Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0163-C07
Наименование на проекта "Осигуряване на топъл обяд в община Радомир-2016"
Бенефициент 000386776 ОБЩИНА РАДОМИР
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 23.11.2016
Дата на стартиране 01.10.2016
Дата на приключване 31.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Радомир

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящето проектно предложение Община  Радомир цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез предоставяне на топъл обяд в рамките на 40 месеца за 80 човека, стъпвайки на опита си и изводите направени при реализиране на проекти от такъв вид, както и да доразвие социалната услуга.  Проектът ще надгради и разшири обхвата на действащия до края на април 2016 година проект "Обществена трапезария" финансирана със средства от държавния бюджет чрез фонд "Социална закрила". Храната ще се приготвя от "Домашен социален патронаж- Радомир" . От услугата ще се възползват, потребители които отговарят на условията на Наредба за определяне на целеви групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, като за целта ще се потърси съдействие от дирекция "Социално подпомагане" Радомир.
 Реализирайки нов проект по настоящата оперативна програма смятаме, че ще допринесем за постигане общата й цел, свързана с намаляване на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, както и ще подпомогнем значителна част от най-нуждаещите се лица на територията на общината.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи по проекта: Целта на дейност "Определяне на целевите групи" е да се определят коректно най- нуждаещите се групи от населението на община Радомир, да се постигне максимална информираност на същите за възможността, която предлага проекта и да се изготви и одобри процедура за подбор на потребителите. Процесът на избор на целевата група ще се извърши на няколко етапа: 1. Определяне на срок за прием на заявления - декларации от желаещите да получават топъл обяд. 2. Определяне на комисия за подбор на целева група 3. Подбор на целева група 4. Включване в проекта на избраните кандидати. Жителите на общината ще бъдат информирани за стартирането на проект " Осигуряване на топъл обяд в община Радомир-2016". Сформираната комисия за подбор на бенефициенти, ще следи за недопускане на двойно финансиране. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване и доставка на хранителните продукти: Закупуването на хранителни продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при спазване и гарантиране принципите на чл.30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Ще бъде проведена процедура по реда на ЗОП, за избор на доставчик. В процеса на предлагане на "топлия обяд", заявките за хранителните продукти ще се правят въз основа на предварително изготвено седмично меню и калкулационни ведомости за необходимите продукти на база брой потребители. Същинската дейност на Трапезарията ще стартира на 01. 11.2016г. и ще приключи на 30.04.2017 г. Същата ще осигурява храна в следния брой работни дни по месеци: ноември 2016 - 22 дни; декември 2016-21 дни; януари 2017 - 22 дни; февруари 2017-20 дни; март 2017 - 22 дни; април 2017 - 18 дни; Общ продължителен брой работни дни - 125, през които ще се предоставя храна на 100 човека. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 9069229 и договор с избран изпълнител – от № 523 до №531 от 31.10.2018г. Представена нова Декларация Приложение IIа, в която е деклариран сключен договор за доставка на хранителни продукти, отнасяща се до до сключени договори за периода на реализация на проекта - до 31.01.2020г. , Договорена стойност: 172 481.40 , Отчетена стойност: 26 756.40
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва в Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сградата на Дом за стари хора "Св.Ив. Рилски" , който е общинска собственост с адрес гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща им възможност да функционират, като трапезария. Обектът разполага с 3 склада: склад “плодове ,зеленчуци и консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. Проектът предвижда в трапезарията да се приготвя и предоставя храна от 01.11.2016 г. за 100 потребителя. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Броят на потребителите за периода е 100 лица, като от 01.08.2018г. същия е променен на 80лица., Договорена стойност: 8 624.07 , Отчетена стойност: 155 136.58
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки. : Община Радомир в своята структура има обособен отдел "Европейски и национални програми,проекти и обществени поръчки". Останалите отдели на общината също ще бъдат включени при изразена необходимост . Община Радомир ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. Веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите, относно възможността за ползването на различни социални услуги. , Договорена стойност: 8 624.07 , Отчетена стойност: 7 865.68

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СВЕТЛОЗАР РАЙКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 28 750.00 , Отчетена стойност**: 9 064.15
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 197.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 189 729.54 BGN
БФП 189 729.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 189 729.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN