Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.421-0015-C02
Наименование на проекта Инвестиции във фирма Компютек ЕООД
Бенефициент 200417864 Компютек ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 26.04.2023
Дата на стартиране 26.04.2023
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Луковит, гр.Луковит

Описание

Кратко описание на проекта
Предмет на инвестицията е закупуване на оборудване /техника/ за 2 обекта - магазин и сервиз.  Инвестициите в ново оборудване ще подобрят икономическото състояние на фирмата, като тя ще бъде по-конкурентноспособна на пазара за предлаганите услуги.  
За целта ще бъдат закупени следните активи: Климатична система, система за видеонаблюдение /камери/, мултифункционално устройство, компютърна работна станция,  преносим компютър,  2 бр. монитори, 2 броя непрекъсваем токоизточник (UPS), оборудване за ремонт на платки - инфрачервена подгряваща станция  и  станция за запояване - горещ въздух, мрежов сторидж (NAS), и ВЕИ до 10 кW с цел намаляване на разходите за електро енергия на дружеството.
Проектното предложение е в подкрепа на предприемачеството и микро-предприятията за инвестиции в неземеделски дейности и е от съществено значение за развитието на конкурентоспособността на стопанския сектор на територията на МИГ Луковит-Роман. Резултатът от предлаганите ИТ услуги от Компютек ЕООД, обхващат населението на повече от едно населено място. Компютек ЕООД, изгради собствена база за продажба, ремонт и сервизиране на компютърна техника и периферни устройства. Целта ни е да подобрим обслужването на нашите клиенти.  Работим и в двата обекта на фирмата  в магазина находящ се в гр. Луковит, ул. Възраждане №61 и сервиз находящ се в гр. Луковит, ул. Росица №3. За да се подобри обслужването и дейността ни е необходимо закупуването на нови активи. Същите ще бъдат монтирани в магазина и сервиза на фирмата.
Компютек ЕООД, изгради собствена база за продажба, ремонт и сервизиране на компютърна техника и периферни устройства. Целта ни е с подобряване на работната среда и микроклимата да подобрим и обслужването на нашите клиенти и да предоставяме качество на по ниска цена.
Дейности
  • Дейност: Изграждане на инсталация за ниско напрежение /Фотоволтаична централа/ с мощност 10kW.: Изграждането на Фотоволтаична централа попада в сектор ВЕИ (Възобновяеми енергийни източници), който е един от основните приоритети на ЕС. Фотоволтаичната централа е автономна инсталация с ниско напрежение и ще бъде монтирана в сервиза на Компютек ЕООД, там се намира сървърно помещение за което се използва голямо количество електроенергия. С монтирането на фотоволтаичната централа ще се постигне енергийна ефективност и намаляване на разходите за електроенергия. Сервизното помещение се позиционира в жилищна сграда и за да се отдели използването на електро енергия на юридическото лице от физическото ще се използва отделен електромер и партида на името на Компютек ЕООД. За изграждането на фотоволтаичната система са приложени законосъобразно всички необходими документи. , Договорена стойност: 20 240.00 , Отчетена стойност: 20 240.00
  • Дейност: Закупуване на активи за развитие на услуги базирани на ИТ: Целта на дейността е закупуване на активи за модернизация и подобряване на информационно технологичните услуги, също така за да се развива дружеството и разширява добавяме още услуги като дизайн и печат на материали по желание на клиенти и нова услуга за населението архивиране на база данни. Услугите в сервиза ще се подобрят след закупуването на техника за ремонт (оборудване за ремонт на платки - инфрачервена подгряваща станция, Станция за запояване с горещ въздух) ще се намалят поръчките за ремонт към външни доставчици и така ще се намали цената за крайния потребител и ще намали времето за ремонт. Използването на лаптопа и монитора в сервиза е необходимо с цел противоепичемични мерки и работа от вкъщи. Също така продаваме и в онлайн платформи компоненти за лаптопи и други ИТ компоненти и това се извършва от техниката в сервизната база. Със закупуването на климатичната система ще се подобри микроклимата и работната среда. Системата за видеонаблюдение е най-ефективната и надеждна техника, чрез коятo могат да се предпазят различни стоки в магазина. Тези системи са се превърнали в неизменна част от всеки вид търговска дейност, тъй като те предоставят отлична възможност за контрол и сигурност. Компютърната работна станция, Лазерния принтер - Цветен A4, единия монитор ще са необходими за предоставянето на допълнителната услуга, която ще предлагаме. Непрекъсваем токоизточник е уред който предпазва от повреди компютърната техника при спиране на ел. енергията и осигурява опделено време работа без ел.захранване. Мрежов сторидж (NAS) е устройство за съхранение на файлове (бази данни, важни документи и т.н.) което е необходимо за архивиране на данни, заявената нова услуга. Инвестициите в ново оборудване ще подобрят икономическото състояние на фирмата, като тя ще бъде по-конкурентно способна на пазара за предлаганите услуги. , Договорена стойност: 18 983.32 , Отчетена стойност: 18 983.32

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВАСИЛЕВ СЕКЮРИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 340.00 , Отчетена стойност**: 2 340.00
  • Изпълнител: Климаколор ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 643.33 , Отчетена стойност**: 16 643.32
  • Изпълнител: ЕКО ЕНЕРГИЯ СОЛАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 260.00 , Отчетена стойност**: 20 240.00
  • Изпълнител: Левъридж консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 950.00 , Отчетена стойност**: 1 950.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подпомогнати кандидати по мярката, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Лица до 40 годишна възраст/роми/жени, кандидатствали с проект, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Общ размер на помощта, Мерна единица: Хиляди лева, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Подпомогнати проекти по мярката, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 41 173.32 BGN
БФП 30 879.99 BGN
Собствено финансиране 10 293.33 BGN
Общо реално изплатени суми 30 879.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN