Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 59 132 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Проектът е насочен към стартиране на икономическа дейност в сектор „Строителство“ от „Оренда лайт“ ЕООД. Помощта по проекта е предназначена за закупуване на мини верижен багер за извършване на изкопни и други земни работи на територията на община Костенец. Инвестицията ще представлява нова технология, която ще модернизира материалната база на кандидата. С машината ще бъдат предлагани строителни услуги като подравняване и почистване на терени, подготовка на строителни площадки, изкопаване на основи за сгради, изкопаване на ями, канали и др. за разполагане на съоръжения от публичната инфраструктура за нуждите на частни и публични организации.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на мини багер за строителни дейности: Проектът предвижда закупуване и пускане в експлоатация на компактен (мини) верижен багер с минимални технически характеристики: мощност минимум – 36 kW /48 HP; тегло не по-малко от 5000 кг.; максимална дълбочина на копаене – мин. 3530 мм; минимум две скорости на движение; оборудван с минимум 2 багерни кофи (мин. 300 мм и мин. 600 мм.), бързосменник, кабина с климатик, отговарящ на ккологичен стандарт – мин. EC Stage . Със закупената техника за изкопни работи кандидатът ще стартира предоставяне на услуги в областта на строителство на жилищни сгради, производствени, търговски и туристически обекти, пътища, улици и съоръженията към тях, ВиК, разчистване на площи и др. В рамките на проекта ще бъде разкрито 1 работно място като ще се проведе обучение на наетото лице за опериране с новата машина и нейното ефективно и безопасно използване. 129 000.00 0.00
Консултантски услуги за изпълнението на проекта: Дейността ще се състои в сключване на договор с консултант и предоставяне на консултантски услуги във връзка с изпълнението на проекта, включващи: кореспонденция с ДФЗ и МИГ преди одобрение и по време на изпълнение на проекта; изготвяне на документи, провеждане на процедура за избор на доставчик по реда на Постановление на Министерски съвет № 160 от 1 юли 2016 г.; консултации във връзка с изпълнението и извършване на плащанията по проекта; подготовка на искане за плащане чрез ИСУН, в т.ч. подготовка на финансов и технически отчет и окомплектоване на необходимите документи към искането за плащане. 4 300.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.