Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.248-0002-C02
Наименование на проекта Обновяване и оборудване на помещенията, в които се предоставят здравни грижи
Бенефициент 120075641 ЕТ МЕДИКУС-70 - Д-Р МИТКО КАРАИЛИЕВ - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 27.08.2021
Дата на стартиране 27.08.2021
Дата на приключване 30.06.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Борино

Описание

Кратко описание на проекта
Кандидатът ЕТ "МЕДИКУС-70 - Д-Р МИТКО КАРАИЛИЕВ - АПМП - ИП" от 2000 година предоставя здравно-медицински услуги в сградата на Здравна служба  с. Борино. През 2012 год. кандидатства с проект пред МИГ ВЗР и закупува ехограф и остеоденситометър, спомагащи за увеличаване обема от предлаганите медицински услуги. В здравното заведение се лекуват не само жителите на с. Борино, но и тези от съседните 4 населени места, които попадат към Общината. С настоящия проект се предвижда закупуването на:
- специализирано медицинско оборудване, а именно: 12 канален ЕКГ апарат, Манипулационна количка, пулсоксиметър, спешна чанта, електрически иригатор, кислородна бутилка, кушетки, традиционна теглилка с ръстомер и безконтактен термометър;
- обзавеждане на основен кабинет,  детска консултация, манипулационна и чакалня;
-настолен и подвижен компютър, както и специализиран софтуер;
- камина на пелети.
В резултат от изпълнението на проекта в здравното заведение:
-ще бъде подобрено качеството на извършваните медицински услуги с подобреното съвременно оборудване и обзавеждане  на чакалня, основен кабинет, детска консултация и манипулационна;
-ще се създаде възможност за по-точното диагностициране  дейността на сърцето при  профилактични прегледи и проследяване във времето на състоянието на всеки един пациент, което два възможност за ранно откриване на възникнали проблеми и тяхното навременно лекуване. Това спестява много болка, време и средства за пациента.
- ще бъде намален дискомфорта на чакащите за прием пациенти с осигуряване на топлина и удобни столове за сядане;
-ще се разшири обхвата на предлаганите услуги, някои от които нови за територията, като например промиването на уши с помощта на специален ушен иригатор, оказване на първа помощ с помощта на кислородната бутилка, по-бързото измерване на пулса и др.;
Като краен резултат, проектът ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на кандидата, разширяване на неговата дейност и най-вече опазване здравето на населението.
Дейности
  • Дейност: Развитие на услуги - предоставяне на здравни услуги.: Настоящото проектно предложение има за цел по-добрата медицинска грижа, диагностика и помощ на жителите от Община Борино, повишаване на конкурентоспособността на кандидата, както и привличане на туристи и хора от региона със здравни проблеми. Тази дейност ще започне в момента, в който се сключи договор за изпълнение тристранно между Държавен фонд "Земеделие" гр. София, Местна инициативна група "Високи западни Родопи Борино-Доспат-Сърница" и фирмата кандидат. Към датата на входиране на проекта е проведена процедура за избор на доставчици, като с тях са сключени и Договори. След стартирането на изпълнението на проекта, те ще бъдат информирани, ще им бъде преведена авансовата им сума от 50% и ще се подготвят помещенията за тяхното оборудване и обзавеждане. Фирмите с които са сключени Договори са: 1. "Контракс-Смолян" ЕООД гр. Смолян, ЕИК 120557552, която да достави настолен компютър; монитор; преносим компютър с мишка и чанта, както и програмен продукт за тях. 2. "Медикал-Експрес" АД, гр. София, ЕИК 131306786, която да достави 12 канален ЕКГ апарат с резервни гръдни вакуум електроди и щипки за периферни отвеждания; електрически иригатор; универсален докторски стол - 3 броя /до кушетките/; манипулационна маса; кушетки стационарни - 3 броя за основен кабинет, манипулационна и детска консултация; пулсоксиметър; чанта за спешна помощ; кислородна бутилка; безконтактен термометър и теглилка с ръстомер. 3. "Хаджиев и син" ЕООД, с. Късак, ЕИК 204688891, която да достави и монтира: посетителски столове - 10 броя; стол директорски; работни столове - 2 броя;дъски информационни;ъглово бюро; бюро;шкаф; спешен шкаф стелажи за папки; детска кушетка и камина на пелети с водна риза. Цялото това оборудване и обзавеждане е насочено към комфорта, по-надеждното и точно диагностициране и провеждане на лечение на пациентите. Към момента с това, което се разполага е амортизирано, още от 2000 год. Поради тази причина в наименованието на проекта е използвана думата "обновяване". Посредством доставеното от горепосочената първа фирма - с по-мощната техника, времето за вписването на данните на пациентите ще се съкрати многократно и ще се обръща много повече внимание на самите тях. Медицинските апарати ще дадат възможността за по-лесното и бързо отчитане на основните показатели, а оттам и по-бързото лечение. Естествено за комфорта по време на престоя в помещенията, в които се предоставят здравните грижи, ще изиграе отоплението, както и по-голямата дистанция между тях, ползвайки посетителските столове. Всичкото това оборудване и обзавеждане предмет на настоящото проектно предложение ще бъде разположено в следните помещения: чакалня, основен кабинет, манипулационна и детска консултация, които са общинска собственост, но посредством сключен Договор от 02.03.2020 г. са отдадени под наем на фирмата кандидат за период от 10 години. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 21 429.40

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Общ обем на инвестициите, Мерна единица: Хиляди лева, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 21 429.40 , Достигната стойност: 21 429.40
Индикатор 2 Бенефициенти, подпомогнати по мярката, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Създадени нови производства, услуги, дейности на територията., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Проекти, финансирани по мярката, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 21 429.40 BGN
БФП 16 072.05 BGN
Собствено финансиране 5 357.35 BGN
Общо реално изплатени суми 16 072.05 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN