Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0023-C07
Наименование на проекта "Община Аврен - услуги за ранно детско развитие"
Бенефициент 000093378 ОБЩИНА АВРЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.07.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 23.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Аврен

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда предоставяне на социални услуги за ранно детско развитие в "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства", създаден по Проект за социално включване, финансиран от Световната банка. Услугите, които предвижда настоящото проектно предложение да бъдат предоставяни, целят постигане на устойчивост и резултати в сферата на превенцията и консултативната помощ при ранното детско развитие, чрез предоставяне на услугите "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания", "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина", "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" ,"Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" и "Управление и функциониране на услугите". Ще бъдат назначени специалисти в съответните услуги в съответствие с насоките за кандидатстване и Таблица с видове услуги. Услугите за ранно детско развитие ще се предоставят както в Центъра така и чрез мобилни групи по населени места в общината в подходящи за целите на проекта места, по домовете на родителите и децата от целевите групи и в детските градини за срок от 86 месеца. Проекта ще бъде насочен най - общо към семейства с деца от 0 до 7г., представители на уязвимите групи, включително и деца с увреждания.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, счетоводител и технически сътрудник, служители на общината. Екипа ще бъде отговорен за цялостното управление, координиране, администриране и отчитане на дейностите по проекта. Ръководител проект ще отговаря за цялостното изпълнение на проекта, за точното спазване на времевия график на дейностите и координацията между екипа на проекта и персонала на Центъра. Ръководи и организира работата на екипа на проекта, съблюдава за целесъобразното и законосъобразно изпълнение на дейностите. Ръководи пряко дейността по провеждане на процедурите за избор на изпълнител. Изготвя междинните и окончателния технически доклади на проекта. Счетоводителят ще отговаря за законосъобразното изразходване на финансовите средства по проекта, за съхранението и воденето на счетоводната документация. Отговорен е за изготвянето на финансовите отчети, окончателния доклад за изразходване на средствата, банковите разплащания, плащане на заплати, хонорари, начисляване на осигуровки и разплащане на договори с изпълнители на дейности по проекта. Следи за срочното и точното изготвяне на междинните и финалните финансови отчети и искания за плащания. Обобщава и осчетоводява първичните счетоводни документи от реализацията на дейностите ежемесечно. Техническият сътрудник по проекта ще изготвя технически всички необходими документи, ще следи за спазването на сроковете за изпълнение, ще води и класифицира цялата документация и кореспонденция по проекта, ще архивира и съхранява досието по проекта, ще организира и протоколира работните срещи на екипа и срещите с персонала нает за работа в центъра за предоставяне на услуги за ранно детско развитие. Екипа ще бъде отговорен и за разпространението и публикуването на различни информационни материали и срещи с населението за популяризиране на проекта и услугите, които ще се предоставят в центъра и чрез мобилните групи. Ще съдейства и ще контролира цялостният процес на работата на персонала в центъра, чрез постоянен мониторинг. За създаване на оптимални условия за работа на екипа за управление на проекта ще бъдат закупени необходимите материали и офис консумативи /тонер касети, хартия , папки, класьори/. Стойността на необходимите за администриране на проекта материали и консумативи са на стойност 962.50 без ДДС и 1155 лв. с ДДС включени в бюджетно перо 6.1 "Разходи за организация и управление"., Договорена стойност: 62 517.01 , Отчетена стойност: 55 289.89
  • Дейност: Информация и публичност: Дейността предвижда изготвяне и разпространение на информационни и рекламни материали за популяризиране и информиране на населението за дейностите по проекта, услугите за ранно детско развитие, източника на финансиране, срокове за изпълнение на проекта, информация за целевите групи на които ще се предлагат услугите, наетите специалисти и възможностите които се откриват пред потребителите от целевите групи да се възползват от социалните услуги в зависимост от личните си и персонални потребности и специфики чрез провеждане на две пресконференции, изготвяне на материали за публикации, статии и разпространение на информационни материали. Предвижда се провеждане на две пресконференции: начална и заключителна с подробна информация за целите и насочеността на проекта, начините за изпълнение и вида на предоставяните услуги, както и целевите групи., Договорена стойност: 2 465.00 , Отчетена стойност: 1 230.00
  • Дейност: Оборудване на "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства": Дейността предвижда оборудване на "Център за предоставяне на социални услуги за деца от 0 до 7г. и техните семейства".. Идеята е да бъде закупено и доставено оборудване за целите на услугите свързани с предоставянето на здравната консултация и превенция на заболяванията, психологическата помощ и подкрепа, индивидуалната педагогическа подкрепа за деца с увреждания, подготовката за равен старт в училище. Дейността предвижда закупуване на: Метален уред за измерване на гръбначни изкривявания/ сколиоза goniometer SS 14”, 180° - 1бр. , уред за скриниг на сколиоза Baseline®, МЕМО - 1бр.,повърхност-памет за сензорна терапия и развитие на паметта - 1бр., магнитна писалка - проектирана за графо - моторните умения размери: 29,5х 29,5 см - 1бр., , координатор - диск за развиване координацията ръка-око - 1бр., МОТОЛИНО - уред за подобряване на психомоториката - 1бр., велоаргометър за деца до 50кг - 1бр. ,бягаща пътека за деца до 50кг - 1бр., степер за деца до 50кг - 1бр.., лежанка за деца до 50г - 1бр..,музикална уредба с две тонколони за пасивна музикотерапия за деца и родители - 1бр., образователен куб за развиване на моториката - 1бр. ,PSP конзоли - 2бр. и образователни игри за деца до 7 г. за PSP - 3бр. , мобилна интерактивна дъска с вграден софтуер за деца от 3 до 7г и стойка на колела за придвижване - 1бр. Този тип оборудване на центъра е необходимо за ранната интервенция на заболявания при децата, чрез работата на специалистите в заложените за предоставяне услуги за развитие на психомоториката, превенция на гръбначните изкривявания, затлъстяването при децата, в ранна детска възраст и наднорменото тегло в следствие на обездвижване и нездравословен начин на хранене води до здравословни проблеми в бъдеще. Стреса, ниският жизнен статус, наличието на деца със специфични образователни потребности основно, поради затруднение произхождащи от не владеене на български език, предполага наличие на необходимост от доставка на подобен род оборудване Характерно за децата със специфични образователни потребности е, че при тях не са добре развити някои когнитивни функции – памет и внимание и алалия, скорост на преработка на новата информация, езикова преработка, перцептуално-моторна преработка, изпълнителски функции като планиране и проверка. Засегнати са такива важни умения като устна употреба на езика (възприемане, разбиране, изговор. В тази връзка наличието на добре оборудван детски център за ранната диагностика, превенция и мерки свързани с консултативна помощ и подкрепа ще допринесат за израстване на здраво и пълноценно младо поколение. Развитието на качествената и достъпна социална политика за деца и млади семейства е необходимо условие поради факта, че на територията на общината преобладава население в рискови и уязвими групи, надхвърлящи 62% от общото население предимно от етнически групи, безработни, хора живеещи в бедност и лоши и незадоволителни жилищни условия, хора с ниско образование и без алтернативи за пълноценна и постоянна реализация на пазара на труда, здравно неосигурени, самотно живеещи родители и такива на социално подпомагане. Това предполага и наличие на потенциални и реални проблеми при отглеждането на децата и тяхното развитие. Наличието на оборудван Център за социални услуги за деца и техните семейства за оказване на помощ и подкрепа в сферата на социалната интеграция, политика на социално включване, превенция на риска, консултативна помощ в сферата на здравеопазване, образование и формиране на конкретни умения за изграждане на по-здрава семейна среда, насочена към проблемите на ранното детско развитие, кореспондират с основната и специфични цели на проектното предложение и ще допринесе за постигането на заложените индикатори и най-вече, удовлетворяване на реалните потребности на целевите групи, които преди всичко живеят в крайна бедност. , Договорена стойност: 10 440.00 , Отчетена стойност: 10 440.00
  • Дейност: Индивидуалната педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Индивидуалната педагогическа подкрепа за деца с увреждания, ще се яви като мост за правилното и устойчиво интегриране на деца с увреждания и децата със специални образователни потребности към масовите детски учебни заведения. Ще бъде улеснено усвояването на знания и умения, необходими за първи клас. Освен работа с деца, ще бъдат включени и родителите, на които ще бъде оказана помощ и подкрепа чрез предаване на умения, за по-адекватното им отношение към проблемите на децата с увреждания. Освен индивидуалните срещи, ще се сформират и групови срещи, които ще създадат среда, в която децата и родителите могат да обменят опит и подкрепа едни от други. Създаването на тези видове срещи и провеждането на различните видове дейности, ще осигури демаркация, която допълва и подкрепя дейността на успешно създадените по Проекта за социално включване (ПСВ) интегрирани услуги за ранно детско развитие. За работа с посочената целева група, ще бъде нает специален педагог, който ще подпомага усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас. Предоставянето на услугите и извършваните дейности ще се предоставят в „Център за предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства” Община Аврен, създаден по ПСВ, училищата, детските градини и домовете на децата на територията на общината. Консултанта ще предоставя услугата при необходимост, като част от мобилен екип, за работа на терен. Ще бъде улеснено усвояването на знания и умения, необходими за първи клас. Освен работа с деца, ще бъдат включени и родителите, на които ще бъде оказана помощ подкрепа и предаване на умения, за справяне с проблемите възникващи при отглеждане на деца с увреждания и специфични проблеми. Освен индивидуалните срещи, ще се сформират и групови срещи, които ще създадат среда, в която децата и родителите да могат да обменят опит и подкрепа едни от други. Създаването на тези видове срещи и провеждането на различните видове дейности, ще осигури демаркация, която допълва и подкрепя дейността на успешно създадените по Проекта за социално включване (ПСВ) интегрирани услуги за ранно детско развитие. Ще бъде включено наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище., Договорена стойност: 39 413.24 , Отчетена стойност: 42 530.55
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Допълнителната педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище цели да окаже помощ при затвърждаване на уменията на децата от уязвими семейства, затворени общности и деца с увреждания, да повиши предучилищната подготовка на децата и да затвърди уменията придобити в предучилищните групи, чрез организиране на лятно училище. Подкрепата ще бъде конкретно насочена към деца от 5 до 7 годишна възраст, на които предстои да постъпят в първи клас. Освен работа с деца, при желание, към подготовката могат да бъдат включени и техните родители. Целта на сформираните групи ще бъде да допринесат, за по-лесното, безпроблемно и надеждно постъпване на децата в първи клас. Поради множеството пречки и проблеми пред децата и родителите от целевите групи на дейността, чрез игри, викторини, предаване на опит и умения, ще се оптимизира процеса на постъпване на децата в масови училища, като ще се отстранят много от пречките, които биха имали. Ще се помогне психологически на децата и техните родители, чрез знания и възпитание, да се справят по-леко с прехода от предучилищна възраст, към постъпване в първи клас. Чрез групите, които ще се сформират, ще се установят и по-трайни последващи връзки между потребителите на услугите. Това ще допринесе за едно по-устойчиво развитие на проекта и оставяне на трайна следа, в детските съзнания. Вниманието, което ще получат децата, чрез създаването на групи в лятно училище, ще е стъпка към осъществяване на целта, на дейността, да доразвие и да съхрани придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Работата с деца от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език, е главен проблем при справянето с бедността, неграмотността и ниската социална култура. Приобщаването на социални групи като тези, към масовите образователни центрове и общност, ще е крачка, към справянето с едни от най-сериозните проблеми на нашето общество и държава. Летните училищни групи ще се събират в „Център за предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства” Община Аврен, създаден по ПСВ. Там ще бъдат провеждани всички занимания, обучения и игри. Ще се организират кратки посещения на близки дестинации - забележителности в Община Аврен. Игри на открито в подходящи за целта паркове и зелени зони. Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка и преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., и осигуряване на възможност за равен старт в първи клас., Договорена стойност: 59 006.43 , Отчетена стойност: 47 635.35
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията са основна цел на заложената дейност. Дейността предвижда наемане на специалист в сферата на здравеопазването Педиатър и медицинска сестра, както и медиатор за оказване на съдействие, които да бъдат трайно ангажирани с предоставянето на здравна помощ на деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск (Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; безработни с бебета и малки деца; родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца; семейства, живеещи в лоши битови условия; семейства с ниско ниво на образование), както и деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто: общопрактикуващ лекар не е педиатър; деца от семейства без здравна осигуровка; деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата; всички деца с увреждания; деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.), на родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Тази услуга ще бъде предоставяна и като превенция чрез извършване на прегледи както на деца до 3г , така децата и в детските градини от 3 до 7г.,за установяване на здравния им статус. Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош; Следене на имунизационния календар, организиране на имунизациите в сътрудничество с личните лекари на децата, съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар; Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година и веднъж на 6 месеца за деца от 4 до 7 години; Профилактика на детските заболявания; Провеждане на консултации с родители за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др.; Провеждане на обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; Провеждане на обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето и детето, практики за подобряване на общото здравословно състояние на детето, процедури за оформяне на тялото; Разработване на информационни материали, свързани с превенция и профилактика на детските заболявания;. Провеждане на консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на децата, консултиране при проблеми със съня и др.. Създаване и поддържане на база данни относно потребителите и предоставените им здравни услуги. Консултантите в тази дейност ще бъдат и част от мобилните групи които в едно с другите специалисти ще предоставят комбинирано услугите по населените места и детските заведения на територията на общината. Специалистите ще провеждат и периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и постигане на устойчиви резултати в сферата на ранното детско развитие. Ще бъдат извършвани всички основни прегледи, плюс оказване на индивидуална помощ или насочване към специалисти, при нужда от такива. Физическото здраве е основна грижа водеща и до повишаване на мотивацията посещаване на детските образователни заведения. Така ще се премахне основен проблем, за не посещаването на детски ясли, градини и училища, чрез укрепване здравето на децата от целевите групи. Образоването и на родителите в тази област, и създаването на навици, за полагане на здравни грижи, за децата им, е стъпка към по – правилно прилагане на предоставеното ни държавно здравеопазване и намаляване на заболеваемостта., Договорена стойност: 61 330.06 , Отчетена стойност: 60 987.02
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения: Тази дейност ще бъде в помощ както на бъдещи родители, така и на настоящи родители на деца от 0 до 3 г. Целта на дейността е подробното опознаване на нуждите на детето от родителя, насърчаването на правилното полагане на грижи от родителите, формиране на родителски знания и умения. Създаването на подходяща среда за отглеждане на бебета и деца (стандарти за ранно детско развитие, като водеща сила при осъществяване на дейността). Ще бъдат създадени групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители, групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г., групи за родители и бъдещи родители, както и индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г. Целта на всички създадени групи и техните дейности е създаване на по–добра връзка, родител – дете, създаване на по-добра среда за отглеждане и растеж на децата. Оформяне и изграждане на родителски умения, преодоляване на риск от изоставяне и други проблеми в уязвимите групи. Обмяната на опит, както между назначените специалисти и потребителите на предлаганите услуги, така и между всички ползватели на осъществяващите се дейности, създава усещането за разбираемост и обществена подкрепа в социалната сфера. Допълнителна цел на тази дейност е консултирането на родителите относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и др.) и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. В тази връзка ще се създават и родителски групи за взаимопомощ, ще се провеждат инициативи за създаване на такава общностна среда, която да благоприятства по-доброто ранно развитие на децата. Услугата ще се предоставят в „Център за предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства” Община Аврен, създаден по ПСВ, и чрез мобилни групи по населените места в общината, детските градини и детски ясли и домовете на потребителите. Заложено е всички специалисти да участват и в мобилни групи с цел постигане на по-висока резултатност, достъпност, ефикасност и ефективност. Ще бъдат назначени на трудови договори педиатър, медицинска сестра, социален работник и медиатор., Договорена стойност: 50 765.21 , Отчетена стойност: 48 181.78
  • Дейност: Семейно консултиране и подкрепа, включително работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална работа, в т.ч. и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.: Работата със семейства, указването на подкрепа и създаването на навици при семейно планиране е следващата ключова стъпка, с която проектът ще се занимава и ще създаде групи и дейности, занимаващи се с този проблем. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи, чрез развитие на социални умения. Подкрепа ще бъде оказана, чрез групови и индивидуални сесии за семейно планиране, на които ще се предаде информация, консултации и обучение в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите предавани по полов път и семейното планиране. Юридическа, социална и други видове консултации ще помогнат в повишаването на познанията и информираността на семействата, относно техните права и задължения, по отношение на грижите за детето. Чрез груповите и индивидуалните консултации ще се осъществи подкрепа, за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето. С помощта на други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост, ще се окаже емоционална и практическа помощ за утвърждаване на семейното планиране. Ще се идентифицират и насочват бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване. Индивидуалната работа с 55 деца, които живеят в условия възпрепятстващи тяхното развитие, ще бъде комплексна и ще включва мобилни дейности в по-затворените общности. Ще бъдат създадени групи за работа с деца и родители по повод интегрирането на децата от уязвимите групи в детските градини и посещаването им. Дейността ще обхване както работата с деца в риск и техните родители, така и останалите деца и родители, за намаляване стреса и правилното приемане на деца от по-изолирани и проблемни семейства, деца със заболявания и деца от общности с езикова бариера. Ще се насочат усилия към намаляване на дискриминацията и изолацията на децата от масовите групи и общност. Правилното обяснение и подход, създадени с помощта на специалистите и създадените от тях дейности, ще помогнат да се направи по-плавен прехода на приемане както от проблемните групи, така и от реалните потребители на детските ясли и градини. Приобщаването от по–ранна възраст на децата, към реалната среда ще спомогне и за последващото преминаване в начално училище. Услугите ще бъдат предоставяни в „Център за предоставяне на социални услуги за деца и техните семейства” Община Аврен, създаден по ПСВ и детските градини на територията на общината и чрез мобилни групи с цел постигане на по висока резултатност, достъпност, ефикасност и ефективност. , Договорена стойност: 167 235.27 , Отчетена стойност: 163 070.23
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите : Дейността предвижда наемане на персонал необходим за цялостното функциониране на Центъра предоставящ услуги за ранно детско развитие. Организационно координационни, контролни и помощни функции включващи наемане на Ръководител център и персонал необходим за функциониране на мобилните групи в частност шофьор и хигиенист осигуряващ поддръжката в хигиенен план на помещенията в Центъра, които предполага обслужване на бъдещи родители и родители на деца от 0 г. до 7 г. Дейността включва и всички необходими разходи за качественото и пълноценно функциониране на услугите, предоставяни, както в Центъра така и чрез мобилните групи на територията на всичките 17 населени места, където са идентифицирани потенциални представители на целевите групи. , Договорена стойност: 170 821.06 , Отчетена стойност: 166 513.47
  • Дейност: Супервизия на предоставяне на услугите: Супервизията като средство предлагащо гаранция за качество на социалната дейност, където функциите са ясно дефинириуми. Супревизията е процес на взаимодействие насочен към професионално развитие. Квалифицирана подкрепа за помагащите;. Дейността предвижда избор на супервизор за индивидуална и/или групова супервизия ориентирана към предоставящите услугите специалисти за: - да прогресира в конструирането на своята професионална идентичност, да се връща към смисъла на своята професионална дейност; - да проверява адекватността между извършваната дейност, общата рамка на мисията и етичните въпроси; - да осигури постоянство на използваните методологически средства, да задълбочи и координира познанието; - да изследва вплитането на личното в отношенията с потребителя; - да оценява ефекта от извършваната работа; - да интегрира необходимото познание в интервенцията и да концептуализира практиката. Основната цел на супервизията ще бъде повишаване на качеството на работата чрез подобряване на работната ситуация, което включва: • професионално развитие на предоставящите услугите специалисти включително личностно развитие; • подобряване организацията на работа; • подобряване на работната атмосфера; • нарастване на специфичната компетентност в социалната работа., Договорена стойност: 2 010.00 , Отчетена стойност: 622.24

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГАБРИЕЛА ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: ТОП СТАР БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 75.00
  • Изпълнител: БРАТЯ ИВАНОВИ - 96, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22.00
  • Изпълнител: ЕТИКОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 141.93
  • Изпълнител: ДЖАМБО ЕС.Б ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 139.15
  • Изпълнител: БОЯНА-КОМЕРС - БОЯНА ЦАНЕВСКА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 230.00
  • Изпълнител: ЯНА - ПЕНКА ПЕНЧЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: ЖАНА 67 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.50
  • Изпълнител: АЛФА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: МЕЛИН - 07 - ЖУНИЕТ КАРААЛИЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 211.50
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 285.09
  • Изпълнител: СИСТЕМНА СИГУРНОСТ И ИНТЕГРАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 650.00
  • Изпълнител: ЕЛ СИ УАЙКИКИ РИТЕЙЛ БИ ДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 169.03
  • Изпълнител: ЧАКЪРА - ТОДОРКА ЧАКЪРОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 788.70
  • Изпълнител: МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.05
  • Изпълнител: ВЕГА-90-СТОЙЧО ИВАНОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 595.00
  • Изпълнител: МЕДИТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.00
  • Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Добромир, Договорена стойност по проекта*: 1 116.67 , Отчетена стойност**: 622.24
  • Изпълнител: ИНСАЙД БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 460.00 , Отчетена стойност**: 1 230.00
  • Изпълнител: ГАБИ - СТАНКА СТАНЧЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: АБВ ВИКИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19.00
  • Изпълнител: МОБИ ПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 440.00
  • Изпълнител: АВТОТРЕЙД СА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 170.00
  • Изпълнител: МЕГИ-777 - НЕДЯЛКА ПАУНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ВИШНЕВ ЦВЯТ 2021 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13.60
  • Изпълнител: РАДА - РАДКА ВЪЛЧЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: СТУДИО МОДЕРНА-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 111.00
  • Изпълнител: "Рико Томас" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 315.36
  • Изпълнител: СТАР ЮНАЙТЕД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.99
  • Изпълнител: КЯМИЛ-2009 ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: Дежа вю 17 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 220.00
  • Изпълнител: СТАМПА-38, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 51.00
  • Изпълнител: ЕЛИТ-КЛАСИКА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.00
  • Изпълнител: ТРИУМФ ИНТЕРНАЦИОНАЛ ( СОФИЯ) ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Шусимпекс ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 89.00
  • Изпълнител: ДЮВАС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24.00
  • Изпълнител: МАЛИЦИЯ 77 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ЖАНЕЛ-2010 ЖИВКА СТОЯНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19.00
  • Изпълнител: СТОРЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 854.89
  • Изпълнител: "Маги М 205" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 153.50
  • Изпълнител: НЕДИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 440.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "РАЙ-2016", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 128.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕЛЕМЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 897.95 , Отчетена стойност**: 8 589.69
  • Изпълнител: ЗБК БАЛКАН АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 59.16
  • Изпълнител: ВАНЯ И СТИЛИЯНОВИ - СВЕТЛЬО ВАСИЛЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: "ЛЮЦКАНОВА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.00
  • Изпълнител: ЮНИФАРМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12.40
  • Изпълнител: ЗИА-ВАСИЛЕВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ИТАЛ-ТЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.98
  • Изпълнител: Д м Д Комерс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 033.32
  • Изпълнител: Божидар Хаджиев ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ВАСИ И КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 95.00
  • Изпълнител: Калатея ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14.30
  • Изпълнител: ЛИАФАРМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9.00
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРЪЛ ПРЪМОУШЪН - ВЕСКА ГЕОРГИЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: МАГИ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: НЕЛИ БГ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38.00
  • Изпълнител: РАЯ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 260.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНЕЛИ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 70.00
  • Изпълнител: ДЖУНИЪР ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 75.00
  • Изпълнител: ЕТ Мистерия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: КИМОН-М ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33.00
  • Изпълнител: ДАРИО БРУНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 98.00
  • Изпълнител: СТАЙЛКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 161.00
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 54.56
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 465.00 , Достигната стойност: 468.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 595 539.58 BGN
БФП 595 539.58 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 595 539.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на общинска администрация Аврен по обособени позиции": ОП 1 "Доставка на канцеларски материали по предварителна заявка" и ОП 2 "Доставка по Заявка на офис консумативи за принтери и копирни машини", Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 "Доставка на канцеларски материали по предварителна заявка"
    Изпълнител: ОФИС ЕЛЕМЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 465.60
  • Обособена позиция 2: ОП 2 "Доставка по Заявка на офис консумативи за принтери и копирни машини"
    Изпълнител: ОФИС ЕЛЕМЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Борсова сделка с предмет "Доставка на горива, гориво-смазочни материали и консумативи, необходими за зареждане на моторни превозни средства, собственост на Община Аврен и звената на бюджетна издръжка към нея", за срок 5 години , Прогнозна стойност: 809 166.67
  • Обособена позиция 1: Договор Автротейд АД
    Изпълнител: АВТОТРЕЙД СА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Борсова сделка с предмет "Доставката са горива, гориво - смазочни материали и консумативи за зареждане на моторни превозни средства собственост на община Аврен и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от пет години , Прогнозна стойност: 729 166.66
  • Обособена позиция 1: Доставката са горива, гориво - смазочни материали и консумативи за зареждане на моторни превозни средства собственост на община Аврен и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от пет години
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN