиране, СМР и авторски надзор за обект „Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона"
    Изпълнител: "ПЪТНИ СТРОЕЖИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО"АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 561 560.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип за управление на проект "Подобряване на бизнес средата в Западна индустриална зона", Прогнозна стойност: 32 700.00
  • Обособена позиция 1: Цанко Стоянов Бояджиев - Ръководител проект
    Изпълнител: Цанко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
  • Обособена позиция 2: Даниела Стефанова Данчева - Счетоводител проект
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 3: Юлия Йорданова Ликоманова - Мутафчиева - Технически сътрудник проект
    Изпълнител: Юлия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 4: Даниел Антонов Дончева - Експерт "Инвеститорски контрол"
    Изпълнител: Даниел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 000.00
  • Обособена позиция 5: Александър Галинов Колев - Експерт "Тръжни процедури"
    Изпълнител: Александър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 700.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит
    Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 640.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект "Подобряване на бизнес средата в Западна индустриална зона" по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" по 2 обособени позиции"; Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП; Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”. , Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянна обяснителна табела, изработване на информационен банер”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП;
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 108.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на прессъобщения”.
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор за обект "Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона", Прогнозна стойност: 1 565 773.48
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор и извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите на обект "Подобряване на техническата инфраструктура в Западна индустриална зона" по обособени позиции: Позиция 1; Извършване на строителен надзор; Позиция 2: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите, Прогнозна стойност: 40 430.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1: Извършване на строителен надзор
    Изпълнител: КИМТЕКС - ЛС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 709.20
  • Обособена позиция 2: Позиция 2: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN