Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.361-0008-C03
Наименование на проекта Инвестиции в оборудване и текущ ремонт за фирма "ВАЛИ КОНСУЛТ" ЕООД
Бенефициент 200374202 ВАЛИ КОНСУЛТ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 28.04.2022
Дата на стартиране 28.04.2022
Дата на приключване 28.04.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Павликени, гр.Павликени

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към инвестиции в обзавеждане и оборудване на офис за счедоводни услуги в гр. Павликени с цел повишаване на конкурентоспособността на предприятието "Вали Консулт" ЕООД, което ще допринесе за
развитието на услугите на територията на МИГ.
Фирмата развива своята дейност в областта на счетоводните и финансови услуги като разполага с офис  в гр. Павликени.
Проектът предвижда създаване на трайна заетост на заетите служители, които ще отговарят за процеса на предоставяне на
услугите, свързан с проектното предложение, с което ще се допринесе за създаване на устойчива заетост в региона.
За реализирането на текущото проектно предложение се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности:
Дейност 1: Извършване на текущи ремонтни дейности за офиса на "Вали Консулт" ЕООД
Дейност 2: Закупуване на работно оборудване  - 1 брой Видеорекордер 4 канален,  Захранващ блок – 1 брой
Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер, Суитч и Настолен компютър - 2 броя;
Дейност 3: Закупуване на обзавеждане за офиса и кухнята на "Вали Консулт" ЕООД

Изпълнението на дейностите, насочено към постигане на целите на проектното предложение и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, ще осигури способността на предприятието да предложи на клиентите качество, отговарящо на нивото на най-добрите практики в сферата. Реализирането на проекта ще спомогне предприятието да придобие устойчива конкурентоспособност, ще доведе до подобрено качество на работната среда и ще допринесе за създаване на устойчива заетост на територията на селски район в сектора на предоставянето на услуги в неземеделска дейност.
Дейности
  • Дейност: Извършване на текущи ремонтни дейности за офиса на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва извършване на текущи ремонтни дейности за счетоводна кантора "Вали Консулт" ЕООД. Извършването на ремонтни дейности включва: подмяна на ламинат с паркет, подмяна на осветителни тела с ЛЕД панели, монтаж на шкаф с мивка в санитарно помещение, боядисване и шпакловка на стени, ремонт на фасада и козирка, съгласно заверена от правоспособно лице Количествена сметка. Необходимостта от промяна на текущите условия, се обосновава от амортизираната към момента обстановка в помещението на фирмата, естеството на работа/ свързана с клиенти/, лесна поддръжка, качествена осветеност и стерилност на помещенията. Целта, която ще бъде постигната с изпълнението на дейността е осигуряване на ремонтирано помещение за осъществяване на дейността на "Вали Консулт" ЕООД. С реализирането на ремoнтните дейности ще се създадат условия за оборудването и обзавеждането на счетоводната кантора, което ще осигури на "Вали Консулт" ЕООД предпоставки за успешното й развитие на пазара в сектора на счетоводните услуги., Договорена стойност: 11 303.55 , Отчетена стойност: 12 499.49
  • Дейност: Закупуване на работно оборудване - 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя;: Настоящата дейност включва закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя. Заложеното за закупуване работнo оборудване ще бъде разположено в счетоводната кантора, за която е представен документ за собственост, неразделна част от проектното предложение. Предвидената инвестиция ще даде възможност на фирмата - кандидат да придобие ново високоефективно оборудване, което ще даде възможност за по- качествено и точно извършване на предлаганите услуги. Придобиването на описаното в настоящото проектно предложение оборудване ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Договорена стойност: 2 339.64 , Отчетена стойност: 2 516.02
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане и оборудване за офиса и кухнята на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва закупуване и доставка на: 1. Подов климатик - 2 броя 2. Подов климатик - 1 брой 3. Обзавеждане и оборудване на кухня и офис - 1 брой, включващо: кухненска композиция шкафове, мивка и смесител, оборудване/кафе машина, бойлер, хладилник, микровълнова, автомат за вода/, офис диван, маси, офис и трапезни столове, различни офис модули. Новото обзавеждане ще е с високо качество, ще предостави възможност за по-бързо и удобно обслужване на клиентите и ще облекчи ежедневната работа на служителите. Към момента обзавеждане, с което разполага кантората е амортизирано и създава неудобство при работа. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието., Договорена стойност: 14 337.38 , Отчетена стойност: 15 540.83

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ПО ХЛАДИЛНА И КЛИМАТИЧНА ТЕХНИКА АД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 735.00
  • Изпълнител: БИСЕР ТЕХНИКС ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 647.43
  • Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 805.83
  • Изпълнител: АПСИДАСТРОЙ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 499.49
  • Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 868.59
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 27 980.57 BGN
БФП 20 985.42 BGN
Собствено финансиране 6 995.15 BGN
Общо реално изплатени суми 20 797.64 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN