Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Основната дейност на ЕТ „БЛАГОЙ АНГЕЛОВ – КОЛОРАДО“ е производство на мебели за спални, всекидневни и столови (корпусна мебел и мека мебел). Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на ЕТ „БЛАГОЙ АНГЕЛОВ – КОЛОРАДО се стреми към подобряване на производствените процеси като търси най-добрите методи за това.

Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.

Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Автоматична разпробивна машина (1 бр.), Автоматична кантираща машина с ЦПУ (1 бр.) и Автоматична машина за производство на картонени кутии с ЦПУ (1 бр.).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет в ЕТ „БЛАГОЙ АНГЕЛОВ – КОЛОРАДО: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. Автоматична разпробивна машина - 1 бр. 2. Автоматична кантираща машина с ЦПУ – 1 бр. 3. Автоматична машина за производство на картонени кутии с ЦПУ – 1 бр. Основната дейност на ЕТ „БЛАГОЙ АНГЕЛОВ – КОЛОРАДО“ е производство на мебели за спални, всекидневни и столови (корпусна мебел и мека мебел). Настоящия проект е насочен към повишаване на производствения капацитет за производство на корпусна мебел. Към момента производствения процес преминава през няколко основни етапа: „разкрой“ – „пробиване“ - „кантиране“ – „пакетиране“. Липсата на модерно, високопроизводително оборудване с висок производствен капацитет за изпълнението на етапи „пробиване“, „кантиране“ и „пакетиране“ намалява цялостния производствен капацитет на фирмата за производство на корпусна мебел. За етапи „пробиване“ и „кантиране“ фирмата използва старо и амортизирано оборудване с нисък производствен капацитет, а етап „пакетиране“ се изпълнява ръчно. За да подобри производствения процес и да увеличи производствения си капацитет, фирмата предвижда закупуването на Автоматична разпробивна машина (1 бр.), Автоматична кантираща машина с ЦПУ (1 бр.) и Автоматична машина за производство на картонени кутии с ЦПУ (1 бр.). Включването на машини с ЦПУ значително ще подобри производствения процес, като: - го ускори, чрез премахване на множеството ръчни операции - повиши качеството на произвежданата продукция, тъй като наличието на програмно управление прави обработката по-прецизна и качествена Изпълнявайки проекта, фирмата ще замени амортизирано и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на които ще се подобри производствения капацитет на фирмата. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Машините ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 106 584 бр. корпусни мебели за година N на 166 100 бр. корпусни мебели за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 10 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 10 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 1 151 000.00 1 150 940.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.