Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 036 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

"Биттел" ЕООД е водеща фирма в областта на търговията с телекомуникационна, климатична и домофонна техника. Развива дейността си в собствена материална база. Развитието на фирмата и увеличеният брой клиенти води до разрастване - нов офис и склад в гр.София и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране на младежи до 29 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 12 лица. Предвижда се всички лица да са на възраст до 29 години.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено необходимото оборудване, което ще се ползват от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 22 477.50 22 468.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на: - копирна машина /за А3 и А4/ за ново разкритите работни места на длъжност Асистент, офис; -компютърна конфигурация, мултифункционално устройство, лаптопи и офис обзавеждане /бюро, стол, етажерки, метални шкафове картотеки/ за ново разкритите работни места на длъжност Експерт продажби; -компютърна конфигурация, втори монитор, таблет и цветен лазерен принтер за ново разкритото работно място на длъжност Дизайнер; -палетизираща машина, палетни колички и компютърна конфигурация за ново разкритите работни места за склададжия. В предвид нарастналия брой клиенти се налага необходимостта от разширяване на дейността на компанията, чрез разкриване на нов офис и склад в гр. София и в тази насока, чрез разкриване на нови работни места за Асистент, офис; Експерт, продажби; Дизайнер и Склададжия и закупуване на необходимото оборудване, което ще обезпечи трудовия процес на новоназначените 12 лица. За администриране на дейността на фирмата се грижат недостатъчен брой лица административен персонал. В предвид разширяване на дейността и съответно на документооборота е необходимо да се разкрият 2 работни места за длъжност Асистент, офис. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват ново закупените оборудване и обзавеждане с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване и обзавеждане ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 67 500.00 67 500.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Биттел" ЕООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 12 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Биттел" ЕООД. 132 933.36 104 520.92
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 1000 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията. 2 170.00 2 160.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.