Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.024-0002-C02
Наименование на проекта Обновяване на образователна инфраструктура в Община Казанлък
Бенефициент 000817778 ОБЩИНА КАЗАНЛЪК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 04.10.2017
Дата на стартиране 04.10.2017
Дата на приключване 09.09.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към обновяване на 8 обекта от образователната инфраструктура на територията на Община Казанлък. Проектът обхваща 3 детски градини, намиращи се в Зона "А - Зона за въздействие с преобладаващ социален характер, както и 5 основни училища в населените места от общината. Проектът предвижда цялостна реконструкция и ремонт на съществуващите сгради и прилежащи дворни пространства, въвеждане на мерки за енергийна ефективност, ремонт и изграждане на водопровод и канализационни инсталации, газификация и свързване с градската газо-разпределителна мрежа. Проектът е на обща стойност 9 504 532.06 лв. и е с обща продължителност от 26 месеца. В резултат на реализацията на проекта ще бъде рехабилитирана образователна инфраструктура с обща Разгъната Застроена Площ от 18 886 кв. м., ще бъде понижено годишното потребление на енергия в размер на 2 314 239 kWh/годишно и ще се постигне намаляване на емисиите от СО2 газове в размер на 922,37 тона/годишно.
Дейности
  • Дейност: 1. Организация и управление на проекта : Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните под-дейности: 1. Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ от 9 души - Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол – 3 души, Юрист, Счетоводител и Домакин. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол - ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер - разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП., Договорена стойност: 77 105.70 , Отчетена стойност: 73 017.41
  • Дейност: 2. Избор на изпълнители по реда на ЗОП: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки; 2. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 3. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 4. Строителен надзор; 5. Одит на проекта; 6. Изпълнение на дейности по информация и комуникация; 7. Доставка на оборудване и обзавеждане за 8 обекта от зоната за въздействие; 8. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР; 9. Изготвяне на Сертификати за енергийни характеристики; 10. Избор на членове на Екипа за управление на проекта. 11. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 3. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки: Избраният изпълнител ще изпълни проектиране на 5 обекта от функционални връзки, предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки, оценка на съответствието на изготвените инвестиционни проекти и авторски надзор по изпълнение на строителството. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОУ „Св. Климент Охридски“, гр. Крън – 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 4221 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Д-р Петър Берон“, с. Овощник - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1844 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Ръжена - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 3474 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Паисий Хилендарски“, с. Хаджимитрово - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1712 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „C“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Шипка - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2611 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда., Договорена стойност: 3 097 345.65 , Отчетена стойност: 3 879 551.21
  • Дейност: 4. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Избраният изпълнител ще изпълни предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки и са неразделна част от настоящото проектно предложение. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОДЗ № 11 „Слънце“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1670 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. ЦДГ № 1 „Здравец“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 900 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „Д“) – топлоизолация на стени, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. Филиал на ЦДГ № 15 „Звънче“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2454 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. , Договорена стойност: 3 656 042.33 , Отчетена стойност: 4 464 414.30
  • Дейност: 5. Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по 8 обекта, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. , Договорена стойност: 22 977.01 , Отчетена стойност: 27 272.46
  • Дейност: 6. Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 - протокол за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР., Договорена стойност: 1 425.00 , Отчетена стойност: 1 665.00
  • Дейност: 7. Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите., Договорена стойност: 11 300.00 , Отчетена стойност: 13 560.00
  • Дейност: 8. Изпълнение на дейности по информация и комуникация: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: - Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; - Пресконференция: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната - след приключване на СМР и преди приключване на проекта; - Официална церемония: Ще се проведат общо 8 церемонии (4 церемонии по "първа копка" и 4 церемонии по откриване на обектите). Церемония по "първа копка" ще се проведе след сключване на договор с изпълнителя на СМР, а тази по откриване на обектите - след изпълнение на дейностите по СМР. - Постоянна обяснителна табела - 8 броя. Монтират се на всеки от обектите, след приключване на СМР. - Информационна табела пред сградата на Община Казанлък - 1 бр. - Прессъобщения: През целия период на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта. - Брошура/диплянка в тираж 1000 броя. - Рекламни материали /папка и химикал/ - 100 комплекта; - Банер винилов без стойка - 1 брой. - Изява в национална медия - 2 броя. - Билборд, двустранен, р-р 4х3 м. - 3 броя. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020., Договорена стойност: 12 750.00 , Отчетена стойност: 15 300.00
  • Дейност: 9. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: 1/ авторски надзор при изпълнение на СМР на всеки съответен обект в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта и Акт образец 15 по ЗУТ; 2/ присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; заверки при покана от страна на Възложителя; 3/ наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него инвестиционен проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; 4/ съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; 5/ заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати., Договорена стойност: 10 500.00 , Отчетена стойност: 12 600.00
  • Дейност: 10. Доставка на оборудване и обзавеждане.: След приключване на изпълнението на предвидените СМР в 3-те обекта от Зона за въздействие "А" (ОДЗ № 11 "Слънце", гр. Казанлък; ЦДГ № 1 "Здравец", гр . Казанлък; филиал в ж.к. Изток на ОДЗ 0 15 "Звънче", гр. Казанлък), външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще достави обзавеждане и оборудване за посочените обекти, в т. ч. за битовите, кухненските и складовите помещения, по техническа спецификация и КСС, част от работните проекти за всеки от обектите. За 5-те обекта от функционални връзки ще бъдат доставени стълбищни роботи с оглед адаптирането на средата и осигуряване на достъп за лица с увреждания., Договорена стойност: 474 502.70 , Отчетена стойност: 569 403.24
  • Дейност: 11. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР: След фактическото завършване на СМР и преди издаване на Разрешение за ползване, външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще изготви екзекутивна документация (геодезическо заснемане), съгласно изискванията на чл. 54а, ал. 2 и §4, ал. 1, т. 4 от ПЗР на ЗКИР, както и съгласно чл. 175, ал. 5 от ЗУТ., Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 22 000.00
  • Дейност: 12. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от фун: След приключване на проектирането в рамките на Дейност № 3, избран външен изпълнител ще изготви Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки., Договорена стойност: 14 500.00 , Отчетена стойност: 15 660.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 197 976.00 , Отчетена стойност**: 197 976.00
  • Изпълнител: С К Г - ИЛИЯН ТОДОРОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
  • Изпълнител: ПИ ЕС ПИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 714 280.26 , Отчетена стойност**: 714 617.08
  • Изпълнител: ЕТ "МАРИЦА-М-БОРИС МИХАЛКОВ", Договорена стойност по проекта*: 179 028.00 , Отчетена стойност**: 179 028.00
  • Изпълнител: ДИСМИ 56 ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 10 000.00
  • Изпълнител: Биляна, Договорена стойност по проекта*: 12 073.23 , Отчетена стойност**: 10 669.65
  • Изпълнител: КОНСУЛТ 2014 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 960.00 , Отчетена стойност**: 6 960.00
  • Изпълнител: ХРИМИ-2008 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 073 670.03 , Отчетена стойност**: 2 084 409.20
  • Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 666.00 , Отчетена стойност**: 6 666.00
  • Изпълнител: ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 698.50 , Отчетена стойност**: 18 998.46
  • Изпълнител: АРХОНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 600.00 , Отчетена стойност**: 12 600.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 11 033.21 , Отчетена стойност**: 6 266.88
  • Изпълнител: Мариан, Договорена стойност по проекта*: 5 753.21 , Отчетена стойност**: 7 130.41
  • Изпълнител: Кънчо, Договорена стойност по проекта*: 15 193.21 , Отчетена стойност**: 15 193.21
  • Изпълнител: ВЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 11 553.21 , Отчетена стойност**: 9 120.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 192 399.24 , Отчетена стойност**: 192 399.24
  • Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 308.00 , Отчетена стойност**: 10 308.00
  • Изпълнител: Сергей, Договорена стойност по проекта*: 5 753.21 , Отчетена стойност**: 5 663.77
  • Изпълнител: Иво, Договорена стойност по проекта*: 5 753.21 , Отчетена стойност**: 5 668.60
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ ПО ГЕОДЕЗИЯ, КАРТОГРАФИЯ И КАДАСТЪР, Договорена стойност по проекта*: 225.00 , Отчетена стойност**: 225.00
  • Изпълнител: СИТИГАЗ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 440.00 , Отчетена стойност**: 1 440.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ СИНВЕКС, Договорена стойност по проекта*: 699 360.84 , Отчетена стойност**: 747 628.06
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 420.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 640.00 , Отчетена стойност**: 14 640.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 9 993.21 , Отчетена стойност**: 9 968.89
  • Изпълнител: ХРИСТИНА, Договорена стойност по проекта*: 5 004.00 , Отчетена стойност**: 3 336.00
  • Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 229 211.10 , Отчетена стойност**: 2 256 444.51
  • Изпълнител: АГРОСТРОЙ СП ООД, Договорена стойност по проекта*: 663 441.73 , Отчетена стойност**: 745 730.62
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 660.00 , Отчетена стойност**: 660.00
  • Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 560.00 , Отчетена стойност**: 13 560.00
  • Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 755 498.18 , Отчетена стойност**: 1 795 136.04
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 147.00 , Достигната стойност: 2 392.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 922.37 , Достигната стойност: 949.41
Индикатор 4 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 481.00 , Достигната стойност: 491.00
Индикатор 5 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2 314 239.00 , Достигната стойност: 3 128 389.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 8 388 588.85 BGN
БФП 8 388 588.85 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 8 388 588.85 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 67 181.75 0.00 67 181.75 СК БИЛДИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 65 922.47 0.00 65 922.47 ХРИМИ-2008 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 87 774.91 0.00 87 774.91 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 278.81 0.00 44 278.81 СК БИЛДИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 34 968.04 0.00 34 968.04 КООПЕРАЦИЯ СИНВЕКС
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 37 761.03 0.00 37 761.03 ХРИМИ-2008 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 33 172.09 0.00 33 172.09 АГРОСТРОЙ СП ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 35 714.01 0.00 35 714.01 ПИ ЕС ПИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 999.85 0.00 999.85 ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 619.96 0.00 9 619.96 БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 898.80 0.00 9 898.80 БИС ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 2 (два) броя пътнически и 5 (пет) броя кухненски асансьорни уредби за 2 (два) обекта на образователната инфраструктура в община Казанлък (детски градини) от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер, Прогнозна стойност: 154 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 2 (два) броя пътнически и 5 (пет) броя кухненски асансьорни уредби за 2 (два) обекта на образователната инфраструктура в община Казанлък (детски градини)
    Изпълнител: ЕТ "МАРИЦА-М-БОРИС МИХАЛКОВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 179 028.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 бр. обекти в зоните за въздействие, Прогнозна стойност: 10 500.00
  • Обособена позиция 1: -
    Изпълнител: АРХОНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 200.00
  • Обособена позиция 2: -
    Изпълнител: АРХОНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 200.00
  • Обособена позиция 3: -
    Изпълнител: АРХОНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 200.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за 3 обекта от зоната за въздействие, Прогнозна стойност: 634 470.51
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в град Казанлък, от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер по проект „Обновяване на образователната инфраструктура в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ в две обособени позиции, ОБОСОБЕНА ПОЗИЗИЯ №1
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 192 399.24
  • Обособена позиция 2: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в град Казанлък, от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер по проект „Обновяване на образователната инфраструктура в Община Казанлък“, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ в две обособени позиции, ОБОСОБЕНА ПОЗИЗИЯ №2
    Изпълнител: БИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 197 976.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на членове на Екипа за управление по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: -
    Изпълнител: Кънчо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 193.21
  • Обособена позиция 2: -
    Изпълнител: Биляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 073.23
  • Обособена позиция 3: -
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 993.21
  • Обособена позиция 4: -
    Изпълнител: Десислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 033.21
  • Обособена позиция 5: -
    Изпълнител: Иво
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 753.21
  • Обособена позиция 6: -
    Изпълнител: Сергей
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 753.21
  • Обособена позиция 7: -
    Изпълнител: Маргарита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420.00
  • Обособена позиция 8: -
    Изпълнител: Мариан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 753.21
  • Обособена позиция 9: -
    Изпълнител: ВЕЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 553.21
  • Обособена позиция 10: -
    Изпълнител: ХРИСТИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 004.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: -
    Изпълнител: ДИСМИ 56 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
  • Обособена позиция 2: -
    Изпълнител: ДИСМИ 56 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
  • Обособена позиция 3: -
    Изпълнител: ДИСМИ 56 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
  • Обособена позиция 4: -
    Изпълнител: ДИСМИ 56 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 500.00
  • Обособена позиция 5: -
    Изпълнител: С К Г - ИЛИЯН ТОДОРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 6: -
    Изпълнител: С К Г - ИЛИЯН ТОДОРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 7: -
    Изпълнител: С К Г - ИЛИЯН ТОДОРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 8: -
    Изпълнител: С К Г - ИЛИЯН ТОДОРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности по информация и публичност, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Изработване и доставка на печатни брошури/дипляни и рекламни печатни материали “
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 660.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Дейности по публичност, комуникация и изработване на рекламно-информационни елементи“.
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 640.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на Строително монтажни работи за 3 обекта от зоната за въздействие, Прогнозна стойност: 3 732 907.29
  • Обособена позиция 1: ОП 1 „Изпълнение на СМР на Обединено детско заведение (ОДЗ) № 11 „Слънце“
    Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 343 634.98
  • Обособена позиция 2: ОП 2 „Изпълнение на СМР на Целодневна детска градина (ЦДГ) №1 „Здравец“
    Изпълнител: ХРИМИ-2008 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 318 449.32
  • Обособена позиция 3: ОП 3„Изпълнение на СМР на Обединено детско заведение №15 „Звънче“ - филиал ж.к. „Изток“
    Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 755 498.18
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг за 5 бр. обекти - основни училища в населените места на територията на община Казанлък, Прогнозна стойност: 3 114 460.83
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: : „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Климент Охридски“, гр. Крън, Община Казанлък“
    Изпълнител: СК БИЛДИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 885 576.12
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Д-р Петър Берон“, с. Овощник, Община Казанлък“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ СИНВЕКС
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 699 360.84
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Ръжена, Община Казанлък“
    Изпълнител: ХРИМИ-2008 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 755 220.71
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Паисий Хилендарски“, с. Хаджидимитрово, Община Казанлък“
    Изпълнител: АГРОСТРОЙ СП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 663 441.73
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: „Проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и осъществяване на авторски контрол на обект Основно училище „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Шипка, Община Казанлък“
    Изпълнител: ПИ ЕС ПИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 714 280.26
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Одит, Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: -
    Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 560.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на строителен надзор по изпълнението на СМР, Прогнозна стойност: 38 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (детски градини) в гр.Казанлък от зона за въздействие А с преобладаващ социален характер»;
    Изпълнител: ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 998.50
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 «Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 3 (три) обекта на образователната инфраструктура (основни училища) в населени места на общината – функционални връзки гр.Крън, с.Хаджидимитрово и гр.Шипка“
    Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 308.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 „«Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на 2 (два) обекта на образователната инфраструктура (основни училища) в населени места на общината – функционални връзки с.Ръжена и с.Овощник“
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 666.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: -
    Изпълнител: ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 900.00
  • Обособена позиция 2: -
    Изпълнител: ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 900.00
  • Обособена позиция 3: -
    Изпълнител: ГИНЕВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 900.00
  • Обособена позиция 4: -
    Изпълнител: КОНСУЛТ 2014 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 480.00
  • Обособена позиция 5: -
    Изпълнител: КОНСУЛТ 2014 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 480.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN