Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Обща цел на проекта e да се създадат условия за устойчиво интегриране на пазара на труда на безработни лица, чрез разкриване на нови работни места във фирма „Супердок“ ООД и осигуряване на възможности за обучение.
За да се постигнат заложените цели по проекта ще се изпълнят следните дейности:1.Организация и управление на проекта;2.Подбор и наемане на безработни лица във фирма “Супердок“ ООД;3.Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“;4.Закупуване на оборудване за новоразкритите работни места във фирма „Супердок“ ООД ”;5. Информиране и публичност.
Очаквани резултати:Проведени 14 работни срещи и изготвени протоколи от тях; разкрити 4 нови работни места за безработни лица във фирма “Супердок“ ООД: 4 новоразкрити длъжности „Търговски представител: ИКТ“;Подписани трудови договори за 12 месеца с 4 представителя на целевата група;Създадени 2 устойчиви работни места, които ще бъдат запазени 12 месеца след края на проекта;Проведено обучение по  КК 2 „Общуване на чужди езици”– три нива на обучение по английски език, 300 учебни часа, 4 представителя на целевата група; 4 представителя на целевата група,успешно преминали обучение по КК 2 „Общуване на чужди езици” и получили удостоверение;Закупено и доставено оборудване-3 бр. преносими компютри с лиценз;3 бр. смартфони,4 бр. дигитални фотоапарати; - 1 публикация на сайта на компанията, отразяваща целите, дейностите и очакваните резултати;изработена и поставена табела пред офиса по проекта – 1 бр.; направени две публикации в медии;отпечатани и поставени стикери на закупеното по проекта оборудване – 10 бр.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Организация и управление : Целта на тази дейност е да се създадат предпоставки за ефективно и ефикасно управление на средствата от ОПРЧР, с цел гарантиране на ефективен контрол по изпълнение на дейностите, контрол по подготовка на отчетните документи и документи за избор на външни изпълнители. За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип от: Ръководител на проекта – Ръководи цялостния процес на изпълнение на проекта, координира членовете на екипа, организира избора на външни изпълнители, подписва договори с тях, осъществява цялостния контрол по изпълнението на проекта, одобрява разходите. Отговаря за подбора на представители на целевата група и наблюдава работата на новоназначените лица. Отговаря за комуникацията с трети страни, осигуряването на информация и публичност по проекта. Счетоводител на проекта – Контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Извършва разплащания с външните изпълнители. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя финансовите справки и отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Договарящия Орган. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Външните изпълнители на дейностите по проекта ще се изберат съобразно изискванията на ПМС118/20.05.2014 г. и указанията на ДО. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. 5 040.00 5 086.86
Дейност 2. Подбор и наемане на безработни лица във фирма „Супердок“ ООД : В рамките на проекта ще се наемат 4 представителя на целевите групи. Екипът по проекта със съдействието на ДБТ, чрез публикуване на обява за предлагане на работа и публикации в социалните мрежи ще подберат 4 представителя на целевата група, които ще започнат работа в „Супердок“ ООД. Основно изискване за новоразкритите позиции в компанията са: - лицата, които ще се наемат да са безработни лица до 29 г. и безработни участници на възраст от 30 до 54 г. включително; - да са завършили средно образование, съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата. - да имат мотивация и желание да работят в сферата, в която компанията развива дейност. - кандидатите трябва да притежават следните компетентности: компютърна грамотност, шофьорска книжка кат. В, комуникативност, способност за работа в екип. Те ще бъдат назначени на длъжност „Търговски представител: ИКТ“ с код по НКПД: 2434-6002. Трудови задачи и задължения в обхвата на тази длъжност са: Да отговаря за промоцията на платформата Супердок в болници, частни клиники и ДКЦ в съответния регион. Промоцията се осъществява чрез индивидуални посещения и групови представяния; Да познава конкурентните продукти и да се ориентира за тяхната продажба; Отговаря за организацията на участията и участва в научни форуми, конгреси и конференции в поверения му регион; Отговаря за работата с водещите специалисти – Key Opinion Leaders. На новоназначените лица ще им бъде осигурена работа на трудов договор в рамките на проекта – 12 месеца. Чрез тази дейност ще се даде възможност на бенефициентите за професионална реализация. В рамките на проекта тяхната дейност ще бъде строго наблюдавана и коонтролирана от ръководителя по проекта. След приключване на финансирането на 2 от лицата, постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирма „Супердок“ ООД за период минимум 12 месеца. 35 848.80 35 708.13
Дейност 3. Провеждане на обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“: Целта на тази дейност е да се повишат езиковите знания и уменията на 4 безработни лица по английски език, в резултат на което те ще могат да се включат пълноценно в работния процес в компанията. Търговските представители ежедневно комуникират с чуждестранни партньори, поради което е необходимо те да притежават основни умения за общуване на английски език. В рамките на тази дейност ще се осигури обучение на представителите на целевата група по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ на три нива. Всеки един от новоназначените служители ще премине през входящ тест, спрямо резултатите от който ще се определи неговото ниво на обучение. Обучаващата организация ще осигури нужните материали и помагала за участниците в обучението. Продължителност на обучителния курс: 300 учебни часа, по 100 часа за всяко ниво (теория - 160, практика 140). В обучението ще се включат 4 от новоназначените във фирма „Супердок“ ООД лица. Обучението ще завърши с полагането на изпит – писмен тест. Успешно издържали изпита ще получат Удостоверение за придобита ключова компетентност. 2 800.00 2 800.00
Дейност 4. Закупуване на оборудване за новоразкритите работни места във фирма „Супердок“ ООД: Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат новоразкритите работни места, така че новоназначените служители да могат да изпълняват ежедневните задължения, които са свързани с използване на компютри, интернет, свързани с предоставяните услуги. В рамките на проекта е планирано да се закупи следното оборудване за новоразкритите длъжности: - 3 бр. преносими компютри с лиценз - 3 бр. смартфони - 4 бр. дигитални фотоапарати Изпълнението на ежедневните задължения на служителите назначени на длъжност „Търговски представител: ИКТ“ са свързани с посещения в болници, частни клиники и ДКЦ в различни региони на страната, индивидуални посещения и ежедневна комуникация с клиенти посредством интернет и телефон, както и заснемане на лекарските практики (кабинети, оборудване) с цел създаване на лекарските профили. Поради тази причина е необходимо закупуването на преносими компютри с операционни системи, смартфони и дигитални фотоапарати. 5 780.36 5 736.59
Дейност 5. Информиране и публичност: Целта на дейнотта е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - да се направи 1 публикация на сайта на компанията, отразяваща целите, дейностите и очакваните резултати; - да се направят 2 публикации в медиите за напредъка на проекта и постигнати резултати; - да се изработи и постави информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС; - отпечатване и поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване – 10 бр. 1 005.96 1 000.18

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.