Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

ЕТ"М.СЛАВОВ-2021"  е правоприемник на ЕТ"Д. СЛАВОВ-2012" и желае да развие нов бизнес в сферата на услугите. Фирмата има разработен инвестиционен проект за „Автомивка на самообслужване“ в УПИ XX - 77181.9.142, гр. Харманли.Автомивката ще се състои от 3 бр.клетки,като строителството ще реализираме сами,а по проекта желаем да бъде закупено само оборудването,необходимо за дейността на автомивката,както и палетен котел, необходим за отопление на офис помещението.Предвиждаме да закупим следното:
- Системата за външно измиване на автомобили–3бр.за трите клетки, с възможност до 6 бр.програми.С-мата позволява дозиране на 3 вида препарат,високо налягане, ефективни защити от пренатоварване,дистанционен контрол,мониторинг.
Чрез монтиране на този тип оборудване ще се постигнат по-ниски цени.Ще бъде въведена монетна с-ма,като 1бр.услуга ще струва 1-2,00лв. в зависимост от вида.Клиента сам ще контролира бр.на измиванията.Чрез новото оборудване почистването ще бъде по-ефикасно и ще включва накисване,сапунисване,изплакване и гланцирне. С-та ще постигне и пестене на вода-около 65% в  сравнение с домашното миене автомобили.Общата стойност на 3бр. с-ми за външно измиване е 37500,00лв.
-Прахосмукачки 2бр.–клиентите ще могат да почистят  интериора на автомобила.Общата стойност на 2бр.прахосмукачки е 8000,00лв.
За входиране,управление и отчитане на проекта е сключен дог-р за консултантски услуги.
След осъществяване на проекта ще се разкрие 1бр.раб.място,което ще допринесе за изпълнение на един от приоритетите на програмата-създаване на устойчива заетост и повишаване на стандарта на живот в сел. райони.

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА АВТОМИВКА НА САМООБСЛУЖВАНЕ В ГР. ХАРМАНЛИ: За нуждите на бъдещата ни дейност - автомивка - желаем да закупим оборудване, необходимо за дейността на автомивката, както и палетен котел, необходим за отопление на офис помещението. Предвиждаме да закупим следното: - Системата за външно измиване на автомобили – 3бр. за трите клетки, която да притежава различни по вид и брой функционалности за работа и покриваща всички съвременни изисквания за качествено измиване на автомобила с възможност до 6 бр.програми. Системата позволява точно дозиране на 3 вида препарат, високо работно налягане, ефективни защити от пренатоварване, с дистанционен контрол, мониторинг и детайлна статистика. Измиването на една колата у дома може да отнеме много време. С новото оборудване за Автомивка на самообслужване ще се спестят много усилия и време. Клиентите единствено ще трябва да натиснат един бутон и водата и сапунът автоматично ще излязат от пулверизатора. Чрез монтиране на този тип оборудване за измиване ще се постигнат по-достъпни цени за клиентите. Ще бъде въведена монетна система, като 1 бр. ще струва 2,00лв. Клиента ще може сам да контролира броя на измиванията върху превозното средство. Чрез новото оборудване почистването ще бъде по-ефикасно и ще включва предварително накисване, сапунисване със специален препарат, изплакване и гланцирне. Системата ще постигне и пестене на вода, като е изчислено, че потреблението на водата ще се намали с 65% в сравнение с домашното миене автомобили. Общата стойност на 3 бр. системи за външно измиване е 37500,00лв. без ДДС. - Прахосмукачки – 2бр. – клиентите ще могат да почистят интериора на автомобила. Общата стойност на 2 бр. прахосмукачки е 8000,00 лв. без ДДС. - Пелетен котел – 1бр. за отопляване на офис помещението. Избрахме този вид отопление, защото освен комфорт, пелетното гориво допринася за „зелен отпечатък“ върху природата. В сравнение с другите горива, като природен газ и въглища, пелетите изгарят с отделяне на много малки количества въглероден диоксид. Затова те почти не допринасят за образуването на парникови газове и следователно за глобалното затопляне. Стойността на пелетния котел е 6261,40лв. без ДДС. 51 761.40 0.00
Консултантски услуги: За правилното входиране, управление и отчитане на проекта е сключен договор за консултантски услуги. Услугата включва следното: 1. Подготовка и подаване на проекта: - Прецизиране на проектната идея и размер на инвестицията; - Предаване на списък с необходимите съпътстващи документи по проекта; -Съдействие при подготовка на необходимата съпътстваща документация за кандидатстване, според изискванията на финансиращата програма. - Попълване на формуляра за кандидатстване в ИСУН; - Комуникация с Управляващия орган; - Консултантска помощ при подписването на договора за БФП. 2. Управлението на проекта и отчитане: - Консултиране за изпълнението на дейностите заложени по проекта; - Подготовка и провеждане на тръжни процедури; - Изготвяне на технически отчети; - Изготвянето на финансови отчети; - Окончателни отчети и искане за плащане; - Комуникация с Управляващия орган на съответната оперативна програма и др. 2 588.07 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.