Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 65 866 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Микропредприятие със седалище в Балчик, което предлага счетоводни услуги на територията на МИГ Балчик-Генерал Тошево, ще инвестира в рамките на проекта в активи, базирани на новите дигитални технологии . Тази потребност е в отговор на динамичната среда, в която работят счетоводните къщи, характеризираща се  с непрекъснато променящи се институционални регулации и масово навлизане на новите технологии. За да отговори на тези предизвикателства, ЕТ "Марияна Митанова" се нуждае от оптимизация в процесите на предоставяне на счетоводни услуги.  С предвидените за закупуване активи ( преносим компютър ; лазерно мултифункционално устройство ; безжичен рутер; UPS  устройство;  външна батерия; офис-стол 1 бр., посетителски стол-2 бр; комплект офис-обзавеждане, софтуер - стандартна счетоводна програма с включено архивиране и електронен обмен ; софтуер - стандартен модул ТРЗ )  ще се увеличи производителността на кандидата поне 2 пъти. Това ще позволи на Едноличния търговец да поеме нови поръчки, да обслужва по-ефективно настоящите и нови клиенти, да оптимизира  своето продуктово портфолио и да повиши своята устойчивост на пазарните предизвикателства.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Доставка на активи: Към датата на подаване на проектното предложение ЕТ „Марияна Митанова“ работи с налично оборудване, което е остаряло и напълно амортизирано. Не разполага с модул ТРЗ и съответно дейността се извършва с ползването на екселски таблици. Налична е стара версия на счетоводна програма, която няма възможности за електронен обмен на данни, архивиране, бекъп, не предлага дигитализиране на счетоводството и изключването на хартията при осчетоводяването. Новата търговска стратегия на дружеството е увеличаване на броя обслужвани фирми , увеличаване на назначени лица и обработваните данни за тях, чрез автоматизиране на счетовната дейност. С увеличаване на дейността , разширяване на сигмента от клиенти е крайно необходимо да се закупи допълнително обзавеждане и оборудване ,съобразено със спецификата на дейноста и съвременните стандарти на технологичния процес в счетоводните офиси, ще обезпечи работата на работещото самоосигуряващо лице. След слючване на договор с МИГ и ДФЗ, ще бъдат предприети действия за доставка на предвидените за закупуване следните активи: 1. преносим компютър 1 бр 2. мултифункционално устройство 1 бр 3.безжичен рутер 1 бр 4. UPS устройство 1 бр 5. външна батерия 1 бр 6.офис стол 1 бр 7. посетителски столове 2 бр 8.комплемкт офис обзавеждане 9. счетоводен софтуер с модули за електронен обмен и облачно архивиране 10. ТРЗ софтуер Цената на предвидените за закупуване активи е под праговете за същественост, съгласно приложените към проектното предложение предварителни договори. 0.00 0.00
Координиране и отчитане на проекта: За изпълнението на проекта ще се предприемат необходимите действия и организация, за да може в срок да бъдат изпълнени предвидените дейности . 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.