Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.023-0013-C01
Наименование на проекта Технологична модернизация и автомартизация в ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД
Бенефициент 200826455 ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 22.04.2019
Дата на стартиране 22.04.2019
Дата на приключване 27.05.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Описание

Кратко описание на проекта
"Интерпред Партнер" АД е водещо предприятие в дейността за производство на тоалетна хартия и салфетки, като неговите продукти се продават в над 20 000 точки в България. Партньори на компанията са най-големите международни и български търговски вериги - Kaufland, Billa, Т-Маркет, Фантастико, CBA и други водещи магазини в цялата страна. Фирмата също така развива експортна дейност в Европа, Африка и Близкия Изток.
С цел подобряване на производствения и управленски капацитет, както и нейния експортен потенциал, с изпълнението на настоящото проектно предложение кандидатът предвижда закупуване на ново производствено оборудване и внедряване на система за управление на процесите. В рамките на проекта ще се изпълнят следните дейности: 1/ Дейност за подобряване на производствените процеси чрез инвестиции в дълготрайни материални и нематериални активи; 2/ Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги; 3/ Информиране и публичност. 
Чрез планираните за внедряване ДМА и ДНА коомпанията предвижда да модернизира цялостния производствен процес и по този начин да отговаря по най-добрия начин на изискванията и нуждите на клиентите си на вътрешния и външния пазар. Планираните за закупуване ДМА и ДНА по проекта ще бъдат внедрени в производствената база в гр. Гоце Делчев. Чрез новото оборудване ще се засилят общия производствен капацитет на компанията и ще се засили износа.
Дейности
  • Дейност: Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии: С изпълнението на настоящата дейност ще се подобри производствения процес в "Интерпред Партнер" АД чрез инвестиции в ДМА. В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производствено оборудване, което е описано в бюджета на проекта. За реализиране на заложените в настоящият проект цели, в рамките на дейността ще се закупи и въведе в експлоатация следното оборудване: поточна система от конвейери за автоматично придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии за тоалетна хартия и кухненски рула, състояща се от 13 бр. 4-канални конвейри, 1 бр. двоен хоризонтален дивертор, 1 бр. изправяч, 9 бр. конвейри и автоматизация за две производствени линии, с три паралелни, алтернативни пакетиращи машини. - 13 бр. 4-канални конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии. Посредством интелигентно управление машините трансферират продукцията с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. - 1 бр. двоен хоризонтален конвертор - оборудването е необходимо, тъй като с него се позволява едновременна работа на двете производствени линии за конвертиране на тоалетна хартия и кухненско руло и насочването на продукцията за пакетиране към една от машините за опаковане. - 1 бр. изправяч - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се поемат изходящите пакети с готова продукция и ги изправя в позиция за транспортно пакетиране, като завъртането на пакета дава възможност за визуален контрол и за откриване на несъответствия. - 9 бр. конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на търговските опаковки към зоната за транспортно пакетиране. Посредством интелигентно управление трансферира пакетите с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. Закупуването на оборудването е необходимо за постигане на целите на проекта, тъй като то ще отговори на следните проблеми - висок разход на електроенергия, ниска производителност на линията, количеството генериран брак в производството (подробно разписани в т. 11 "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" от проекта)., Договорена стойност: 354 983.14 , Отчетена стойност: 378 453.10
  • Дейност: Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги: В тази дейността ще бъде придобит Аналитичен модул. Към момента във фирмата функционира система за управление на процесите. Проблемът на тази система е, че тя е внедрена преди повече от 6 години и няма възможност за анализ на информацията. В нея единствено се въвежда информация от различните звена, която след това трябва да бъде експортвана и да се анализира ръчно, което създава проблеми при работата на предприятието и невъзможност за автоматизация. С внедряването на аналитичен модул ще имаме възможност да получаваме справки за всички процеси и респективно да се прави цялостен анализ и планиране на ресурси, производство, продажби и износ. Модулът ще автоматизира и актуализира процесите в предприятието, ще даде възможност за трайното и устойчивото му развитие, чрез поемането на нови поръчки от страната и чужбина., Договорена стойност: 12 500.00 , Отчетена стойност: 12 400.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Изпълнението на тази дейност ще се проведе в синхрон с условията и изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, чиито мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби. По време на осъществяването на проекта, кандидатът ще информира обществеността като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, и отличи финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността също предвижда да бъдат изработени 50 стикери за активите, които са планирани да се закупят с изпълнението на настоящия проект. Те ще бъдат поставени на видно място и ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез МИГ – Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово – „Технологично обновление и внедряване на стандарти в МСП" по ОПИК. В периода на изпълнение на проекта, на видно място на обекта в гр. Гоце Делчев ще бъде поставена информационна табела, която ще споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз., Договорена стойност: 45.00 , Отчетена стойност: 45.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЮНИСОФТ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 597.48 , Отчетена стойност**: 12 400.00
  • Изпълнител: ПЕРУН-ВС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27.57 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: УНИТЕХ КО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 231 878.21 , Отчетена стойност**: 378 453.10
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 0.50 , Целева стойност: 0.40 , Достигната стойност: 0.10
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 390 998.10 BGN
БФП 239 564.53 BGN
Собствено финансиране 151 433.57 BGN
Общо реално изплатени суми 239 503.26 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на система за управление на процесите в "Интерпред Партнер" АД, Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на система за управление на процесите в "Интерпред Партнер" АД
    Изпълнител: ЮНИСОФТ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 597.48
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на оборудване за целите на Договор № BG16RFOP002-2.023-0013-C01 "Технологична модернизация и автомартизация в ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД", Прогнозна стойност: 378 453.10
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на оборудване за целите на Договор № BG16RFOP002-2.023-0013-C01 "Технологична модернизация и автомартизация в ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД"
    Изпълнител: УНИТЕХ КО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 231 878.21
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга за визуализация, Прогнозна стойност: 45.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга за визуализация
    Изпълнител: ПЕРУН-ВС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27.57

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN