Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0020-C01
Наименование на проекта Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич
Бенефициент 000024916 ОБЩИНА ПЕТРИЧ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2017
Дата на стартиране 01.12.2017
Дата на приключване 10.03.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Петрич, гр.Петрич

Описание

Кратко описание на проекта
Проекта е насочен към изпълнението на процеса на деинституционализация, чрез замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда в общността. В рамките на настоящата процедура община Петрич следва да създаде четири услуги, които са предвидени по приоритетната ос:  Нов Център за обществена подкрепа, Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващи центрове за обществена подкрепа/дневни центрове за деца с увреждания/центрове за социална рехабилитация и интеграция, нов Център за настаняване от семеен тип за деца и нови Преходни жилища за деца от 15 до 18- годишна възраст.
Изграждането на инфраструктурата за четирите услуги е в съответствие с разработените и утвърдени от Министерство на труда и социалната политика функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.
Проектът ще допринесе за осигуряването на по-качествена социална инфраструктура в община Петрич, която до този момент липсва. С това ще се създадат предпоставки за предоставяне на ефективни социални услуги в общността и последващо намаляване на съществуващите форми на социално изключване. Обновените и изградените обекти ще дадат повече и подобрени възможности (капацитет) за защита, социална сигурност, задоволяване на ежедневните потребности, консултиране и информиране на различни целеви групи. Сред целите на реформата е и гарантиране на правото на всяко дете до достъп до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните му потребности.
Дейности
  • Дейност: Изработване на технически проекти , КСС и последващо осъществяване на авторски надзор: За три от обектите на интервенция ще бъдат изготвени работен/технически проект, одобрен съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка по видове СМР в пълно съответствие с КС на проектантите. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална/здравно-социална услуга и ще бъде съгласувана с Министерство на труда и социалната политика. В техническата документация ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания ., Договорена стойност: 24 066.67 , Отчетена стойност: 33 940.00
  • Дейност: Управление на проекта: 1. Бенефициентът община Петрич определя ръководител проект и екип проект за управление на проекта. Екипът включва: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Технически асистент; Отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативната програма, организира изпълнението на проекта, неговото докладване и отчитане. Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 9. Екипа на проекта или по-точно ръководителят по проекта ще следи и ще отговаря за дейността по изготвянето на документация за обществени поръчки за избор на изпълнители за извършване на дейностите по проекта, както и провеждането на обществени поръчки. Екипът на проекта - счетоводител и технически асистент, ще бъде от общински служители. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за изпълнение на сключените договори; - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). За всяка среща ще се води протокол; - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обекта. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението – ще бъде въведена номерация на платежните нареждания за целите на проекта, номерация на сметките и договорите, така че да предполага лесно архивиране и проследяване. - ще бъдат правени копия на разходно - оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му, за архива на проекта., Договорена стойност: 18 222.13 , Отчетена стойност: 18 542.35
  • Дейност: Изпълнение на СМР на три обекта: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания: - Център за обществена подкрепа Ще бъде ситуиран в съседство с жилищен район със съществуваща транспортна инфраструктура.Същия се предвиди на трети етаж в болничната сграда. Достъпа се предвижда от към южната фасада на съществуващата болнична сграда. Същия ще има самостоятелен вход посредством вертикална комуникация - асансьор, метална стълба или пасарелка. В случай, че се предвиди стълба ще бъде предвидена и платформа за инвалиди, монтирана на стълбищния парапет. Стълбата ще се проектира с ширина по-голяма от 1,20 см започваща и завършваща с площадка. Над входната площадка да се предвиди метална козирка с поликарбонатно покритие. Ще бъдат предвидени Стаи за настаняване – 3 бр. В същите да се предвидят по 2 легла и едно допълнително място, както и кухненски кът и баня към всяка от тях, Санитарни помещения за посетители и персонал, Стая за ръководител, Два офиса с по две работни места, Един офис с три работни места, зала за групова работа с деца и родители, Три броя зали за индивидуална и семейна работа, „Синя стая“, Складово помещение. Тук е предвидено и оборудването, което е необходимо за центъра за обществена подкрепа. - Център за настаняване от семеен тип Целта ще бъде ремонт и реконструкция на съществуваща сграда и превръщането и в Център за настаняване от семеен тип. Центъра ще бъде в съществуваща двуетажна сграда в близост до МБАЛ – Петрич и в съседство до бъдещия градски парк. В близост до сградата ще бъде осигурена транспортна, образователна и обществена инфраструктура. Сградата ще има защитено дворно пространство и непряк излаз към уличната връзка. Ще се има предвид съществуващия архитектурен облик на сградата за да се съхрани след предприетите мерки по Енергийна Ефективност. Към входа на сградата да бъде осигурена Достъпна среда чрез подемник за хора с мобилни затруднения. Всички спални помещения ще имат самостоятелно санитарно помещение с баня. Спалните помещения ще са с Южно, Югоизточно и Югозападно изложение. На първия етаж се предвиждат следните помещения: Три спални помещения всяка със самостоятелно санитарно помещение с баня ,всяко едно за не повече от 3 души, Кухня и трапезария с кът за хранене, дневна стая, Лекарски кабинет, Стая за персонала, Санитарно помещение за персонала. На втория етаж се предвидят следните помещения:Три спални помещения със самостоятелно санитарно помещение с баня ,всяко едно за не повече от 3 души, Кухня и трапезария,с кът за хранене, дневна стая, Мокро помещение – подходящо за три перални машини, Складово помещение с мивка, Стая за персонала, Санитарно помещение за персонала. Тук е предвидено и оборудването, което е необходимо за центъра за настаняване от семеен тип. - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания Поради нарастващите нужди на съществуващата база на дневен център за деца с увреждания в гр. Петрич, Бенефициента има намерение да разшири материалната база на дневния център с нови кабинети в друга сграда. Дневният център ще се ситуира на втори етаж в сградата на МБАЛ „Рокфелер“. Предвижда се да бъдат обособени Стая за персонала със санитарно помещение ,Съблекалня за мъже и жени поотделно със санитарни възли към тях; Стая за почивка на децата. В същата ще се предвидят легла, които могат да се прибират в шкафове и да се разтягат при нужда; Кабинет за логопед и психолог; Зала за групова работа; Зала за индивидуална работа с деца ; Зала за лечебна физкултура обзаведена с вертикализатор и проходилка за деца с увреждания, както и проходилка за ползване навън; Психосензорна зала; Кът за хранене. , Договорена стойност: 519 732.53 , Отчетена стойност: 568 860.93
  • Дейност: Извършване на независим строителен надзор на обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността по упражняване на строителен надзор ще се извърши от изпълнител избран по ЗОП, и в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител ще извършва контрол за съответствието на строително-монтажните работи съгласно разработените технически проекти за обекта на интервенция, както и за качеството на влаганите материали в строителството. Ще бъде осъществяван контрол и върху графика на извършване на строителните дейности с оглед навременното изпълнение на строителството, както и точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР., Договорена стойност: 29 333.33 , Отчетена стойност: 31 420.80
  • Дейност: Мерки за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции за ефекта, който те ще имат за развитието на града. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя на информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Благоевград - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели) Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с управлението на проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник. , Договорена стойност: 6 586.66 , Отчетена стойност: 7 800.00
  • Дейност: Въвеждане в експлоатация: След приключване на СМР , бенефициентът ще пристъпи към въвеждане на обектите в експлоатация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Ще се изпълнят всички предписани от закона дейности във връзка с въвеждането в експлоатация и ще бъдат издадени всички необходими за това документи., Договорена стойност: 3 333.33 , Отчетена стойност: 1 600.00
  • Дейност: Инженеринг Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: Изпълнение на ИНЖЕНЕРИНГ - проектиране, заедно с авторски надзор и изпълнение на СМР на обект ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. Следва да се извърши 1. Изработване на работен проект, ведно с осъществяване на авторски надзор; 2. Изпълнение на СМР на обект ново Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст. 1. За обекта на интервенция ще бъде изготвент работен/технически проект, одобрен съгласно Закона за устройство на територията, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и действащата нормативна уредба, придружен от подробни количествени сметки по приложимите части и подробна количествено-стойностна сметка по видове СМР в пълно съответствие с КС на проектантите. Техническата документация ще отговаря на функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата за съответната социална/здравно-социална услуга и ще бъде съгласувана с Министерство на труда и социалната политика. В техническата документация ще бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания . Авторският надзор по проекта ще бъде осъществен по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Целта на авторския надзор е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работния инвестиционен проект, както и да дава указания по време на изпълнението. Целта на авторския надзор е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работния инвестиционен проект, както и да дава указания по време на изпълнението. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект, съгласно чл. 162 от ЗУТ. 2. Изпълнение на СМР Обекта ще бъде ситуиран в съседство с жилищен район със съществуваща транспортна инфраструктура. За услугата Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст ще бъде изградена изцяло нова сграда на два етажа с РЗП около 300 кв. м .Сградата ще има защитено дворно пространство и непряк излаз към уличната връзка. Ще се има предвид съществуващия архитектурен облик на квартала. На първи етаж се предвиждат: Кухня и трапезария с кът за хранене, дневна стая, Санитарно помещение за персонала, мокро помещение. На втория етаж се предвиждат следните помещения:Пет спални помещения ,всяко едно за не повече от 2 души и баня към всяко от тях. В изпълнението на СМР-то е е предвидено и доставката на оборудването, което е необходимо за разкриване на социалната услуга., Договорена стойност: 204 219.04 , Отчетена стойност: 243 600.00
  • Дейност: Одит на проекта: Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Предвижда се дейността одит на проекта да бъде изпълняван одитното звено на бенефициента. Целта на ангажимента също така е и да установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации – установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации – установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респ. на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации – добри практики, оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст: За четирите обекта на интервенция е предвидено оборудване и обзавеждане съгласно функционалните изисквания на МТСП, за съответните социални услуги. В изпълнение на възложените му дейности в предмета на обществената поръчка, възлагана чрез процедура Публично състезание, определеният Изпълнител следва да осъществи дейности по доставка и монтаж (когато е необходим) на отделните елементи на обзавеждане (мебели) и оборудване., Договорена стойност: 123 835.00 , Отчетена стойност: 67 997.30

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 9 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 4 511.06 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МОНОЛИТ-21 - АНДОНОВ И ЗАХОВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 244 800.00 , Отчетена стойност**: 243 600.00
  • Изпълнител: ПИЛАСТРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 880.00 , Отчетена стойност**: 33 940.00
  • Изпълнител: ИНТЕРКОНТРОЛ - 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 900.00 , Отчетена стойност**: 9 900.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 29 143.48 , Отчетена стойност**: 8 357.30
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 800.00 , Отчетена стойност**: 7 800.00
  • Изпълнител: АНКЕР ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77 358.89 , Отчетена стойност**: 39 970.00
  • Изпълнител: "ЗАЕЧКИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 315 309.01 , Отчетена стойност**: 300 553.03
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 4 511.06 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИВА КОНСУЛТ-06 ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 200.00 , Отчетена стойност**: 21 520.80
  • Изпълнител: РАСТЕР-ЮГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 230 481.49 , Отчетена стойност**: 228 337.90
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 59 640.00 , Отчетена стойност**: 59 640.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 210.00 , Достигната стойност: 210.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 900 637.96 BGN
БФП 900 637.96 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 900 637.96 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 240.00 0.00 12 240.00 МОНОЛИТ-21 - АНДОНОВ И ЗАХОВ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 524.07 0.00 11 524.07 РАСТЕР-ЮГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 765.45 0.00 15 765.45 "ЗАЕЧКИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ПИЛАСТРА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 867.94 0.00 3 867.94 АНКЕР ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 380.20 0.00 5 380.20 ВИВА КОНСУЛТ-06 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 990.00 0.00 990.00 ИНТЕРКОНТРОЛ - 2000 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“, Прогнозна стойност: 11 282.29
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 282.29
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Прогнозна стойност: 6 586.66
  • Обособена позиция 1: извършване на дейности по информация и комуникация по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич"
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за четири броя обекти: - Център за обществена подкрепа - Център за настаняване от семеен тип - Ремонти/обзавеждане/оборудване на съществуващ дневен център за деца с увреждания - Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст, Прогнозна стойност: 123 835.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на обзавеждане и мебелировка във връзка с изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 640.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на черна и бяла техника във връзка с изпълнението на проект BG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 114.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 747.19
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: „Доставка, монтаж и гаранционно обслужване на техническо оборудване за "синя стая" във връзка с изпълнение на проектBG16RFOP001-5.001-0020 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич“
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 282.29
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на независим строителен надзор във връзка със СМР на четири обекта по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Прогнозна стойност: 29 333.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Упражняване на независим строителен надзор при изпълнението на основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификатор 56126.603.1555.12.3/ в УПИ II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп; Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификатор 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/; Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификатор 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка;"
    Изпълнител: ВИВА КОНСУЛТ-06 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 200.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст /с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич/
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, заедно с авторски надзор и изпълнение на СМР на обект "Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" по проект , Прогнозна стойност: 204 219.04
  • Обособена позиция 1: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места”
    Изпълнител: МОНОЛИТ-21 - АНДОНОВ И ЗАХОВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 244 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработване на технически проекти , КСС и последващо осъществяване на авторски надзор на три обекта по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Прогнозна стойност: 24 066.67
  • Обособена позиция 1: ПИЛАСТРА ЕООД
    Изпълнител: ПИЛАСТРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 880.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за строително-монтажни работи по проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Петрич", Прогнозна стойност: 519 732.53
  • Обособена позиция 1: Об. позиця 1 – Основен ремонт, преустройство и смяна на предназначението на етаж /с идентификационен номер 56126.603.1555.12.3/ в Упи II, кв. 53 в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за изграждане на нов център за обществена подкрепа (ЦОП) и осигуряване на достъп
    Изпълнител: РАСТЕР-ЮГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230 481.49
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2 – Основен ремонт, преустройство, реконструкция и смяна предназначение, част от болнично заведение /с идентификаторен номер 56126.603.9959.1 в УПИ ХLII, кв.53, гр. Петрич/ в център за настаняване от семеен тип /ЦНСТ/
    Изпълнител: "ЗАЕЧКИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 315 309.01
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка, Прогнозна стойност: 64 474.17
  • Обособена позиция 1: Основен ремонт, преустройство и смяна предназначение на част от етаж (с идентификационен номер 56126.603.1555.12.2 в УПИ II, кв.53, гр. Петрич) в МБАЛ „Рокфелер“ Петрич за разширение на материална база на съществуващ дневен център за деца с увреждания и изграждане на подход – пасарелка
    Изпълнител: АНКЕР ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 358.89
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Разходи за организация и управление - счетоводител, Прогнозна стойност: 4 511.06
  • Обособена позиция 1: Петър Орлинов Кючуков
    Изпълнител: Петър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 511.06
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Разходи за организация и управление - технически асистент, Прогнозна стойност: 4 511.06
  • Обособена позиция 1: Елена Кирилова Узунова
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 511.06
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта - ръководител проект, Прогнозна стойност: 9 200.00
  • Обособена позиция 1: Огнян Кирилов Паскалев
    Изпълнител: Огнян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 200.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст / с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич, Прогнозна стойност: 8 333.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на независим строителен надзор при изграждане чрез инженеринг на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст / с идентификатор 56126.602.1035 в УПИ III, кв. 143, гр. Петрич
    Изпълнител: ИНТЕРКОНТРОЛ - 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 900.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN