Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0062-C08
Наименование на проекта Детство без граници
Бенефициент 000505928 ОБЩИНА САМУИЛ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.06.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 09.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Самуил

Описание

Кратко описание на проекта
Преобладаващ процент от населението на община Самуил е от етнически малцинства, като демографските му и социални характеристики предразполагат формирането на рискови групи с недостатъчен родителски капацитет  - безработни, лица с ниско ниво на образование и липса на професия, живеещи в лоши жилищни условия и често мигриращи с цел осигуряване на доходи.  Наличието на един или повече рискови фактори поражда тенденция към социално изключване на лицата, способства за формирането на рискови групи от лица, деца или семейства в неравностойно положение, нуждаещи се от социална подкрепа.
 При тях липсват модели на поведение, на които да подражават и често те са ангажирани с несвойствени за възрастта им дейности (грижи за по-малките деца, поддържане на дома, работа, ранен брак и бременност и др.). 
Практиката в предоставянето на комплексни услуги  по превенция на общинско ниво е ефективно по отношение на ранна реакция и предотвратяване на проблеми в техния зародиш. Утвърждаването и надграждането на дейностите,  създадени по Проект "Социално включване"  чрез услугите  "Ранна интервенция на уврежданията";  "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителските умения"; "Семейно консултиране и подкрепа"; "Индивидуална и групова работа с деца и родители вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина"; "Подкрепа и осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", ще съчетава междусекторни услуги и ще даде равен шанс на децата от целевите групи да посрещнат предизвикателствата в образователната системата и да бъдат активни участници в социалния живот на страната, както и ще допринесе за ограничаване и предаване на бедността между поколенията.
Дейности
  • Дейност: Дейност за организация и управление на проекта: Сформира се екип за организация и управление на Проекта, който: -планира и организира дейностите по проекта; - следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и постигнатите резултати; - следи за целесъобразното разходване на средствата и осъществяване на мониторинг; - отговаря за отчитането на проекта в различни етапи от реализирането му и поддържането и съхраняването на необходимата документация, съгласно изискванията на Управляващия орган; - поддържа постоянна връзка и координира дейността на ръководителя на Центъра, предоставя методически указание в съответствие с целите, заложени в Проекта; - извършва вътрешен контрол на договорените дейности, начина и времето на изпълнението им от назначените специалисти. - изготвя правила и процедури за подбор на специалисти, които ще предоставят услуги по отделни дейности, изготвя договори за сключване с тях; Постигането на заложените индикатори за изпълнение и резултат ще се отчитат в различни етапи от изпълнението на проекта. По време на изпълнение и след приключване на договорените дейности документацията по проекта ще се поддържа и съхранява съгласно изискванията на Управляващия орган., Договорена стойност: 65 723.35 , Отчетена стойност: 73 601.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Община Самуил като бенефициент на безвъзмездна финансова помощ по време на осъществяване на проекта информира обществеността за получената подкрепа, като: 1. помества на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2. поставя плакат / 2 броя/ с информация за проекта /размер А 3/ на видно за обществеността място - един на входа на сградата, в която специалистите ще предоставят услуги и един, който се слага при провеждане на публични събития /обучения, пресконференции/ със следните реквизити: - емблемата на Европейския съюз и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия Фонд; - общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименование на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. ; - наименованието на проекта "Детство без граници" ; - общата стойност на проекта, представени в български лева, европейското и национално съфинансиране в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 3.организира публични събития - начална и заключителна пресконференция; -адреса на Единния информационен портал. 4.изготвя и предоставя информационни материали и брошури; 5.във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. се осъществява с подкрепата на Европейския съюз., Договорена стойност: 300.00 , Отчетена стойност: 300.00
  • Дейност: Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина; : Голяма част от деца от уязвими семейства често безпричинно отсъстват /отпадат/ или не посещават детска градина. При постъпване в училище те сменят начина си на живот и социалното обкръжение, сменят водещия тип дейност /учене/, получават нови задължения и отговорности. За родителите от тези групи включването им в училищния живот и мотивирането на тях и децата им за редовно посещение и активно участие в училище е не само труден, а понякога и невъзможен процес. Това се дължи на ниската образованост, бедността, другите ценности, недостатъчния родителски капацитет, липсата на умения за общуване у повечето родители, които не припознават училището като място, където децата им ще получат знания и умения. Дейността е насочена към изграждане на доверие между специалисти и родители, работата по изграждане на родителски капацитет за по-добра грижа за децата, включването им в проектните дейности – заедно с децата в занятия, на разходка, на състезания, на празник, което ще допринесе за изграждане на навици и поддържане на интереса на децата в детска градина и редовно посещение. Индивидуална работа с всяко дете за осигуряване на равен старт и достъп до образование, диференциране на грижата спрямо различните потребности и осигуряване на конкретен подход в обучението за преодоляване на езиковите и социални дефицити. Подкрепа, насочена към реално включване в групата и учебно – възпитателния процес. Планиране на допълнителни извънучилищни дейности, които ще подпомогнат задържането на децата. Процесите на адаптация се отнасят както за децата към новите условия и изисквания на средата, така и за техните родители, защото в личностен план всеки родител трябва да преодолее чисто субективните си притеснения и страхове, касаещи адаптирането, обучението и развитието на детето си в новата и непозната за него среда. Преодоляването на бариерите и изграждането на чувство за сигурност в новата среда, осъзнаването на правилността от взетото решение, може да стане факт, чрез активно включване на тези родители в срещи, беседи, консултации за това, че този интеграционен процес ще осигури по–добро образование за техните деца. Чрез дейността ще се осигурят възможности за равен старт на всяко дете, ще се улесни достъпа и мотивацията на децата и техните родители за активното им включване в училищната среда и образователния процес. , Договорена стойност: 39 037.69 , Отчетена стойност: 48 798.08
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Дейността цели допълнително обучение за достигане на готовност на децата от целевата група за равен старт с техните връстници при постъпване им в първи клас, като в обхвата и ще се включат деца с проблеми при адаптирането, усвояването и овладяването на учебния материал и такива, които са със здравословни проблеми, водещи до натрупване на образователни пропуски и усвояване на езика. Същите са обхванати и посещават детските градини, но родителите им са силно ограничени във възможностите си да осигурят благоприятна среда за изграждане и формиране на умения и навици, поради което възможността за социална интеграция на тези децата в обществото е затруднена. За постигане на успешна интеграция на децата с увреждания при постъпването им в първи клас са необходими превантивни дейности за преодоляване на социалната изолация и изключване, както на детето, така и на семейството; улесняване на достъпа до образование, чрез достъпна среда, също така и чрез начините и похватите на предоставянето на учебния материал– посредством индивидуални програми, отчитащи и адаптирани, спрямо специфичните нужди и възможности на детето. Пълноценният образователен процес е възможен, благодарение на активната роля и на родителите, те също ще трябва да бъдат консултирани и обучени, с цел развиване на умения за подкрепа на децата, съобразно индивидуалните потребности. Доразвиване на познанията за българския книжовен език и за обкръжаващия свят, чрез групова и индивидуална учебна работа, спортни, изобразителни и музикални занимания. С предоставянето на допълнителна педагогическа подготовка ще се доразвият и съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище, чрез което ще се повиши училищната готовност на децата от целевата група за равен старт в училище. Образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Ще се предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас. Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. , Договорена стойност: 6 384.98 , Отчетена стойност: 7 836.54
  • Дейност: Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом: Целта на дейността е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания и подкрепа на семействата им. Услугата обхваща, следните дейности: 1. Посещения на кинезитерапевт /или друг специалист/ в отделенията за новородени в МБАЛ "СВ. Иван Рилски" гр. Разград. Посещението на кинезитерапевта или друг специалист от Центъра за ранна интервенция на уврежданията при майката и детето се прави възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. Специалистът запознава майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за нейното/тяхното бебе. Общият брой посещения е едно или две, в зависимост от продължителността на престоя в болницата на новороденото и неговата майка. 2. Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с кинезитерапевта или с друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето. Работата включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя и включването на детето в група от негови връстници – при достигането на определен етап от развитието (в съответствие с оценката на екипа на Центъра) детето се включва в група за арт терапия, психомоторни дейности и др. (ако е необходимо и – по ориентация и мобилност, хипотерапия, която е изключително подходяща за деца с церебрална парализа, плуване). Тази дейност също така е свързана с консултиране (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). 3. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Извършва се мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа . Тази дейност също така е свързана с предоставяне на консултация (относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа, консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.). , Договорена стойност: 219 695.19 , Отчетена стойност: 223 679.60
  • Дейност: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията:: Дейността ще се реализира от втория месец от стартиране на проекта. Наличието на групи изложени на риск - семейства с ниско ниво на образование, здравно неосигурени родители; родители, които не полагат достатъчно грижи за децата си по отношение на здравното състояние, такива при които липсва редовно следене на здравето на бебетата и децата, налага обхващането им и осигуряване на здравна детска консултация. Децата със здравословни проблеми или увреждания и деца без личен лекар – педиатър, формират група със сериозни рискове по отношение на правилно ранно детско развитие. Предоставянето на дейността,която включва проследяване на правилното развитие на бебетата и децата, ще допринесе за повишаване на знанията на родителите свързани с хигиената, рационалното хранене, закаляване и профилактика на заболяванията. Навременно откриване на отклоненията в правилното развитие на децата, доуточняване и лечение. Консултиране и подкрепа на родителите на деца с увреждания с оглед на специфичните им потребности. Целта на дейността е да се подкрепят семействата в отглеждането на децата и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота с цел осигуряване на добра семейна среда за малките деца. Осигуряване на комплексна подкрепа на родители свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. Дейността ще допринесе за формиране на здравна култура за правилно отглеждане на децата, като средство за превенция на здравните рискове. С цел пълноценно социално включване в дейността ще се включат и деца и родители, които не попадат в рисковите групи. Ще се осигури достъп до здравна детска консултация на родители на новородени и на малки деца, от уязвими групи, които не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Осигуряване на мобилност – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Предложените за изпълнение от консултантите дейности в "Начин на изпълнение" няма да се дублират с дейности финансирани от НЗОК, т.к. са насочени към лица, на които не се предоставени с финансиране от НЗОК и от други източници., Договорена стойност: 77 005.11 , Отчетена стойност: 63 941.25
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения; : Дейността е насочена към уязвима група от родители и бъдещи родители най – вече в рискова възраст, които полагат сами грижи за децата си и бъдещи такива, безработни и разчитащи единствено на социални помощи, здравно неосигурени, живеещи в лоши жилищни условия, при фактори пораждащи психологически, емоционални проблеми – потиснатост, страх, притеснения, относно родителстването, грижата за отглеждането и ранното развитие на детето. Индивидуална и групова консултация и подкрепа на бъдещи родители е насочена към повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. Предоставянето на психологическа подкрепа и подготовка на родителите за изпълнение на техните родителски задължения и за създаването на подходяща среда за детето, която е в съответствие с неговите нужди, включително и чрез ползването на системата от услуги след раждането на детето (социални, здравни и други услуги) Групово и индивидуално консултиране на бъдещи и настоящи родители, включително и чрез мобилни екипи, предоставящи подкрепа на място за формиране и развитие на родителски умения за отглеждане на деца и подкрепа на родителите в процеса на отглеждане на децата. Консултирането и подкрепата (индивидуално или групово) са насочени към: оказване на подкрепа (емоционална, практическа, материална и финансова, ако е необходимо), за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето. Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа – от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. Консултация и подкрепа на родители с деца, основно насочени към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Консултирането на родителите относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и др.) и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. Чрез осигуряването на психологическа подкрепа на родителите, ще се предостави възможност да изградят привързаност към своите деца, да повишат социалната си компетентност, развивайки социални умения според изведените нужди – умения за решаване на проблеми, умения за общуване, умения за изграждане на позитивни взаимоотношения и нагласи. , Договорена стойност: 52 076.03 , Отчетена стойност: 52 050.33
  • Дейност: Семейно консултиране и подкрепа, вкл. работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа. : Демографските и социални характеристики на населението предразполагат формирането на рискови групи с недостатъчен капацитет за родителстване, за полагане на грижи за децата и тенденции за ранно сформиране на семейство/ ранно майчинство -характерно за ромската общност. Високата безработица, наличие на уязвими групи и семейства, такива с ниско ниво на образованост, неглижираност на децата, родители в рискова възраст съчетано с лоши жилищни условия на целевите групи, неинформираност по отношение на репродуктивното здраве и вероятността от възникване на болести, които се предават по полов път, налага консултиране и подкрепа на тези целеви групи чрез включването им в дейността семейно консултиране. По–ниската полова култура на част от семействата от уязвими групи, липса на изградени умения за предпазване от нежелана бременност е предпоставка за неправилно семейно планиране, причина за утежняване на уязвимостта на семействата и на децата. Целевите групи по дейността ще се осигури консултиране и подкрепа в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите предавани по полов път и семейното планиране, чрез индивидуални и групови сесии. Чрез дейността ще се осигури подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца, социално–психологическа подкрепа за младите майки и техните семейства. . , Договорена стойност: 152 058.23 , Отчетена стойност: 145 992.58
  • Дейност: Ръководен персонал на центъра: Проектът ще се изпълнява в Център със седалище и адрес на управление с.Самуил, ул.Хаджи Димитър №3. Персоналът на Центъра организира, контролира, координира и осъществява дейностите по проекта. Следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове и постигане на заложените индикатори за изпълнение и постигнатите резултати- следи за целесъобразното разходване на средствата и осъществява мониторинг; отговаря за отчитането на проектните дейности в различни етапи от реализирането им и поддържането и съхраняването на необходимата документация, съгласно изискванията на Управляващия орган; Ръководителят утвърждава Правилник за вътрешния ред в Центъра в съответствие с проекта, с който урежда организацията, трудовите отношения между персонала и други взаимоотношения. Домакинът отговаря за ресурсното обезпечаване на работата на екипите по предоставяне на дейностите по проекта, шофьорът отговаря за безаварийното и сигурно пътуване на специалисти и потребители, хигиенистът осигурява чиста и здравословна среда в Центъра. Със Заповед на кмета на общината ще се предостави МПС от автопарка на Община Самуил, което ще се ползва за осъществяване на мобилна работа по проекта. За същото за материално отговорно лице ще бъде определен шофьор, назначен на трудов договор за изпълнение на задължения по проекта. За осигуряване на нормални условия на работа сградата на Центъра ще бъде обезпечена с електричество, вода, телефон, интернет и ще бъдат доставени дърва за отопление през зимния период. Центърът ще спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности, като прилага Методиката на екипната работа по случай. , Договорена стойност: 142 307.96 , Отчетена стойност: 129 410.65

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 464.63 , Отчетена стойност**: 600.83
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 3 250.00 , Отчетена стойност**: 623.83
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 961.98 , Отчетена стойност**: 180.17
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 061.54 , Отчетена стойност**: 769.14
  • Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20.40
  • Изпълнител: Нергин, Договорена стойност по проекта*: 7 960.00 , Отчетена стойност**: 11 820.60
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 772.35 , Отчетена стойност**: 261.00
  • Изпълнител: "АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ХЮ ДЕНТ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 4 347.00 , Отчетена стойност**: 5 259.87
  • Изпълнител: Д- Р ЗЕЙНЕБ ИСА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 560.00 , Отчетена стойност**: 1 560.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 924.37 , Отчетена стойност**: 5 343.06
  • Изпълнител: "Д-Р РОСИЦА ДИМИТРОВА" АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 4 613.88
  • Изпълнител: "БЕ-КА КОМЕРС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 365.19
  • Изпълнител: ЕТ ВИК-78 - ЛЮБОМИР ШАМОВ, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 563.97
  • Изпълнител: ЕТ ВИК-78 - ЛЮБОМИР ШАМОВ , Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 28.80
  • Изпълнител: д-р, Договорена стойност по проекта*: 12 300.00 , Отчетена стойност**: 9 705.00
  • Изпълнител: ФОБС БГ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 125.02
  • Изпълнител: КЛИО КОМЕРС - ТБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 680.00 , Отчетена стойност**: 472.33
  • Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 924.37 , Отчетена стойност**: 745.00
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 286.32
  • Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 2 298.76
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 634.64
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 5 582.83 , Отчетена стойност**: 1 388.05
  • Изпълнител: ЕТ "Д-Р РОСИЦА ДИМИТРОВА" АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 1 596.26
  • Изпълнител: Д- Р ЗЕЙНЕБ ИСА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 980.00 , Отчетена стойност**: 1 890.00
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 213.56
  • Изпълнител: ЕТ ВИК-78 - ЛЮБОМИР ШАМОВ, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: ЕЛИТ - БЮЛЕНТ АЛИ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 162.50
  • Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 77.80
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 13 240.00 , Отчетена стойност**: 4 955.59
  • Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 435.28 , Отчетена стойност**: 532.60
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 924.13
  • Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 253.68 , Отчетена стойност**: 24.30
  • Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 776.61
  • Изпълнител: Нергин, Договорена стойност по проекта*: 2 587.00 , Отчетена стойност**: 2 587.00
  • Изпълнител: Нергин, Договорена стойност по проекта*: 3 980.00 , Отчетена стойност**: 3 542.20
  • Изпълнител: д-р, Договорена стойност по проекта*: 6 120.00 , Отчетена стойност**: 9 180.00
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 122.94
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 520.40 , Отчетена стойност**: 1 925.06
  • Изпълнител: Д- Р ЗЕЙНЕБ ИСА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 1 620.00
  • Изпълнител: Нергин, Договорена стойност по проекта*: 2 029.80 , Отчетена стойност**: 3 044.70
  • Изпълнител: д-р, Договорена стойност по проекта*: 12 300.00 , Отчетена стойност**: 10 710.00
  • Изпълнител: "Д-Р ЗЕЙНЕБ ИСА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 750.00 , Отчетена стойност**: 695.52
  • Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 082.54
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 936.47
  • Изпълнител: ХАГАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 440.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 44.01
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 16 912.36 , Отчетена стойност**: 4 808.45
  • Изпълнител: БЕ-КА КОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 445.00
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 041.57 , Отчетена стойност**: 237.58
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 1 562.46
  • Изпълнител: "Д-Р ЗЕЙНЕБ ИСА - АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 250.00 , Отчетена стойност**: 1 709.82
  • Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 440.00 , Отчетена стойност**: 167.94
  • Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 929.27 , Отчетена стойност**: 409.07
  • Изпълнител: ЕТ "Д-Р РОСИЦА ДИМИТРОВА" АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 170.00
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 520.00 , Отчетена стойност**: 97.68
  • Изпълнител: Д-р, Договорена стойност по проекта*: 24 600.00 , Отчетена стойност**: 36 840.00
  • Изпълнител: Нергин, Договорена стойност по проекта*: 3 800.00 , Отчетена стойност**: 2 766.10
  • Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 720.00 , Отчетена стойност**: 392.17
  • Изпълнител: Исперих Лес ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: ЕТ ВИК-78 - ЛЮБОМИР ШАМОВ, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: д-р, Договорена стойност по проекта*: 7 800.00 , Отчетена стойност**: 7 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 305.00 , Достигната стойност: 546.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 746 587.17 BGN
БФП 746 587.17 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 746 587.17 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:, Прогнозна стойност: 62 655.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“
    Изпълнител: ФОБС БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 400.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общиснките предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й.", Прогнозна стойност: 29 236.08
  • Обособена позиция 1: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й."
    Изпълнител: "БЕ-КА КОМЕРС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил", Прогнозна стойност: 58 136.24
  • Обособена позиция 1: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил"
    Изпълнител: ХАГАС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 440.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил", Прогнозна стойност: 62 449.80
  • Обособена позиция 1: "Доставка на строителни материали за нуждите на Община Самуил"
    Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 440.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Избор на специалисти Стоматолог, Педиатър, Юрист и Гинеколог за предоставяне на услуги по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 проект “Детство без граници”, чрез директно предоставяне безвъзмездна финансова помощ на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" , Прогнозна стойност: 40 100.00
  • Обособена позиция 1: №1’’Избор на педиатър за предоставяне на услуги по дейности №5, №6 и №8 по административен договор с №BG05M9OP001-2.004-0062-C01 проект “Детство без граници“
    Изпълнител: Д-р
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 600.00
  • Обособена позиция 2: ’’№2 Избор на гинеколог за предоставяне на услуги по дейност №8 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Изпълнител: "Д-Р РОСИЦА ДИМИТРОВА" АМБУЛАТОРИЯ ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: №3 ’’Избор на стоматолог за предоставяне на услуги по дейност №6 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Изпълнител: "АМБУЛАТОРИЯ ЗА ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО ДЕНТАЛНА МЕДИЦИНА ХЮ ДЕНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 347.00
  • Обособена позиция 4: №4 ’’Избор на юрист за предоставяне на услуги по дейност №8 по проект “Детство без граници“ по административен договор с № BG05M9OP001-2.004-0062-C01“
    Изпълнител: Нергин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 960.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Периодична доставка на перилни почистващи препарати за нуждите на Община Самуил и подразделенията й." , Прогнозна стойност: 5 813.61
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: "Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 4 817.64
  • Обособена позиция 1: "Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: "Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения", Прогнозна стойност: 31 762.00
  • Обособена позиция 1: "Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и подразделения"
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: "Периодични доставки на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Прогнозна стойност: 11 400.52
  • Обособена позиция 1: "Периодични доставки на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.40
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: "Периодични услуги за доставка, ремонт и зареждане на пожарогасители за нуждите на Община Самуил и подразделенията й", Прогнозна стойност: 2 660.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: ”Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на община Самуил, област Разград”, Прогнозна стойност: 65 620.00
  • Обособена позиция 1: ”Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на община Самуил, област Разград”
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 924.37
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „ Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ“, Прогнозна стойност: 413 020.63
  • Обособена позиция 1: „ Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ“
    Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Прогнозна стойност: 43 973.02
  • Обособена позиция 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Прогнозна стойност: 60 645.01
  • Обособена позиция 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“, Прогнозна стойност: 61 010.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Самуил“
    Изпълнител: МЕРТМАКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 435.28
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на хляб и хлебни изделия“, Прогнозна стойност: 65 503.76
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил на хляб и хлебни изделия“
    Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП, Прогнозна стойност: 4 117.65
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 961.98
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“, Прогнозна стойност: 5 218.84
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 520.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения”, Прогнозна стойност: 16 543.81
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения”
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 061.54
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Прогнозна стойност: 38 311.28
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 250.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции:, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1:„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 912.36
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“ Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“ , Прогнозна стойност: 45 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Доставка на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 600.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения” по обособени позиции: , Прогнозна стойност: 40 904.85
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, запазена на основание чл.12, ал.1,т.1от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 041.57
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 772.35
  • Обособена позиция 3: „Доставка на компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 582.83
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“, Прогнозна стойност: 28 956.35
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали, компютърни аксесоари и консумативи за нуждите на Община Самуил, общинските предприятия и общинските подразделения“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил“ по обособени позиции: -№ 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ;-№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: № 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
    Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 632.48
  • Обособена позиция 2: № 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
    Изпълнител: КЛИО КОМЕРС - ТБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 680.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на целодневна детска градина, обединено детско заведение и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил“ по обособени позиции: - Обособена позиция №1 – хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, мляко и млечни изделия, пресни плодове и зеленчуци, консерви, варива, подправки и други; - Обособена позиция №2 – преработени плодове и зеленчуци, захарни изделия запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“, Прогнозна стойност: 279 227.41
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 – хляб и хлебни изделия, месо и месни изделия, мляко и млечни изделия, пресни плодове и зеленчуци, консерви, варива, подправки и други;
    Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 721.60
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – преработени плодове и зеленчуци, захарни изделия запазена на основание чл.16г, ал.2 от ЗОП“
    Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 721.60
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва: І позиция - приблизително 3000 литра Дизелово гориво за МПС; ІІ позиция - приблизително 1000 литра Бензин А95H, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва: І позиция - приблизително 3000 литра Дизелово гориво за МПС;
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по договори № BG05M9OP001-2.004-0062-C01 и BG05M9OP001-2.002-0239-С001 по позиции, както следва:ІІ позиция - приблизително 1000 литра Бензин А95H
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на Община Самуил по обособени позиции: -І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за 20 000,00 л.; -ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС за 120 000,00 л.; -ІІІ позиция - Бензин А95 за 20 000,00 л.; -ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди за 10 000,00 кг., Прогнозна стойност: 313 813.40
  • Обособена позиция 1: -І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за 20 000,00 л.;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: -ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС за 120 000,00 л.;
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: -ІІІ позиция - Бензин А95 за 20 000,00 л.;
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 4: -ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди за 10 000,00 кг.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по позиции, както следва: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра; ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра; ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра; ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 3 000 кг; V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра. , Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра;
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 464.63
  • Обособена позиция 3: ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра;
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 464.63
  • Обособена позиция 4: ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 3 000 кг;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра.
    Изпълнител: БЕНТ ОЙЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 464.63
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на община Самуил по позиции, както следва: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра; ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра; ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра; ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 5 000 кг; V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра. , Прогнозна стойност: 173 100.00
  • Обособена позиция 1: І позиция - Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ - 10 000 литра;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция - Дизелово гориво за МПС – 60 000 литра;
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: ІІІ позиция - Бензин А95H - 10 000 литра;
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 4: ІV позиция - Пропан-бутан за битови нужди - 5 000 кг;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: V позиция - Пропан-бутан за МПС - 2 000 литра.
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дърва за огрев за нуждите на Община Самуил по проект Детство без граница, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дърва за огрев за нуждите на Община Самуил по проект Детство без граница
    Изпълнител: Исперих Лес ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията му., Прогнозна стойност: 29 494.40
  • Обособена позиция 1: "Доставка на перилни, почистващи препарати, дезинфектанти и други за нуждите на община Самуил и подразделенията й."
    Изпълнител: БЕ-КА КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течни горива за нуждите на община Самуил по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на безоловен бензин А95-H и дизелево моторно гориво.
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на детски градини и социални услуги предоставяни на територията на община Самуил по обособени позиции: -№ 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ; -№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ., Прогнозна стойност: 325 185.00
  • Обособена позиция 1: - № 1 – ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
    Изпълнител: ЕКО - 88 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 621.20
  • Обособена позиция 2: -№ 2 – ДРУГИ ВИДОВЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ.
    Изпълнител: БРАТЯ ВЕЛИКОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 207.67

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN