Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 68 428 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

"СНС Консулт" ЕООД е фирма, регистрирана през 2020г, с амбициозен собственик, работещ за стабилното й утвърждаване в сферата на счетоводни услуги. 

Основния предмет на дейност е счетоводни и одиторски дейности; данъчни консултации – код по КИД 2025 - 69.20. 

Настоящите клиенти на дружеството са основно от територията на община Главиница като фирмата осъществява дейността си в областния център, в нает за целта офис. Дейността се осъществява от собственика и още един нает счетоводител. В последно време се увеличава значително броя на клиентите от територията на с. Суходол. По тази причина за да отговори на високите очаквания на клиентите и за да предложи качествено обслужване на място, съответстващо на съвременните стандарти, ръководството на фирмата разкрива втори офис в с. Суходол като в него ще работи собственика, а наетия служител ще продължи да работи в гр. Главиница. Следващата стъпка е закупуване на оборудване и обзавеждане,  необходимо за материална и функционална обезпеченост на офиса /включващ работно помещение и стая за отдих/, като в подкрепа на тази задача се разработва настоящото проектно предложение.

Инвестиционното предложение включва придобиване на:
- офис обзавеждане /бюро, столове, шкафове, огнеупорна каса, диван, хладилник с фризер, кафе автомат, бойлер/;
- офис оборудване /термопомпа и омекотител за вода/;
- офис техника /настолен компютър, лаптоп, захранващо устройство UPS, рутер, сървър/.

Дружеството развива дейност на територията на МИГ "Главиница – Ситово Крайдунавска Добруджа“ като районът е предимно земеделски и предлагането на качествени услуги в т.ч. в сферата на финансово-счетоводното обслужване и консултиране е слабо развит. По тази причина подпомагане на развитието на неземеделски дейности е от съществено значение за разнообразяване на икономиката на селските райони и задържане на жителите.

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на счетоводните услуги, предоставяни от "СНС Консулт" ЕООД посредством оборудване на новоразкрит офис: Спецификата на дейността по предоставяне на счетоводни услуги изисква спазване на определени стандарти, което налага закупуване на подходящо оборудване и обзавеждане. Проектното предложение предвижда оборудване на новоразкрит офис, включващ работно помещение и стая за отдих. Работното помещение ще бъде обзаведено с бюро, стол директорски, нисък шкаф за съхраняване на документи, метален шкаф с електронно заключване за съхраняване досиетата на клиентите, огнеупорна каса, диван и два стола за клиенти. За стаята за отдих е предвидена закупуване на хладилник с фризер, кафе машина и бойлер. За осигуряване на условия на труд и поддръжка на офиса е предвидено закупуване на термопомпа и омекотител за вода. Съвременните стандарти за предоставяне на счетоводни услуги са базирани на поддържането на електронни досиета и бази данни, поради което е задължително поддържане на равномерна температура, което ще се постигне с термопомпата. Инвестиционното намерение предвижда и закупуване на подходящо компютърно оборудване и техника за изпълняване на ежедневните работни задължения. Това включва: настолен компютър /конфигурация с монитор/; лаптоп; захранващо устройство UPS, за предотвратяване загубата на данни при внезапно прекъсване на ел.захранването; мултифункционално устройство /принтер, скенер, копир/ и рутер. Съвременните стандарти за предоставяне на счетоводни услуги са базирани на поддържането на електронни досиета и бази данни по тази причина е предвидено е и закупуване на сървър. На сървъра ще се съхраняват данните от двата офиса / в Главиница и с.Суходол/, което ще улуснява достъпа, управлението им и координацията между двамата счетоводители. Сървърът има следните иновативни характеристики: подобрена сигурност; централизация на данните; автоматизация на процесите; скалируемост; архивиране на данните / бекъп/ и възстановяването им; мобилен достъп до информация; дигитализация на информацията; поддръжка на разнообразни приложения; намаляване на разходите за облачни услуги; включения в конфигерацията на сървъра процесор е с подобрена енергийна ефективност. Изброеното показва, че сървърът е с по-добри енергийни показатели и същевременно спестява разход на труд, тъй ката улеснява ежедневната счетоводна дейност, спестява разход на материали поради дигитализиране на цялата информация, респективно намалява финансовите разходи. Всичко изброено показва, че придобиването на сървър представлява технологична иновация в работата на дружеството. 35 997.12 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.