Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.156-0012-C03
Наименование на проекта ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ТЕХНИКА ЗА РЕКЛАМНО СТУДИО
Бенефициент 204257019 ФОТОСТУДИО СПЕКТЪР ООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 24.11.2022
Дата на стартиране 24.11.2022
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Раковски, гр.Раковски

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект  "ФОТОСТУДИО СПЕКТЪР" ООД кандидатства  за закупуване на фотографска, компютърна, гравираща и разпечатваща техника.
С извършване на инвестицията кандидатът ще подобри икономическите показатели на предприятието си, подобряване на производствения капацитет и ефективността - чрез предлагане на нови продукти с високи качествени и количествени показатели.
Дейности
  • Дейност: Избор на изпълнител, доставка, монтаж за 4 бр. машини: Закупуване на гравир фреза, лазер за гравиране на метали, лазер за гравиране и рязане на неметали и лазер Предвиденото оборудване и техника са нови и произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени услуги и рекламни материали. Машините са придружени с подробни технически спесификации. При избора на достачик ще се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана. За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи: 1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП). 2. Доставка и монтаж на активите по проекта 3. Тестване и експлоатация на активите. 4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти , Договорена стойност: 45 103.33 , Отчетена стойност: 57 327.81
  • Дейност: Закупуване на оборудване за директен печат върху текстил и термопреси за чаши и шапки : За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Принтер за директен печат върху текстил 2. Термопреса за чаши 3. Термопреса за шапки Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. , Договорена стойност: 29 516.48 , Отчетена стойност: 17 288.00
  • Дейност: Закупуване на гилотина за хартия и биговачка: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Гилотина за хартия Предвидената за закупуване нгилотина за хартия представлява нова генерация професионални гилотини, автоматична стяга, програмируема мощна задна подравняваща, чувствителен на допир екран, с инфра-червена светлинна завеса за безопасност. Гилотината е оборудвана с новата патентована система за активация на рязането EASY-CUT. 2. Биговачка Биговачката се отличава с голям капацитет на полезно действие. С нея могат да бъдат биговани разнообразни хартиени материали с плътност на хартията до 400 гр./м2 Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 15 840.70
  • Дейност: Закупуване на компютърна и фотографска техника и оборудване: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Монитор – 3 бр. 2. Компютърна система – 3 бр. 3. Сървър - 1 бр. 4. Твърд диск – 6 бр. 5. Фотоапарат – 2 бр. 6. Обектив – 2 бр. 7. Непрекъсваем ТЗИ – 3 бр. , Договорена стойност: 29 748.33 , Отчетена стойност: 29 748.33
  • Дейност: Закупуване на климатични системи - 4 бр.: С цел осигуряване на добра среда за работа и подобряване на условията на труд, кандидата предвижда закупуване на климатични системи., Договорена стойност: 9 992.00 , Отчетена стойност: 9 996.00
  • Дейност: Провеждане на процедура по избор на доставчик на копирна машина за дигитален печат: След одобрение на проекта се предвижда да се започне процедура по избор на изпълните за доставка и монтаж на , Договорена стойност: 39 200.00 , Отчетена стойност: 39 200.00
  • Дейност: Изпълнение и отчитане на проекта.: Изпълнение на всички дейности и цели заложени в проектното предложение. Подготовка на всички изискуеми документи за междинно плащане. .Подготовка на пакет с документи необходими за подаване на Заявка за окончателно плащане., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 8 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛАНГРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 474.99 , Отчетена стойност**: 15 840.70
  • Изпълнител: АНОНС БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 42 995.86 , Отчетена стойност**: 57 327.81
  • Изпълнител: МП Клима 2018 ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 497.00 , Отчетена стойност**: 9 996.00
  • Изпълнител: ПРИНТ МЕДИА ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 585.00 , Отчетена стойност**: 8 780.00
  • Изпълнител: РАЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 400.00 , Отчетена стойност**: 39 200.00
  • Изпълнител: АДКОМ - ВАСИЛЕВ И С-ИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 6 381.00 , Отчетена стойност**: 8 508.00
  • Изпълнител: ДиПиО Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 311.25 , Отчетена стойност**: 29 748.33
  • Изпълнител: АФРОДИТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 8 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Създадени работни места, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой предприятия с иновативни инвестици, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 176 860.14 BGN
БФП 132 645.10 BGN
Собствено финансиране 44 215.04 BGN
Общо реално изплатени суми 132 645.01 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Копирна машина за дигитален печат, Прогнозна стойност: 39 200.00
  • Обособена позиция 1: Копирна машина за дигитален печат
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител, доставка, монтаж за 4 бр. машини, Прогнозна стойност: 57 327.81
  • Обособена позиция 1: “ГРАВИР”– 1бр, „ЛАЗЕР за гравиране на метали“ – 1бр, „ЛАЗЕР за гравиране и рязане на неметали“ – 1бр, „ЛАЗЕР“ – 1бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN