Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

За разширяване на дейността на "Симбула” ООД и с оглед необходимостта от кадровата й обезпеченост в рамките на проекта ще бъде извършен подбор и на 8-часов трудов договор ще бъдат назначени четири нови служители на длъжностите: счетоводител, експерт „програми и проекти“, експерт „труд и работна заплата“ и офис мениджър. Проектът има за цел да осигури създаването на 4 нови устойчиви работни места за безработни и неактивни лица за период от 12 месеца, като поне 2 от работните места ще бъдат запазени за минимум още 12 месеца след приключването на проекта. 
За обособяването на новите работни места "Симбула" ООД, съблюдавайки актуализираните разпоредби на ПМС № 118/20.05.2014 г., ще закупи за всеки един от новоназначените служители: бюро, контейнер (шкаф), офис стол, лаптоп и мишка, необходими за извършването на преките им служебните задължения. След наемането им, новите служители ще бъдат включени в обучения за придобиване на необходимите за работата им във фирмата познания по чужди езици и дигитална компетентност. Обученията ще бъдат възложени на определен съгласно ПМС № 118 външен изпълнител, притежаващ необходимата професионална компетентност и квалификация за извършване на възложената им дейност. Организацията и управлението на проекта ще бъда възложена на експерти от екипа на "Симбула" ООД, които ще отговарят за изпълнението на предвидените дейности, включително информиране на обществеността и публичност на изпълнявания проект, постигане на заложените цели, с оглед успешното отчитане на проекта и изплащане на безвъзмездната помощ.
В резултат от изпълнението на проекта ще получат достъп до заетост четири безработни и неактивни лица, включително продължително безработни. Млади хора (до 29 г. вкл.), които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение ще бъдат устойчиво интегрирани на пазара на труда. Всички наети по проекта служители ще преминат обучение и получат познания по ключови компетентности (чужди езици и дигитална компетентност).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: След подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ (1-ви месец) ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта, включващ координатор и счетоводител от ръководния и експертния екип на фирмата, към екипа за управление на проекта след одобрение от УО ще бъде включен и новия ръководител проект. С тях ще бъдат сключени допълнителни споразумения към настоящите им договори, а възнаграждението им ще бъде съобразено с Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР. Ръководителят на проекта - Таня Рьсовска е сътрудник по управление на европейски проекти с над 7-годишен опит в организиране, разработване, управление/изпълнение и отчитане на проекти, съфинансирани от националния бюджет, бюджета на Европейския съюз и/или донорски програми. В рамките на настоящия проект тя ще: - ръководи цялостното изпълнение на проекта - съблюдава за изпълнението на всички заложени дейности, спазването на работния график и плана за изпълнение на проекта; - организира и контролира работата на екипа за управление на проекта; - осъществява официалната комуникация с представителите на Управляващия орган и следи за изготвянето на необходимата документация, съпътстваща изпълнението на проекта и избора на външни изпълнители; - контролира отчитането на напредъка по проекта пред Управляващия орган и изготвянето на междинните и финалния технически и финансови отчети по проекта; - контролира изразходването на финансовите средства. Цялостното координиране на изпълнението на проекта ще се поеме от директора, отговарящ за бизнес развитието на "Симбула" ООД, който безспорно има опит в дейности по подбор на кадри, назначаване на служители, инструктаж за работа, вътрешно-фирмено обучение, ТРЗ, както и в изпълнението на проекти. Основните му функционални задължения като координатор на настоящия проект са: - да ръководи оперативно изпълнението на проекта; - да координира изготвянето на релевантната документация по проекта; - да координира изготвянето на технически и финансови отчети по проекта, както и подробните отчетни доклада за извършената работа от членовете на екипа за управление на проекта; - да координира отношенията с външните изпълнители, на които е възложено изпълнението на някои поръчки и дейности съгласно приложимите разпоредби на актуализираното ПМС № 118/2014. Счетоводното отчитане на проекта ще бъде поето от главния счетоводител на компанията, който има опит в счетоводно отчитане на проекти, финансирани по европейските оперативни и донорски програми. Счетоводителят на проекта отговаря за: - цялостния процес по водене на изрядна финансова отчетност и документация на разходите, свързани с реализацията на дейностите по проекта; - изготвяне на детайлни финансово-счетоводни справки по проекта; - съхраняване на първичните счетоводни документи; - изготвяне на междинни и финален финансов отчет по проекта. Екипът за организация и управление на проекта през цялата продължителност на проекта (18 месеца) ще бъде отговорен за изпълнението на задълженията съгласно разпоредбите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, за ефективно изпълнение на предвидените дейности, постигане на заложените цели, с оглед успешното изпълнение, отчитане на проекта и изплащане на безвъзмездната помощ. 5 100.00 4 140.00
Наемане на безработни и неактивни лица и създаване на 4 нови работни места в "Симбула" ООД за период от 12 месеца: Симбула" ООД ще извърши подбор на кадри за новоразкритите работни места (до 4 месец от началото на проекта), като ще се търсят представители на следните целеви групи по процедурата: продължително безработни/неактивни лица, по един на възраст между 30 и 54 г. и един над 54 години; двама безработни младежи до 29 г. включително, със завършено средно или висше образование. Избраните лица ще бъдат наети по трудово правоотношение, при спазване изискванията на българското трудово и осигурително законодателство. Новите служители ще бъдат назначени на 8-часов трудов договор за срок от минимум 12 месеца. През този период ще им бъде заплащано възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход за съответната длъжност, на която е назначено лицето, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г., както и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО. Новите служители ще бъдат запознати с правилника за вътрешния ред и ще бъдат инструктирани от управителя за работа, за здравословни и безопасни условия на труд, като ще бъдат заплатени и разходи за трудова медицина, към службата, с която "Симбула" ООД има сключен договор съгласно приложимото национално законодателство. След приключване на дейностите по проекта поне две от новоразкритите работни места ще бъдат запазени за минимум още 12 месеца. 34 044.48 34 044.48
Обзавеждане на четирите нови работни места и закупуване на оборудване за новоназначените служители, необходими за изпълнение на преките им служебни задължения: За обособяването на новите работни места "Симбула" ООД, съблюдавайки ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г., както и Ръководството на бенефициента по процедурата, ще закупи за всеки един от новоназначените служители: бюро, контейнер (шкаф), офис стол, лаптоп с инсталирани лицензирана операционна система и офис пакет и мишка, необходими за позиционирането на новите служители в офиса на фирмата и пряко свързани с извършването на служебните им задължения, извършвани предимно на компютър. Дейността ще стартира след подписване на анекс за изменение на ДБФП и получаване на авансовото плащане по проекта, като ще бъде изпълнена до четвъртия месец от началото на проекта, тъй като новите работните места трябва да бъдат обзаведени и оборудвани, когато назначените по проекта служители започнат работа (3-4 месец от проекта). Всеки един от предвидените за назначаване служители в съответствие с длъжността си и предмета на дейност на фирмата се нуждае от: - бюро и офис стол, които физически обособяват работното му място, на което той стои през работното си време и извършва възложените му дейности, - контейнер (шкаф), където да събира/архивира генерираните в процеса на работата му документи, - лаптоп с инсталирани лицензирана операционна система и офис пакет и мишка за работа с него - основно работно средство и за счетоводителя, експерт програми и проекти, експерт труд и работна заплата и офис мениджъра. Без тях счетоводителят не може да работи в специализираната софтуерна счетоводна програма, в която се изпълняват основните му функционални задължения.Експертът - труд и работна заплата и експертът - програми и проекти без лаптопи и инсталирани софтуери няма да имат достъп до релевантната интернет-информация, счетоводна и финансова информация и бази данни, за да изготвят необходимите справки, финансови и бизнес прогнози, бизнес планове, доклади, проекти и извеждането им в програмите от офиса пакета. Офис мениджърът без компютър не може да извършва ежедневните си задължения по изготвяне на документи, писма и водене на служебната кореспонденция на фирмата. За фирменото оборудване са предпочетени лаптопи, а не стационарни компютри, тъй като така служителите имат възможност да ги носят със себе си и на срещи извън офиса и командировки. След приключване на дейностите по проекта офис обзавеждането и оборудването ще продължат да се използват от служителите на фирмата за изпълнение на техните служебни задължения. "Симбула" ООД ще запази функцията, предназначението и собствеността на придобитите оборудване и обзавеждане, за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад, без прекъсване в съответствие с разпоредбите на Договора за безвъзмездна финансова помощ. 7 995.96 7 995.96
Обучение на вече наетите по проекта лица по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: След като бъдат назначени в "Симбула" ООД лицата от целевата група, ще бъде определена/и обучаваща/и организация/ии, която/които да предостави/ят на четиримата служители обучение съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Изборът на доставчик на обучение, притежаващ необходимата професионална компетентност и квалификация за извършване на възложената им дейност, ще бъде извършен съгласно чл. 9, ал. 1 от ПМС № 118/2014, като акцентът ще бъде върху предлаганата учебна програма, формата на обучение, графика за стартиране и провеждане на курсовете и тяхната продължителност. Предвидените обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” ще бъдат с продължителност не по-малка от 300 учебни (по 45 минути) часа и три нива на обучение, поне 180 уч. часа - теория и 120 уч. часа - практика. Чуждите езици, които ще изучават и четиримата новонаети служители, ще бъдат съобразени с придобитите им към този момент знания, затова всички ще преминат входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Ако някои от тях притежават добро ниво на владеене на английски език, ще изучават три нива немски език или руски език или испански език и обратно, тъй като и четирите езика се използват в работата в "Симбула" ООД, поради бизнес отношенията с чуждестранни контрагенти, работа с документи, кореспонденция и комуникация на чужди езици. Обученията по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще бъдат с продължителност не по-малка от 45 учебни часа, от които поне 20 уч. часа теория и 25 уч. часа - практика. Видът на обучението - по обща компютърна грамотност или по-специализирана дигитална компетентност, отново ще бъде съобразен с индивидуалния профил на съответния служител и ще бъде преценено, така че да надгражда познанията му за определените софтуерни програми. Тъй като с оглед качествено изпълнение на служебните задачи, и четирите нови работни места изискват умения за работа с програми, файлове и папки в операционната система, търсене на информация, оптимизиране и организиране на работата в интернет, ефективно използване на електронна поща, текстообработване с цел създаване, оформяне и отпечатване на професионални текстови документи, включващи таблични и графични обекти, работа с електронни таблици - оформление и управление на клетки, работни листове и книги, използване на формули и функции, визуално представяне, анализиране и организиране на данните, презентации и т.н. Обученията по КК 2 „Общуване на чужди езици” и КК 4 „Дигитална компетентност” ще завършат със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения - удостоверение, свидетелство, сертификат за успешно завършен курс или еквивалентно. 3 800.00 3 800.00
Информиране и публичност: С оглед спазване на задълженията си съгласно условията на ДБФП и правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., "Симбула" ООД ще изпълнява дейности по информиране и публичност през целия проект (18 месеца) и ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира от Европейския социален фонд. При изпълнението на всички предвидени дейности екипът за организация и управление на проекта ще спазва изискванията и приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в настоящата процедура. Във всички обяви или публикации, свързани с ДБФП, информация, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта, ще бъде упоменато, че договорът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. На фирмения уеб-сайт ще бъде публикувана информация за проекта, целите и резултатите, като се посочи финансовия принос на ЕС. Върху закупеното по проекта оборудване и обзавеждане, ще бъдат поставени визуализиращи стикери, които да удостоверяват, че са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОПРЧР 2014-2020, съфинансирана чрез ЕСФ. Ще се прилагат всички необходими комуникационни мерки за да бъдат участниците в проекта (най-вече новоназначените лица от целевата група) информирани за това финансиране. На новите служители ще бъдат предоставени папки, тефтери, химикалки и флаш-памети (USB), които те да използват в работата си, съдържащи информация за финансиращия фонд и програма. На видимо за обществеността място ще бъде поставен информационен плакат, който ще указва, че във фирмата се реализира проект, финансиран от ЕС. "Симбула" ООД ще предприеме всички необходими мерки да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от фирмата проект и за подкрепата от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. 669.48 669.48

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.