Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 382 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

В проектното предложение е заложено закупуването на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги.
- Офис стелажи -  етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр;
- Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3 - 1 бр;
- Президентски стол – 5 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство - 1 бр;
- Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча – 4 бр;
- Посетителски стол - 9 бр;
- Смарт телевизор до 65" - 1 бр;
- Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр;
- Бяла дъска за монтиране на стена с  размер до 900/1200 мм – 1 бр;
- Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр;
- A3 ламинатор – 1 бр;
- Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр;
- Директорско офис бюро – 1 бр;
- Климатик 12000 BTU - 1 бр.;
- Климатик 18000 BTU - 1 бр.
Инвестицията представлява модерно офис оборудване и техника, тоест всичко необходимо за осъществяването на нормален работен процес на 4 административни служителя. Това е основна предпоставка за постигане на качество, ефективност и бързина при предоставянето на консултантски услуги.
Осъществяването на дейността, предвидена в рамките на настоящия проект, ще позволи постигането на Приоритет 1 от Стратегията за ВОМР, а именно: Повишаване на ефективността и производителността на предприятията, регистрирани на територията на МИГ Белене- Никопол, чрез модернизация и разнообразяване към неземеделски дейности, специфична цел 2 - Развитие на неземеделски дейности, услуги и туризъм. В проектното предложение е заложено разкриването на 4 броя нови устойчиви работни места. Чрез реализирането на проекта ще се постигне бързо развитие на Еко Продъктс Индъстри ЕООД, чрез предоставяне на конкурентоспособни консултантски услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги: Тази дейност включва организиране и провеждане на процедура за избор на доставчик на следното офис оборудване и техника: - Офис стелажи - етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр; - Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр; - Контейнер за бюро - с до 4 чекмеджета – 5 бр; - Президентски стол – подлакътници, регулиране на височината за сядане – 5 бр; - Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3, сензорен дисплей, месечен обем на копиране/печат мин. 9000 страници - 1 бр; - Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча, USB порт - USB 3.2, HDMI – 4 бр; - Посетителски стол – невъртящ се, без подлакътници - 9 бр; - Смарт телевизор до 65", 4К, LED дисплей, плосък екран, USB и HDMI изходи, Bluetooth, Wi-Fi, Wireless - 1 бр; - Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр; - Бяла дъска за монтиране на стена с размер до 900/1200 мм – 1 бр; - Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр; - A3 ламинатор с възможност за регулиране на размера за ламиниране и температурата – 1 бр; - Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр; - Директорско офис бюро – 1 бр. Дейността включва и провеждане на процедура за избор на доставчик на 2 бр. климатици: - Климатик 12000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; - Климатик 18000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите стартираха преди подаване на проектното предложение. Бяха отправени запитвания за оферти към три независими компании за офис оборудване. Бяха получени общо 6 бр. оферти, които управителят на дружеството разгледа и избра оферентите, предложили най- ниска цена. При изпълнението на дейността ръководството на "ЕКО ПРОДЪКТС ИНДЪСТРИ" ЕООД се ръководеше от принципите на пълна прозрачност и равнопоставеност, като следеше за избягването на всякакви конфликти на интереси. Удостоверяването на доставката ще бъде с подписването на двустранен приемо- предавателен протокол. Преди подписването на протокола машните- обект на инвестицията ще бъдат тествани, за да се докаже тяхната техническа функционалност. Ще бъдат назначени квалифицирани работници, минимум четири човека, които да работят с новите машини. Разкритите работни места ще бъдат устойчиви и с голяма продължителност. 52 986.97 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.