Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.048-0005-C01
Наименование на проекта Развитие на дейността на СТЕЛТ 17 ООД
Бенефициент 204874173 СТЕЛТ 17 ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 02.02.2021
Дата на стартиране 02.02.2021
Дата на приключване 31.10.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Марица, с.Труд

Описание

Кратко описание на проекта
СТЕЛТ 17 ООД е създадена през 2017 година с предмет на дейност научноизследователска и развойна дейност в областта на информационните технологии, като до момента не е осъществявала дейност.
В рамките на настоящето проектно предложение се предвижда разработване на софтуерна система за управление на рисковете за здравето и безопасността при работа и създаване на всички предпоставки за пазарната реализация на предприемаческата идея. За реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъдат извършени изследвания, изпитвания и измервания, необходими за натрупване на достатъчно данни паралелно с развойна дейност в областта на информационните технологии, което може да се осъществи чрез ангажиране на компетентни лица, използване на специализирано оборудване и външни услуги за определени специфични софтуерни приложения. 
Изпълнението на проекта ще доведе до постигане на заложените цели в одобрената стратегия за местно развитие и постигане на положителен ефект върху развитието на устойчива пазарна конкурентоспособност на МСП на териториите на МИГ-Община Марица чрез реализиране на предприемаческа идея за нов продукт в изведените от Националната стратегия за насърчаване на МСП приоритетни сектори.
Планираните дейности по проекта са:
1. Дейност за насърчаване на предприемаческите идеи в области, свързани с европейски и регионални предизвикателства и секторите на НСНМСП посредством работата на СТЕЛТ 17 ООД на територията на МИГ-Община Марица, която ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА и използване на външни услуги.
2. Дейност за информиране и публичност
Очакваните резултати са:развитието на нови предприятия и конкурентоспособност на местната икономика чрез дейността на фирмата; създадени устойчиви работни места с цел постигане на ръст на нововъзникващите области, свързани с европейски и регионални предизвикателства и определените сектори на НСНМСП; постигнат положителен ефект по отношение на устойчивостта на предприятието.
Дейности
  • Дейност: Дейност за насърчаване на предприемаческите идеи в области, свързани с европейски и регионални предизвикателства и секторите на НСНМСП (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на измервателно оборудване, представляващо ДМА и използване на специализирани външни услуги): Предвидено е за разработването на предприемаческата идея да се използват уменията на 3 лица: 1.Предприемачът, която има безспорен опит и квалификация както в областта на ЗБУТ, така и при ръководенето на компании и реализацията на конкретни проекти, която не се предвижда да се назначава на трудов договор. 2. Две лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които и двете лица са обект на оценка по настоящата схема. Ще се назначи персонал на следните длъжности: Експерт здравословни и безопасни условия на работа–1 лице и Експерт-1 лице. Екипът е квалифициран и пряко свързан с разработването и реализирането на предприемаческата идея-и Елена Иванова, и Димитър Иванов, притежават квалификация и опит както в областта на компютърното програмиране, така и в областта на ЗБУТ и релацията им с факторите на работната среда.Те ще участват пряко както в замерването на факторите на работната среда, така и в процесите по разработването на софтуерната система, като ще се включат за реализацията на етапите по дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни, разработката на отделните модули, тестване и корекции на грешки и бъгове, настройки и конфигурация.И двамата експерти са така подбрани, че да съчетават набор от практически умения и квалификация с познания в специфични области, така че да може пълноценно да използват специализираното измервателно оборудване и резултатите от него, както и да консултира да участват в разработването на оценката на риска в контекста факторите на работната среда и други детайли за осигуряването на ЗБУТ. Ще бъде закупено и 5 броя измервателно оборудване, което представлява ДМА:Уред за измерване параметрите на работната среда- измерва скорост на въздушен поток, температура, влага, налягане, осветеност;Уред за измерване нивото на шум;Измервателно оборудване за електробезопасност - измерване на съпротивлението на изолацията и на съпротивлението на заземлението; Измервателно оборудване за електроинсталации.Оборудването е нужно, за да се натрупа достатъчна база данни и информация за факторите на работната среда със значение за условията на труд.Предвидено е да се закупят и 4 броя преносими компютри, които ще се използват за развойната дейност на софтуерната система за управление на рисковете за здравето и безопасността при работа и ще бъдат с достатъчен капацитет за обработка и съхранение на събраните с измервателното оборудване данни за факторите на работната среда.След натрупване на достатъчна база от измервателното оборудване данни за факторите на работната среда ще се възложи на външен изпълнител разработването на приложение за обработка на параметрите на работната среда, като част от рисковете за здравето и безопасността при работа. Предвидените за закупуване ДМА са нужни за реализацията на предприемаческата идея и ще се използват по предназначение от квалифицирани лица. За успешната реализация на предприемаческата идея се предвижда да бъде възложено на външни изпълнители разработката на софтуерно приложение за обработка на параметрите на работната среда, като част от рисковете за здравето и безопасността при работа и изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Пазарният анализ и маркетинговият план за пазарна реализация ще включва анализи, възможности и предложения за активности, които да популяризират софтуерната система за управление на рисковете за здравето и безопасността при работа, ще идентифицират най-удачните канали за разпространение и продажба, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта. Дейността на фирмата на територията на МИГ-Община Марица на практика представлява въвеждането на нови продукти и услуги, което директно реферира към дефиницията за иновативност и гарантира успешна пазарна реализация на предприемаческата идея и устойчивост на проекта., Договорена стойност: 197 756.00 , Отчетена стойност: 191 386.01
  • Дейност: Дейност за информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта, свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на СТЕЛТ 17 ООД , чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за информиране и публичност (визуализация) представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 980.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 27 660.36 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОРДИС ЧЕЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 386.00 , Отчетена стойност**: 1 980.00
  • Изпълнител: БЕСТ МАРКЕТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 208.00 , Отчетена стойност**: 17 440.00
  • Изпълнител: ДИМИТЪР, Договорена стойност по проекта*: 27 660.36 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 38 151.40 , Отчетена стойност**: 54 502.00
  • Изпълнител: СЕСО 74 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 880.00 , Отчетена стойност**: 28 400.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 57.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 193 366.01 BGN
БФП 135 356.23 BGN
Собствено финансиране 58 009.78 BGN
Общо реално изплатени суми 135 356.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой; 2. Изработка на плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой., Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой; 2. Изработка на плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой.
    Изпълнител: КОРДИС ЧЕЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 386.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, Прогнозна стойност: 17 800.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея
    Изпълнител: БЕСТ МАРКЕТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 208.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Обособена позиция 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване, както следва: 1. Преносим компютър – 4 броя. Обособена позиция 2. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване, както следва: 1. Уред за измерване параметрите на работната среда – 1 брой; 2. Уред за измерване нивото на шум – 1 брой; 3. Измервателно оборудване за електробезопасност - измерване на съпротивлението на изолацията – 1 брой; 4. Измервателно оборудване за електробезопасност - измерване на съпротивлението на заземлението – 1 брой; 5. Измервателно оборудване за електроинсталации – 1 брой., Прогнозна стойност: 54 615.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване, както следва: 1. Преносим компютър – 4 броя.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 151.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване, както следва: 1. Уред за измерване параметрите на работната среда – 1 брой; 2. Уред за измерване нивото на шум – 1 брой; 3. Измервателно оборудване за електробезопасност - измерване на съпротивлението на изолацията – 1 брой; 4. Измервателно оборудване за електробезопасност - измерване на съпротивлението на заземлението – 1 брой; 5. Измервателно оборудване за електроинсталации – 1 брой.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 151.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Разработване, доставка и въвеждане в експлоатация на Софтуерно приложение за обработка на параметрите на работната среда, като част от рисковете за здравето и безопасността при работа – 1 брой, Прогнозна стойност: 28 800.00
  • Обособена позиция 1: Разработване, доставка и въвеждане в експлоатация на Софтуерно приложение за обработка на параметрите на работната среда, като част от рисковете за здравето и безопасността при работа – 1 брой
    Изпълнител: СЕСО 74 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 880.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN