Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

ТРЕЖЪР СЕКЮРИТИ ООД е основана през 2017 година с предмет на дейност: Научноизследователска и развойна дейност в областта на информационните технологии. Дизайн, разработка и тестване на иновативни приложения за осигуряване на верификация на сигурността на информацията в кибер пространството. Дизайн, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни и уеб приложения.
В рамките на настоящето проектно предложение се предвижда разработване и пазарна реализация на предприемаческа идея за Софтуерна система за оценка на защитата на данните. За реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъде разработена софтуерна система със специално предназначение. Предвидено е това да се реализира посредством ангажиране на компетентни лица и използване на външни услуги за определени специфични софтуерни приложения. 
Изпълнението на проекта ще доведе до реализиране и предлагане на пазара на предприемаческа идея за нов продукт в изведените от Националната стратегия за насърчаване на МСП приоритетни сектори. 
Планираните дейности по проекта са:
1. Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея, която ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, закупуване на ДМА  и ДНА.
2. Дейност за визуализация на проекта.
Очакваните резултати са: разработена Софтуерна система за оценка на защитата на данните; пазарна реализация на предприемаческата идея; създадени устойчиви работни места; постигнат положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие; постигнат ръст на компанията чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески идеи. Също така в глобален мащаб ще се постигне екологичен и социален ефект от реализацията на предприемаческата идея посредством ефективно и отговорно използване на ресурсите и осигуряване на условия за максимална защита на личните данни на различни социални групи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 5 лица, както и чрез закупуване на ДМА и ДНМА): Като част от дейността ще бъдат наети 5 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които 3 лица обект на оценка и 2 лица, които не са обект на оценка. Предвидено е предприемачът Марияна Михова да бъде назначена като експерт финансови и стопански анализи през целия период на реализация на проекта – тя притежава квалификация и професионален опит както в областта на анализите и финансите, така и по отношение на сигурността на информацията във финансовия и стопанския сектор, което на практика е инкорпорирано във всички организации. Това гарантира, че предприемачът успешно ще ръководи екипа за разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните и ще осъществява ползотворна комуникация с потребители за успешната пазарна реализация на предприемаческата идея. Ще бъде назначено 1 лице на длъжност Бизнес анализатор информационни технологии, с компетентност и като програмист, като експертизата му в областта на анализа и информационните технологии ще бъде изключително полезна в процесите на разработка на софтуер. Две лица ще бъдат заети на длъжността програмист софтуерни приложения-Елена Вапцарова и Венцислав Дилянов, които експертно да подпомогнат софтуерната разработка на етапите по дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни, разработката на отделните модули, тестване и корекции на грешки и бъгове, настройки и конфигурация. Предвижда се да се назначи и оператор въвеждане на данни, като тази длъжност е подходяща и поради това е предвидена за лице с увреждания. В рамките на дейността ще бъдат закупени ДМА и ДНМА – преносими компютри, сървър, софтуер за сървъра и Приложение за верификация сигурността на информацията. Предвидените преносими компютри са предназначени и необходими, както за развойната дейност, така и за извършване на други преки задължения на наетите лица, а сървърът и софтуерът за него ще бъдат съобразени с необходимостта от завишени изисквания по отношение на сигурността на информацията и нуждата от достатъчно пространство за съхранение на базата данни. Предвидено е да се закупи и разработено Приложение за верификация сигурността на информацията, което да подпомогне работата по разработването и внедряването на Софтуер за оценка на защитата на данните. Етапите на разработване на Софтуер за оценка на защитата на данните включват: Етап 1-Дефиниране на рамка, анализ, оценка и управление на риска за личните данни. Анализ на концептуалната рамка, проектиране на времеви график и задание за разработка /2-5 месец/ Етап 2-Дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни /5-7 месец/ Етап 3-Разработка на софтуерните модули - Модул М1 информация от/към бази данни, Модул M2 стратегическа рамка за защита на данните, Модул М3 оценка, анализ и управление на личните данни, Модул М4 мониторинг и преразглеждане /8-12 месец/ Етап 4-Тестване, изпитване. Корекции на грешки и бъгове. Използване на различни видове устройства и начини за докладване /13-14 месец/ Етап 5-Инсталация и въвеждане в експлоатация. Настройки и конфигурация /15-16 месец/ За успешната реализация на предприемаческата идея - разработване и пускане на пазара на Софтуер за оценка на защитата на данните се предвижда да бъде възложено на външен изпълнител изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Пазарният анализ и маркетинговият план ще включват анализи, възможности и предложения за активности, които да популяризират Софтуера за оценка на защитата на данните, ще идентифицират най-удачните канали за разпространение и продажба, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта. 247 747.12 222 160.38
Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на ТРЕЖЪР СЕКЮРИТИ ООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК. 2 000.00 1 900.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.