Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 382 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

„Дендрит-Пластика" ООД е фирма, специализирана в изработване на метални изделия, конструкции и жп детайли. Основният предмет на дейност е: производство на детайли, инструменти, конструкции, кули и стълбове от стомана, крепежни елементи за горното строене на железния път. Основни технологични процеси на фирмата са горещо обемно щамповане, листова щамповка, механична обработка, термична обработка на конструкционни инструментални стомани, плазмено и газо-плазмено рязане. Има собствена производствена база в гр. Червен бряг, с площ 7000 кв.м. Предприятието работи в режим на пълно натоварване на наличната техника.  Има репутация на надеждна фирма, която изгражда дългосрочни отношения със своите партньори и печели все повече и повече клиенти, благодарение на комбинацията от отлично качество и конкурентна цена. Придобиването на нови мощности е необходимо за повишаване на капацитета на предприятието и успешното му присъствие на националните и в бъдеще - на външни пазари. За преодоляването на ограниченията пред развитието на фирмата, в рамките на проекта е предвидено закупуването на модерна и високопроизводителна техника - Инверторни зазаваръчни апарати  МИГ/МАГ - 5 бр.; мотокар - 1 бр.; газокар - 1 бр.; CNC хидравлична абкантпреса  - 1 бр.; самоходна електрохидравлична платформа - 1 бр.; тривалова листоогъваща машина - 1 бр. и профилоогъваща машина - 1 бр.
В рамките на проекта са предвидени дейности по избор на доставчик (в съответствие с процедурата, описана в Ръководство за изпълнението на договори по ОПИК 2014 - 2020, ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016г.), доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудването.По време на изпълнението ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с визуализацията на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии.: Закупуване на ДМА предвидени по проекта съгласно бюджета на проекта. 270 145.49 268 360.00
Визуализация (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери): Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряването на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на работните помещения на фирмата, ще бъде поставена, в съответствие с графичните стандарти, 1 бр. информационна табела, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, логото на МИГ „КАРЛУКОВСКИ КАРСТ“, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Изработка на 1 бр. информационна табела (100.00 лв.) и 5 бр. стикери (5 бр. х 20.00 лв. = 100.00 лв.). Обща стойност - 200.00 лв. 4. Доставка на средствата за визуализация. 5. Монтиране на информационна табела и поставяне на стикерите. 6. Отразяване на правилата за визуализация на интернет сайта на фирмата. 200.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.