Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.003-0004-C05
Наименование на проекта Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап
Бенефициент 000471504 ОБЩИНА ПЛОВДИВ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.01.2021
Дата на стартиране 04.01.2021
Дата на приключване 05.06.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение ще осигури изпълнението на мерки и дейности, насочени към обновяването и повишаването на енергийната ефективност в пет многофамилни жилищни сгради:
1. Сграда на ул."Иван Гешев" № 30; 
2. Сграда на бул."България" № 196; 
3. Сграда на бул."България" № 45-47; 
4. Сграда на бул. "Васил Априлов" № 83-91; 
5. Сграда на ул. "Жеравна" №1, 3.
Конкретният избор за разпределение на предвидените мерки и дейности по сгради е аргументирано от ясно разписани критерии. Подборът на петте сгради е резултат от приложението на детайлна процедура за оценка, включително подбор и приоритизиране на многофамилните сгради, подали заявление за интерес и финансова помощ в рамките на Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”. Всички подготвителни дейности по оценка и отсяване на многофамилните сгради, предхождащи разработването на настоящото проектно предложение, осигуряват равнопоставеност на отделните заинтересовани и допустими собственици на жилищни сгради в град Пловдив. Това гарантира рационален и прозрачен подход при изразходването на индикативния бюджет за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив.
В зависимост от конкретните предписания в обследванията за енергийна ефективност, в техническите обследвания и в инвестиционните проекти за различните сгради ще бъдат реализирани:
1. набор от мерки за енергийна ефективност и оптимизиране потреблението на енергия, респективно ограничаване на екологичния "отпечатък" на сградите; 
2. дейности по конструктивно възстановяване.
Проектното предложение ще бъде много важен компонент от интегрираните проекти за градско възстановяване на град Пловдив като ще доведе до подобряване характеристиките на жилищния сектор, условията за обитаване и екологичните качества на градската среда.
Дейности
  • Дейност: Управление на проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап": Управлението на проекта осигурява нужните организационни условия и дейности за изпълнение на проекта в срок като координация на дейности и изпълнение на отделни обекти. С цел повишаване на административниа капацитет бенефициенът е решил към привлечените общински служители - Ръководител Експрет Финанси да включи и външни изпълнители след проведена процедура по ЗОП. Системата от дейности включва планиране, координация, управление на договори, мониторинг, контрол и отчитане на дейности на следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни; Управлението на проекта осигурява отделни функции, планирани във времето и разпределени като ангажимент за изпълнение между членовете на екипа за изпълнение. Структурата на екипа за управление включва следните позиции: (1) Ръководител; (2) Координатор -външна услуга; (3) Експерт СМР дейности - външна услуга; (4) Експерт финанси; (5) Юрист -външна услуга. Присъщите управленски отговорности са разпределени между членовете на екипа. Координираното им изпълнение обособява обхвата на дейността Управление на проекта. Основните сфери на управлението на проекта са три, както следва: (1) подготвителни дейности, свързани с изпълнението на проекта, включително подготовка и участие в провеждане на процедури по ЗОП; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително контрол по изпълнението на времеви графици и отчитане на изпълнението; (3) дейности, свързани с изпълнение на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Управлението на проекта осигурява изпълнението на следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта; (2) финансово управление на проекта, управление на парични потоци, финансови отношения между Бенефициента, външните изпълнители и УО. (3) осигуряване на съответствие между изпълнението на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимо национално и европейско законодателство; (4) координация и контрол на външните изпълнители; (5) извършване на проверки на изпълнителите - документални и на място, изготвяне на доклади; (6) изготвяне на шестмесечни и годишни отчети; (7) изготвяне на междинни и окончателни технически и финансови отчети; (8) изготвяне на искания за авансови, междинни и окончателни плащания. В общата система на управлението на проекта са обособени следните съпътстващи функции: (1) констатации и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и поддържане на архив на проекта; (3) предоставяне на информация и документация при извършване на проверки; (4) управление на рисковете; (5) координация и взаимодействие със заинтересованите страни. , Договорена стойност: 65 159.00 , Отчетена стойност: 73 136.90
  • Дейност: Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап": Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на мерки за енергийна ефективност на 5 жилищни сгради в Пловдив както следва: - Многофамилна жил. сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „И. Гешев“ №30, район „Западен”; - Многофамилна жил. сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „България“ №196, район „Северен”; - Многофамилна жил. сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „България“ № 45, 47, район „Северен”; - Многофамилна жил.сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „В. Априлов“ №83-91, район „Централен” - Многофамилна жил. сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „Жеравна“ №1, 3, район „Източен”. Дейността инженеринг ще се реализира в 3 направления: (1) Дейности, свързани с изработването на инвестиционен проект за всеки обект:: - извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Работен инвестиционен проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията произтичащи от извършените ен. обследвания и техните предписания; - извършване на всички съгласувания на Проектите с експлоатационните дружества и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на инженеринга; - отстраняване за сметка на изпълнителя на недостатъците на Работния проект, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя; - поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството. (2) Дейности свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на СМР на строежа: - осъществяване на контрол на строителните площадки във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с инвестиционния проект; - провеждане на консултации на строителните площадки по време на СМР; - участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обектите; - оказване на съдействие при избор на материали за СМР; - извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на СМР необходимост; - участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. (3) Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него: - СМР, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Работен проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга; - доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти; - производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; - при необходимост извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; - организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; - извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; - отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя; - участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; - гаранционно поддържане на обектите, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта. В дейността ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба. При проектиране и изпълнение на СМР дейности по сграда бул. България“ 196 следва да се включат всички задължителни мерки, описани в Техническия паспорт на сградата и Доклада за конструктивно обследване. В случай на проекти за ЕЕ на жилищни сгради с енергийни спестявания под 60% ще бъдат проектирани и изпълнени само допустимите за финансиране с БФП мерки., Договорена стойност: 3 244 556.67 , Отчетена стойност: 3 793 832.16
  • Дейност: Изготвяне на оценка за съответствието, изпълнение на независим строителен надзор, изготвяне на обследвания за обектите от проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап": Дейността включва следните основни компоненти - изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционните проекти, изпълнение на независим строителен надзор по времето на строителството на петте обекта, както и изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане, като последните са изпълнени. - МФЖС: гр. Пловдив, ул. „Иван Стефанов Гешев“ №30, район „Западен”; - МФЖС:: гр. Пловдив, бул. „България“ №196, район „Северен”; - МФЖС:: гр. Пловдив, бул. „България“ № 45, 47, район „Северен”; - МФЖС:: гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов“ №83-91, район „Централен” - МФЖС:: гр. Пловдив, ул. „Жеравна“ №1, 3, район „Източен”. (1) Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционните проекти, която обхваща проверка за съответствие със: - предвижданията на подробния устройствен план; - правилата и нормативите за устройство на територията; - изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - взаимната съгласуваност между частите на проекта; - пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; - изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; - други специфични изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива; - изискванията на влезли в сила административни актове, които са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие, Закона за културното наследство или друг специален закон, както и отразяване на мерките и условията от тези актове в проекта; - изискванията за предотвратяване на големи аварии с опасни вещества и ограничаване на последствията от тях за човешкото здраве и околната среда по глава седма, раздел I от Закона за опазване на околната среда. (2) Изпълнение на независим строителен надзор по времето на строителството: - организира законосъобразно започване на строежите; - извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; - актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проекта; - представя окончателен доклад и окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив. (3) Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане - ДЕЙНОСТТА Е ИЗПЪЛНЕНА И ПРИКЛЮЧИЛА. , Договорена стойност: 123 945.86 , Отчетена стойност: 100 748.23
  • Дейност: Одит на изпълнението на проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап": (1) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. (2) Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмен период 2014 - 2020 г., детайлните правила за допустимост на разходите по съответната Оперативна програма, както и съгласно други актове. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени. (3) Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. (4) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. (5) Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. (6) Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. (7) Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. (8) Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. (9) Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. (10) Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: (1) Закона за независимия финансов одит; (2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; (3) Закона за счетоводството; (4) Закона за обществените поръчки; (5) Международните одиторски стандарти; (6) РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1303/2013. (7) РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 821/2014. (8) Други. , Договорена стойност: 2 700.00 , Отчетена стойност: 972.00
  • Дейност: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап": В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: (1) Изработване на интернет банер. Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР. Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. (2) Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и откриване на обектите от проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап". Предвижда се провеждането на 5 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 5 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . (3) Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проекта изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта и ще бъдат представени целите и очакваните резултати, екипът за изпълнение, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. (4) Изработване, доставка и монтаж на 5 /пет/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 5 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. (5) Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 5 броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 5 броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, съгласно Единен наръчник по информация и комуникация. (6) Изработка и доставка на промоционални материали. Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. (7) Изработка и доставка на транспарант. Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил /едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. (8) Публикации/съобщения в местен печат или телевизия. Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента. , Договорена стойност: 16 950.00 , Отчетена стойност: 20 304.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ОБНОВЕН ДОМ ЗА ПЛОВДИВ", Договорена стойност по проекта*: 28 810.92 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЯВОР АНАСТАСОВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 240.00 , Отчетена стойност**: 972.00
  • Изпълнител: ПЛОВДИВИНВЕСТ АД, Договорена стойност по проекта*: 26 579.74 , Отчетена стойност**: 26 579.73
  • Изпълнител: "ЕКОДИН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 425 036.40 , Отчетена стойност**: 411 022.48
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 8 089.71 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АДА - КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 200.00 , Отчетена стойност**: 2 200.00
  • Изпълнител: "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 567 871.80 , Отчетена стойност**: 532 483.57
  • Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 48 993.60 , Отчетена стойност**: 48 993.60
  • Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 340.00 , Отчетена стойност**: 20 304.00
  • Изпълнител: "ПОЛИССТРУКТОР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 604.00 , Отчетена стойност**: 14 604.00
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ГЕОАРХ-ВИГОРА-СТЕП", Договорена стойност по проекта*: 26 775.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ПИРС-Д" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 075 057.52 , Отчетена стойност**: 1 117 505.17
  • Изпълнител: "ДЕЛЧЕВ Инженеринг" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 663 285.89 , Отчетена стойност**: 1 728 820.94
  • Изпълнител: "АСПЕКТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 964.50 , Отчетена стойност**: 51 964.50
  • Изпълнител: "БЪЛГАРО-АВСТРИЙСКА КОНСУЛТАНТСКА КОМПАНИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: "СЕЛКО 7" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 31 324.52
Членове на обединение
  • Член на обединение: "ГЕОАРХ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 925.29
  • Член на обединение: "ВИГОРА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 925.29
  • Член на обединение: "КОРЕКТ КОНСУЛТИНГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 405.46
  • Член на обединение: "БЪЛГАРО-АВСТРИЙСКА КОНСУЛТАНТСКА КОМПАНИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 14 405.46
  • Член на обединение: "СТЕП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 925.29

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 794.29 , Достигната стойност: 794.29
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 220.00 , Достигната стойност: 220.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 217 584.73 BGN
БФП 3 092 811.32 BGN
Собствено финансиране 124 773.41 BGN
Общо реално изплатени суми 3 092 811.32 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 182 027.52 7 683.84 189 711.36 "ДЕЛЧЕВ Инженеринг" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 141 967.95 0.00 141 967.95 "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 268 764.38 11 276.83 280 041.21 "ПИРС-Д" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 106 259.10 4 451.70 110 710.80 "ЕКОДИН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 46 758.79 1 938.82 48 697.61 "ДЕЛЧЕВ Инженеринг" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 12 248.40 0.00 12 248.40 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнители за извършване на услуги във връзка с подобряване на енергийната ефективност на съществуващи многофамилни жилищни сгради на територията на община Пловдив, финансирани по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по две обособени позиции-НЕ СА ОТЧИТАНИ РАЗХОДИ ПО ТАЗИ ПРОЦЕДУРА, Прогнозна стойност: 4 166 666.66
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 ”Избор на изпълнители за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане”
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ОБНОВЕН ДОМ ЗА ПЛОВДИВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 810.92
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 ”Избор на изпълнители за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. (1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане”
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ГЕОАРХ-ВИГОРА-СТЕП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 775.88
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор по време на СМР на многофамилни жилищни сгради, намиращи се на територията на община Пловдив по две обособени позиции, етап I, Прогнозна стойност: 57 589.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Изготвяне на ОСИП и осъщ. на ст-н надзор по време на СМР на обекти, находящи се на ул. "Иван Стефанов Гешев" № 30 и бул. "Васил Априлов" № 89-91
    Изпълнител: ПЛОВДИВИНВЕСТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 909.96
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Изготвяне на ОСИП и осъщ. на ст-н н-р по време на СМР на об-ти, нах-щи се на бул. "България" № 196, бул. "България" № 45,47 и ул. "Жеравна"
    Изпълнител: ПЛОВДИВИНВЕСТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 669.78
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020, Прогнозна стойност: 25 952.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност по проект: „Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап”, съфинансиран по ОПРР 2014-2020
    Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 340.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проекти по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 4: Проект „Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив – I етап”
    Изпълнител: ЯВОР АНАСТАСОВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 240.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност на МЖС на бул. България 196 , Прогнозна стойност: 2 200.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност на МЖС на бул. България 196
    Изпълнител: АДА - КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност на МЖС на ул. Иван Гешев 30. , Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност на МЖС на ул. Иван Гешев 30
    Изпълнител: "БЪЛГАРО-АВСТРИЙСКА КОНСУЛТАНТСКА КОМПАНИЯ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане за сграда на БУЛ. ВАСИЛ АПРИЛОВ №83-91, Прогнозна стойност: 27 087.55
  • Обособена позиция 1: Обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане за сграда на БУЛ. ВАСИЛ АПРИЛОВ №83-91
    Изпълнител: "АСПЕКТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 505.06
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане за сграда на БУЛ. ЖЕРАВНА №1-3, Прогнозна стойност: 12 170.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт, изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност по реда на ЗЕЕ и наредбите за неговото прилагане за сграда на БУЛ. ЖЕРАВНА №1-3
    Изпълнител: "ПОЛИССТРУКТОР" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 604.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Обследване и установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията на чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и обследване на енергийната ефективност на сграда на БУЛ. БЪЛГАРИЯ №45-47, Прогнозна стойност: 16 216.20
  • Обособена позиция 1: Обследване и установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията на чл. 169 ал. 1, т. 1 - 5 и ал. 2 от ЗУТ и обследване на енергийната ефективност на сграда на БУЛ. БЪЛГАРИЯ №45-47
    Изпълнител: "АСПЕКТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 459.44
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и изпълнение на СМР в рамките на проект "Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив - І етап" по пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 2 799 906.60
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „Иван Стефанов Гешев“ № 30, район „Западен”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „България“ №196, район „Северен”
    Изпълнител: "ДЕЛЧЕВ Инженеринг" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 728 110.08
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „България“ № 45, 47, район „Северен”
    Изпълнител: "ПАРСЕК ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 567 871.80
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов“ №83-91, район „Централен”
    Изпълнител: "ПИРС-Д" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 075 057.52
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5 Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „Жеравна“ №1, 3, район „Източен”
    Изпълнител: "ЕКОДИН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 425 036.40
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и изпълнение на СМР в рамките на проект „Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив - I етап“ За обект: Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „Иван Стефанов Гешев“ № 30, район „Западен”, Прогнозна стойност: 812 889.00
  • Обособена позиция 1: Проектиране и изпълнение на СМР в рамките на проект „Подобряване на енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Пловдив - I етап“ За обект: Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пловдив, ул. „Иван Стефанов Гешев“ № 30, район „Западен”
    Изпълнител: "ДЕЛЧЕВ Инженеринг" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 935 175.81
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 8 089.71
  • Обособена позиция 1: Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 089.71
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет, Прогнозна стойност: 1 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 993.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN