Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Община Главиница ще кандидатства с проект „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на Община Главиница“  по процедура № BG06RDNP001-7.0017 – УЛИЦИ „СТРОИТЕЛСТВО, РЕКОНСТРУКЦИЯ И/ИЛИ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА НОВИ И СЪЩЕСТВУВАЩИ УЛИЦИ И ТРОТОАРИ И СЪОРЪЖЕНИЯ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИТЕ КЪМ ТЯХ“ ПО ПОДМЯРКА 7.2. „ИНВЕСТИЦИИ В СЪЗДАВАНЕТО, ПОДОБРЯВАНЕТО ИЛИ РАЗШИРЯВАНЕТО НА ВСИЧКИ ВИДОВЕ МАЛКА ПО МАЩАБИ ИНФРАСТРУКТУРА“ ОТ МЯРКА 7 „ОСНОВНИ УСЛУГИ И ОБНОВЯВАНЕ НА СЕЛАТА В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ“ ОТ ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2014 – 2020 г. Целта на проектното предложение е да допринесе за подобряване на средата на живот в населените места част от проекта, с което да се постигнат целите заложени в плана на общината и на програмата за финансиране.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Консултантски услуги по управление и отчитане на проектното предложение: Консултантските услуги ще обхващат:  Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта  Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта  Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта;  Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта;  Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки;  Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции;  Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки;  Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта;  Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях;  Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта;  Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта;  Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи;  Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им;  Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината;  Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;  Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината;  Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 11 000.00 0.00
„Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на Община Главиница“: „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа на територията на Община Главиница“ 1 915 000.00 0.00
Строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 10 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.