Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 614 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Фирма "Николов 1978" ЕООД, ЕИК 207427359 е новосъздадено микропредприятие, регистрирано на 20.06.2023 г. Дружеството е със седалище и адрес на управление: 2240  гр. Годеч, община Годеч, област Софийска, ул. “Акация“ № 4 и е с основен предмет на дейност: Изграждане на водопроводни, канализационни, отоплителни и климатични инсталации, извършване на други довършителни строителни дейности, извозване на работни материали и отпадъци, консултантски услуги в страната и чужбина, комисионерска и посредническа дейност, търговия със стоки и услуги от всякакъв вид; внос и износ на стоки, както и всякакви дейности, незабранени със закон, като дейностите за които се изисква разрешение, регистрация или лицензия, ще се извършват след надлежно разрешение. 
Едноличен собственик на капитала и управител на фирмата е Велизар Борисов Николов. 
В резултат на осъществено пазарно проучване и идентифицирана пазарна ниша, дружеството се ориентира към търсене на финансиране за инвестиционно си намерение за създаване на конкурентоспособно микропредприятие в областта на ВиК услугите на територията на МИГ Берковица и Годеч. Предметът на настоящата инвестиция е закупуване на машина за земни работи – мини багер и инспекционна камера за тръби и канали.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка и внедряване в експлоатация на машина за изкопни работи (мини багер) и инспекционна камера за тръби и канали: Инвестициите, включени в проектното предложение са: 1.Доставка и внедряване в експлоатация на мини багер за изкопни работи. Машината е с минимални технически характеристики, подробно описани в запитванията за оферти от кандидата. Търсената машина за изкопни работи отговаря на изискванията на Закона за регистрация и контрол на земеделската и горска техника. 2. Доставка и внедряване в експлоатация на Инспекционна камера за тръби и канали. Камерата е с минимални технически характеристики, подробно описани в запитванията за оферти от кандидата. За закупването на активите ще се проведе процедура за избор с публична покана според разпоредбите на ЗУСЕФСУ и ПМС №160/01.07.2016 г. и правилата на настоящата процедура. Разходите по изпълнение на дейността са заложени в I. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛНИ АКТИВИ от бюджета на проектното предложение. Основна цел на фирмената политика на “Николов 1978“ ЕООД е да осигури предлагането на услуга, за която има търсене и която ще гарантира конкурентно предимство на дружеството. Стремежите на новосъздаденото дружество е предлагане на качествени, бързи и изгодни ВиК услуги, които да гарантират, че ВиК инсталацията ще работи ефективно и дълготрайно, без да създава проблеми. На базата на натрупания си опит, управителят на фирмата ще разчита на прилагането на традиционните изпитани методи при ВиК услугите, както и на внедряването на иновативни начини на решаване на възникнали проблеми. Планираната инвестиция дава възможност за развитие на иновативна за територията комплексна ВиК услуга, което ще доведе до конкурентно предимство на кандидата в сектора.Предлагането на новата/ иновативна услуга, включително като мобилна услуга е нов начин за решаване на местните проблеми и слабости в развитието на ВиК сектора на на МИГ Берковица и Годеч. 88 974.00 0.00
Предоставяне на консултантски услуги за подготовка и управление на проекта: Консултантските услуги за подготовка и управление на проекта включват два етапа, както следва: Етап I. Подготовка и разработване на проекта, включително: 1. Предварителни дейности - идентифициране на инвестиционните нужди; оценка на допустимостта за кандидатстване и за финансовия размер на инвестицията; ограничителни условия за максималния размер на субсидията; 2. Разработване на формуляр за кандидатстване за безвъзмездна помощ, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 3. Разработване на бизнес – план за 5 годишен период и финансов бюджет, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 4. Подготовка и попълване на декларациите и другите документи за кандидатстване, съгласно Условията за кандидатстване по процедурата; 5. Подготовка на формата за запитване на офертите за доставка и внедряване на активите; 6. Цялостно окомплектоване на приложимите документи за кандидатстване; 7. Електронно депозиране на Формуляра чрез ИСУН и на останалия пакет от изискуеми документи, съгласно установения срок иизискванията на Процедура чрез подбор BG06RDNP001-19.380 “МИГ-Берковица и Годеч: мярка 19.2-6.4 „Инвестиции в подкрепана неземеделски дейности“ от Стратегия за водено от общностите местно развитие на „Местна инициативна група - Берковица иГодеч“. Етап II. Предоставяне на консултантски услуги в процеса на изпълнение (управление) на проекта, включително: 1. Съдействие на бенефициента при подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договоркъм МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; 2. Подготовка на документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително: • съдействие при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от МИГ-Берковица и Годеч и ДФЗ/РА; • съдействие при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора забезвъзмездна финансова помощ /при възникнала необходимост/; 3. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително: съдействие при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени отИзпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Съдействие на бенефициента при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Съдействие на бенефициента при отчитане на проекта пред МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Участие и контрол при подготовката и комплектоването на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително: • изготвяне на заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от МИГ- Берковица и Годеч и ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане; • контрол и координиране комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане; • проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция. 7. Контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта. 4 400.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.