Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 445 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към инвестиции в обзавеждане и оборудване на офис за счедоводни услуги в гр. Павликени с цел повишаване на конкурентоспособността на предприятието "Вали Консулт" ЕООД, което ще допринесе за
развитието на услугите на територията на МИГ.
Фирмата развива своята дейност в областта на счетоводните и финансови услуги като разполага с офис  в гр. Павликени.
Проектът предвижда създаване на трайна заетост на заетите служители, които ще отговарят за процеса на предоставяне на
услугите, свързан с проектното предложение, с което ще се допринесе за създаване на устойчива заетост в региона.
За реализирането на текущото проектно предложение се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности:
Дейност 1: Извършване на текущи ремонтни дейности за офиса на "Вали Консулт" ЕООД
Дейност 2: Закупуване на работно оборудване  - 1 брой Видеорекордер 4 канален,  Захранващ блок – 1 брой
Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер, Суитч и Настолен компютър - 2 броя;
Дейност 3: Закупуване на обзавеждане за офиса и кухнята на "Вали Консулт" ЕООД

Изпълнението на дейностите, насочено към постигане на целите на проектното предложение и схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, ще осигури способността на предприятието да предложи на клиентите качество, отговарящо на нивото на най-добрите практики в сферата. Реализирането на проекта ще спомогне предприятието да придобие устойчива конкурентоспособност, ще доведе до подобрено качество на работната среда и ще допринесе за създаване на устойчива заетост на територията на селски район в сектора на предоставянето на услуги в неземеделска дейност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на текущи ремонтни дейности за офиса на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва извършване на текущи ремонтни дейности за счетоводна кантора "Вали Консулт" ЕООД. Извършването на ремонтни дейности включва: подмяна на ламинат с паркет, подмяна на осветителни тела с ЛЕД панели, монтаж на шкаф с мивка в санитарно помещение, боядисване и шпакловка на стени, ремонт на фасада и козирка, съгласно заверена от правоспособно лице Количествена сметка. Необходимостта от промяна на текущите условия, се обосновава от амортизираната към момента обстановка в помещението на фирмата, естеството на работа/ свързана с клиенти/, лесна поддръжка, качествена осветеност и стерилност на помещенията. Целта, която ще бъде постигната с изпълнението на дейността е осигуряване на ремонтирано помещение за осъществяване на дейността на "Вали Консулт" ЕООД. С реализирането на ремoнтните дейности ще се създадат условия за оборудването и обзавеждането на счетоводната кантора, което ще осигури на "Вали Консулт" ЕООД предпоставки за успешното й развитие на пазара в сектора на счетоводните услуги. 11 303.55 12 499.49
Закупуване на работно оборудване - 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя;: Настоящата дейност включва закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на 1 брой Видеорекордер 4 канален, Захранващ блок – 1 брой, Твърд диск – 1 брой, Непрекъсваемо токозахранване/ UPS – 1 брой, Камера 2 мегапиксела- 2 броя, Камера 5 мегапиксела-2 броя, Принтер- 1 брой, Суитч-1 брой и Настолен компютър - 2 броя. Заложеното за закупуване работнo оборудване ще бъде разположено в счетоводната кантора, за която е представен документ за собственост, неразделна част от проектното предложение. Предвидената инвестиция ще даде възможност на фирмата - кандидат да придобие ново високоефективно оборудване, което ще даде възможност за по- качествено и точно извършване на предлаганите услуги. Придобиването на описаното в настоящото проектно предложение оборудване ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието. 2 339.64 2 516.02
Закупуване на обзавеждане и оборудване за офиса и кухнята на "Вали Консулт" ЕООД: Дейността включва закупуване и доставка на: 1. Подов климатик - 2 броя 2. Подов климатик - 1 брой 3. Обзавеждане и оборудване на кухня и офис - 1 брой, включващо: кухненска композиция шкафове, мивка и смесител, оборудване/кафе машина, бойлер, хладилник, микровълнова, автомат за вода/, офис диван, маси, офис и трапезни столове, различни офис модули. Новото обзавеждане ще е с високо качество, ще предостави възможност за по-бързо и удобно обслужване на клиентите и ще облекчи ежедневната работа на служителите. Към момента обзавеждане, с което разполага кантората е амортизирано и създава неудобство при работа. Придобиването на описаните в настоящото проектно предложение активи ще допринесе до развитие на предприемачеството и устойчивия бизнес, както и до повишаване на конкурентоспособността на предприятието. 14 337.38 15 540.83

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.