Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 132 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Амбулатория за индивидуална практика за първична дентална помощ АЛМАР 1976 ЕООД е дружество, създадено и регистрирано в гр. Долни чифлик  през м. август 2023г. с цел развитие  на устойчива и конкурентоспособна дентална практика на територията на МИГ Долни чифлик и Бяла. Едноличен собственик и управител е Кристина Янкова Александрова-Петкова - дипломиран лекар - магистър по дентална медицина с доказан професионален опит. 

Дружеството  е  наело  помещение – дентален кабинет  в сграда с предназначение „Здравно заведение“, публична общинска собственост, находяща се в гр. Долни чифлик.
В наетото помещение, в съответствие с нормативните изисквания, кандидатът  ще оборудва и разкрие стоматологичен кабинет, в който ще  осъществява:
-индивидуална първична извънболнична дентална помощ
- диагностика
-лечение и рехабилитация на болни, нуждаещи се от дентална помощ;
-консултация и наблюдение на дентално болни; 
-профилактика на дентални болести; 
-дентална естетика;

В изпълнение на проектните дейности, кандидатът ще закупи, достави и монтира в кабинета обзавеждане и високотехнологично оборудване за лечение и дентална грижа, а именно: 
1	Дентален юнит  	 2бр
2	Безмаслен компресор за два стоматологични стола 	1бр
3	Аспирационна помпа 	1бр
4	Рентген за секторни снимки с прилежащо столче и две лъчезащитни престилки 	1бр
5	Система за дигитални фосфорни плаки 	1бр
6	Дентален микроскоп	1бр
7	Лампа за дентално осветление 	2бр
8	Автоклав 	1бр
9	Дентални метални студиа за два кабинета 	1бр
10	Ендодонтски мотор с вграден апекс локатор	1бр
11	Апекс локатор 	2бр
12	Опаковачна машина 	1бр
13	Конфигурация от интраорален скенер, преносим компютър и 3d принтер 	1бр
14	Дентална турбина 	3бр
15	Обратен наконечник  	2бр
16	Обратен повишаващ наконечник  	2бр
17	Ултразвукова ваничка   	1бр

За осъществяване на своята дейност, АИППДП  АЛМАР 1976 ЕООД  ще наеме и  осигури постоянна заетост на 5 служителя – 3 средносписъчни бройки.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка на специализирана иновативна медицинска техника от висок клас и оборудване за кабинет по дентална медицина : При подготовката на проекта, след като проучихме потребностите от дентална грижа и състоянието на конкуренцията в региона, определихме характеристиките на желаното технологично оборудване на кабинета и стартирахме проучване на пазара на доставчиците на специализирано медицинско дентално оборудване. 1. В изпълнение на условията за кандидатстване, кандидатът изготви запитания за оферта, изпрати до три специализирани фирми доставчици на медицинска техника, а именно: МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД, ЕИК 205946017, седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Смърч 27, представлявано от Десислава Бабанска - Управител Иводент ЕООД , ЕИК 123148621, седалище и адрес на управление: гр. Стара Загора, бул. Руски 56, офис 7, представлявано от Тодор Чукарев - Управител Дентатехника ЕООД, ЕИК 131022750, седалище и адрес на управление: гр. София, бул. Андрей Ляпчев 66, представлявано от Васил Попов - Управител При оценка на офертните предложения на съоръжения с еднакви характеристики, отговарящи на изискуемите в запитванията и отчитане на качеството на оборудването е избран за доставчик оферентът, предлагащ най- ниска цена. За приетото решение и одобрение на оферента е съставен Протокол за решението на едноличния собственик на капитала. Одобреният доставчик на оборудване и обзавеждане на денталния кабинет на настоящия етап, за целите на формиране на бюджета на проекта е: МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД, ЕИК 205946017, седалище и адрес на управление: гр. София, ул. Смърч 27, представлявано от Десислава Бабанска - Управител. Обща стойност на офертата на МБ Консулт Ендо 2020 ЕООД от 18.10.2023г. , използвана за целите на бюджетирането е 278 656,03 лв с ДДС. Всички запитвания към трите фирми , офертите и техническите спецификации към тях са прикачени към проектното предложение. 2. За подготовката и управлението на проекта е сключен договор, преди подаване на проектното предложение за консултантска услуга по подготовката, изпълнението и управление на проекта. Проучени са три индикативни оферти и е избран кандидат с решение на едноличния собственик. Агенда ООД, ЕИК 103598447 е одобрен оферент за предоставяне на консултантски услуги с Протокол за решението на едноличния собственик на капитала от 10.10.2023г., съгласно предоставената Оферта от 09.10.2023г. за консултантски услуги по подготовка, кандидатстване и управление на проектно предложение на стойност 13 800,00 лв с ДДС. Сключен е Договор за консултантски услуги за подготовка, кандидатстване и управление на проектно предложение от 10.10.2023г. Запитвания към три фирми и офертите за консултатски услуги са прикачени към проектното предложение. 292 456.03 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.