Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 64 269 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

„АЕЛ ТРЕЙД” ЕООД е микропредприятие, регистрирано на територията на селски район. Настоящият инвестиционен проект е подготвен за кандидатстване по процедура BG06RDNP001-19.686, Мярка МИГ6.4.1 „Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности” от ПРСР 2014-2020 г., като включените инвестиционни разходи са насочени към закупуване на газов мотокар, електрически нископовдигач, лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Закупуването на необходимите материални активи е пряко свързана с функционирането на фирмата. Закупуването на оборудване по проекта е необходимо за осъществяване на основната дейност на кандидата.
Практическият резултат след завършването на проекта ще бъде модернизирането на материалната база на кандидата, увеличаване рентабилността на дейността, повишаване на конкурентноспособността.
Новозакупеното с настоящия проект оборудване ще допринесе за това, кандидатът да предлага комплексни услуги на клиентите, което ще им спестява време и ще е определящо при техните предпочитания на изпълнител. Освен това закупеното оборудване  ще доведе до намаляване себестойността на услугата, тъй като няма да се ползват външни услуги, а закупените по проекта активи.Настоящото проектно предложение по отношение на предлагането на този тип услуги отговаря на потенциала и желанията на клиентите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на оборудване за нуждите на "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД: Целите, които ще бъдат изпълнени с извършването на този тип инвестиции повишаване на конкурентноспособноста на предприятието, допринасяне за развитието на неземеделски дейности в селските райони, чрез закупуването на газов мотокар, електрически нископовдигач, лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Дейността включва инвестиции, свързани със закупуване на оборудване за нуждите на "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД със седалище на управление гр.Стражица, община Стражица, област Велико Търново. "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД проведе процедура за избор на изпълнител, като изпрати запитвания до три фирми. След получените оферти избра за изпълнител за доставка на оборудването фирма „АПЕКС СЕРВИЗ“ ООД гр.Пловдив за доставка на газов мотокар и електрически нископовдигач и за доставката на лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Реализацията на проекта е свързана с внедряването на съвременно оборудване, както и методи на работа, които се очаква да кореспондират адекватно на изискванията на клиентите. С цел подобряване качеството на предлаганите продукти, както и разширяване на пазарния си дял чрез навремено и бързо доставяне на предлагания продукт , по проекта е предвидено закупуването на газов мотокар, електрически нископовдигач и лаптоп и мултифункционално лазарно устройство.Извършването на планираната инвестиция ще доведе до подобряване на конкурентноспособността на предприятието. 75 769.00 0.00
Консултантски услуги: Консултанските услуги включват дейности както за подготовка на проектното предложение, така и дейности по управлението и отчитането на проекта. Преди подаване на проекта са изпълнени следните дйности - Подготовка на формуляр за кандидатстване;- Окомплектоване на изискуемите документи към формуляра за кандидатстване;- Определяне на бюджета на проекта. - Изготвяне на Бизнес план. В задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ влиза изпълнението на следните основни дейности по управление и отчитане на проекта: - Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектуване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на изискуема документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; предварителна проверка на фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; - Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие” договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; - Изпълнение на ежедневните дейности, свързани с отчитане изпълнението на проекта, да дава отговори след получаване на съответния въпрос от Възложителя, възникнал в хода на изпълнение на проекта; - Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие” по време на изпълнение на проекта. - Окомплектоване на изискуемата документация към заявки за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта по отпуснатата безвъзмездна финансова помощ за входиране в ДФ „Земеделие” ; - Окончателно отчитане на дейностите по проекта в ДФ „Земеделие” 3 750.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.