Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0128-C02
Наименование на проекта Нови работни места в сферата на графичния дизайн
Бенефициент 202131541 ПЛАДЕС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 12.09.2016
Дата на стартиране 12.09.2016
Дата на приключване 12.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Павликени, гр.Павликени
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда създаване на шест нови работни места, професионално обучение по "Графичен дизайн" и закупуване на оборудване и обзавеждане за новонаетите лица. Основни дейности по проекта са:  
1.Организация и управление;
2. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители;
3.Провеждане на процедура за подбор на представители на целевата група;
4. Назначаване на лицата на длъжности "Графичен дизайнер" и "Монтажник";
5. Организиране и провеждане на  професионално обучение  по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по  трета квалификационна степен;
6. Закупуване на оборудването за работните места;
7. Информиране и публичност.
"Пладес" ЕООД има за цел да осигури устойчиви работни места за шест безработни и неактивни лица под 29 -годишна възраст  на длъжностите "графичен дизайнер" и "монтажник". Проектът е с продължителност 16 месеца и ще се реализира на територията на град Велико Търново и град Павликени.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Дейността включва среща на екипа при стартиране на проекта; изготвяне на граждански договори и длъжностни характеристики на екипа; ежемесечни срещи относно напредъка на проекта, проблеми и трудности и разпределение на задачите за следващия проектен месец; водене на документация и кореспонденция; подготовка на документи за подаване на искания за авансово, междинно и окончателно плащане; изготвяне на междинни отчети и окончателен отчет., Договорена стойност: 6 646.66 , Отчетена стойност: 6 065.10
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В рамките на настоящата дейност ще бъдат подготвени необходимите документи за всички дейности, които ще бъдат възложени на външни изпълнители съгласно изискванията на ПМС №160/01.07.2016 и последните изменения от 03.07.2015 г. Ще се търсят външни-фирми изпълнители за следните услуги/доставки: 1. Избор на обучителна организация; 2. Избор на доставчик на рекламни материали; 3. Избор на доставчик за оборудване и обзавеждане. При избора на изпълнители „Пладес" ЕООД ще се ръководи от следните принципи: безпристрастност, равнопоставеност и недискриминация по отношение на всички кандидати. При избора на обучителна организация определящо ще е притежаването на лиценз за обучение по съответната специалност и опит за такъв вид обучения. При провеждането на процедурите по ПМС 160/01.07.2016 ще бъдат спазени всички изисквания към бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с договарящия орган и подписването на договори с избраните изпълнители., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Провеждане на процедура за подбор на представители на целевата група: Ще бъде направен внимателен подбор на лицата, с оглед избора на най-подходящите. Подбора включва следния набор от дейности: 1. Подаване на заявка в ДБТ непосредствено след подписване на договора; 2. Изнасяне на съобщение от ДБТ до потенциалните кандидати на информационното табло; 3. Създаване на регистър, в който представителите на целевите групи удостоверяват срещу подпис, че са информирани за стартирала процедура за подбор на представители на целевата група. 4. Подаване на заявления от желаещите да бъдат включени в обучения; 5. На база подготвения от ДБТ дълъг списък, фирмата изготвя кратък списък с подходящите кандидати; 6. Провеждане на интервюта от експертна комисия с кандидатите и окончателно класиране. 7. Съставяне на протокол за решението на комисията. 8. Подписване индивидуални споразумения/договори с избраните представители на целевата група за включване в проекта. Друг канал, чрез който ще се търсят неактивни лица е дейността по информиране и публичност и публикуване на обяви за работните места в електронни платформи за търсене на персонал. Неактивните лица ще декларират това обстоятелство и могат да бъдат включени в заетост без да са регистрирани в съответното бюро по труда. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Назначаване на лицата на длъжности "Графичен дизайнер" и "Монтажник": Избраните лица за съответните длъжности "Графичен дизайнер" /код по НКПД 2011- 213070/ - четири лица и "Монтажник"/код по НКПД - 7322 2006/. - две лица, ще се назначат на трудови договори за срок от 12 месеца на пълен работен ден - осем часа. Лицата ще бъдат разпределени между офисите на фирмата в гр. Павликени и гр. Велико Търново. Съответно по двама графични дизайнера и един монтажник във всеки офис. Дейността е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 6 лица и за още 12 месеца на три от тях. , Договорена стойност: 38 850.33 , Отчетена стойност: 40 818.97
  • Дейност: Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен. : Чрез тази дейност ще се придобият необходимите умения за работа на лицата за длъжност „Графичен дизайнер” .Професионалното обучение е по част от професия 213070 "Графичен дизайнер", специалност 2130701 "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен на вече наетите четири лица на длъжност "Графичен дизайнер" по проекта лица - продължителност на обучението 600 учебни часа. След обучението четирите лица ще придобият умения за: използване на специализирани програмни продукти за подготовка на изображения, подготовка за печат и други; ще познават технологиите за печат и видовете хартия; ще имат умения за прилагане на различни техники при създаване и обработка на графични изображения; ще могат да извършват предпечатна подготовка на книги, каталози, брошури и други; оформяне на дизайн на печатни и електронни материали; избор на подходящи цветови схеми и шрифтове; структурират и организират текстова информация и други. Тези умения са основополагащи и изключително необходими за ефективното изпълнение на служебните им задължения в печатницата. , Договорена стойност: 3 208.36 , Отчетена стойност: 3 208.36
  • Дейност: Закупуване на оборудването за работните места: По настоящия проект ще бъде закупено оборудване, което ще е в пряка необходимост за работата на лицата. Ще има машини, които ще се използват самостоятелно от лицата и такива, които ще се използват от повече от едно лице. Закупуването на необходимото оборудване е в пълно съответствие с насоките и целите на схемата за финансиране, тъй като е свързано с разкриването на работни места., Договорена стойност: 21 311.84 , Отчетена стойност: 21 226.02
  • Дейност: Информиране и публичност: Дейността цели запознаване на широката общественост и всички заинтересовани страни с целите на оперативната програма и проекта, с постигнатите резултати и дейностите по проекта.Предвидени са различни информационни материали, които да достигнат до широк кръг лица в региона на Велико Търново. , Договорена стойност: 1 400.00 , Отчетена стойност: 1 210.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 400.00 , Отчетена стойност**: 4 400.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА БОРБА АД, Договорена стойност по проекта*: 700.00 , Отчетена стойност**: 560.00
  • Изпълнител: ИНТЕЛЕКТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 3 208.36
  • Изпълнител: МЕХАНИК - ОРЕШКОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 612.60 , Отчетена стойност**: 1 612.60
  • Изпълнител: Цанко, Договорена стойност по проекта*: 1 332.30 , Отчетена стойност**: 1 332.30
  • Изпълнител: Офис ЙЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 332.80 , Отчетена стойност**: 332.80
  • Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 585.08 , Отчетена стойност**: 1 585.08
  • Изпълнител: МИКРО АСУ ООД, Договорена стойност по проекта*: 16 035.00 , Отчетена стойност**: 16 035.00
  • Изпълнител: ПЛАСИКО КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 993.34 , Отчетена стойност**: 1 993.34
  • Изпълнител: Офис ЙЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 982.80 , Отчетена стойност**: 650.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 71 417.19 BGN
БФП 71 417.19 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 70 489.07 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ , Прогнозна стойност: 1 400.00
  • Обособена позиция 1: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ
    Изпълнител: Офис ЙЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 982.80
  • Обособена позиция 2: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА БОРБА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 700.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ОФИС ТЕХНИКА И ОБОРУДВАНЕ , Прогнозна стойност: 21 311.84
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Избор на доставчик на офис техника (компютърни конфигурации – 2 броя)
    Изпълнител: ПЛАСИКО КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 993.34
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Избор на доставчик на офис бюра и офис столове
    Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 585.08
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – Избор на доставчик на оборудване (настолен циркуляр – 2 броя, лазерна ролекта, лазерен нивелир, перфоратор)
    Изпълнител: МЕХАНИК - ОРЕШКОВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 612.60
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 – Избор на доставчик на оборудване (режещ плотер, комбинирана термопреса за текстил,шапки и чаши, широкоформатен принтер за солвентен печат)
    Изпълнител: МИКРО АСУ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 035.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОФИС КОНСУМАТИВИ И МАТЕРИАЛИ , Прогнозна стойност: 863.60
  • Обособена позиция 1: ИЗБОР НА ВЪНШЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОФИС КОНСУМАТИВИ И МАТЕРИАЛИ
    Изпълнител: Офис ЙЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 332.80
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА УСЛУГАТА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ, УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛ НА ДЕЙНОСТИТЕ, Прогнозна стойност: 6 217.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Избор на Ръководител на проекта;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Избор на Технически сътрудник на проекта:
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – Избор на Координатор на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 – Избор на Счетоводител на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА УСЛУГАТА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ, УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛ НА ДЕЙНОСТИТЕ, Прогнозна стойност: 6 217.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Избор на Ръководител на проекта
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 400.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Избор на Технически сътрудник на проекта
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 400.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – Избор на Координатор на проекта
    Изпълнител: ЙОТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 400.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 – Избор на Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Цанко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 332.30
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА УСЛУГАТА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ, УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛ НА ДЕЙНОСТИТЕ, Прогнозна стойност: 6 517.40
  • Обособена позиция 1: ръководител
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Координатор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Технически сътрудник
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: счетоводител
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен, Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професия "Графичен дизайнер", специалност "Графичен дизайн" по трета квалификационна степен
    Изпълнител: ИНТЕЛЕКТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN