Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 399 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Водено от общностите местно развитие (ВОМР)

Описание

Проектът обхваща дейности, чрез които да се създаде и функционира социално предприятие, посредством което да бъдат предоставени възможности за заетост и професионална интеграция в него на хората с увреждания и други представители на рискови групи, като важна предпоставка за намаляване на бедността и риска от социално изключване. Осигуряването на заетост на уязвимите социални групи, живеещи на територията на общината, ще доведе и до устойчивост на мерките в сферата на социалната политика, които общината прилага. Реализацията на интервенцията ще окаже положително въздействие както за подобряване на качеството на живот на хората, които започват работа, така и за намаляване на тежестта върху системата на социалното подпомагане. 
Община Павликени ще създаде ново социално предприятие, което ще обхване дейности за поддържане на зелената система на общината, а именно: паркове, зелени площи, градинки, тротоари и пътни банкети. Предвижда се закупуване на оборудване за обезпечаване оптималното протичане на работния процес. Предприятието ще се управлява от директор, в състава му ще бъде назначен счетоводител, който ще бъде представител на целевите групи.
Проектът предвижда да обхване 7 лица от целевите групи, които да получат подкрепа за социална и трудова интеграция в сферата на социалната икономика. Предвижда се назначаване на 6 лица на длъжност "работник озеленяване" и 1 лице счетоводител. Същите ще се назначат на трудови договори и ще бъдат осигурени съгласно действащото законодателство за период от 12 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на общинско социално предприятие и осигуряване на заетост: Община Павликени, изпълнявайки своите стратегически документи се насочва към осигуряване и поддържане на добра жизнена среда за всички свои жители и чрез настоящия проект има намерение да подобри условията на живот на населението на общината. След одобрение на проекта и подписване на договор за БФП, кандидатът ще разкрие по проекта Социално предприятие по чл.52 от Закона за общинската собственост с дейност, имаща изразен социален ефект спрямо лицата от уязвими групи. Чрез предприятието ще се осигури устойчива заетост и социално включване на обхванатите лица. Ще бъдат изпълнени дейности за поддържане на зелената система на общината, а именно: паркове, зелени площи, градинки, тротоари и пътни банкети. Предвижда се дейностите по поддръжка да включват: косене, оформяне на зелените площи, затревяване, засаждане на цветни лехи впаркове и градинки, поддържане на детски спортни площадки, почистване на дерета, поддръжка на гробищни паркове, чистене на сняг и опясъчаване на тротоари и алеи, пролетно почистване, резитба на клони и почистване на есенни листа, метене на улици и тротоари, както и поддръжка на общински имоти, общински пътища, улични настилки, алеи и тротоари. На лицата ще бъде осигурена заетост за 12 месеца на длъжност "работник озеленяване". В предприятието ще бъдат назначени за 12 месеца Директор и счетоводител, за да се обезпечи нормалното функциониране и управление на предприятието. Дейността на Директора ще бъде финансирана със средства на Община Павликени, а тази на Счетоводителя със средства по проекта. Директорът и счетоводителят ще разработят вътрешни правила и процедури за функциониране на социалното предприятие и ще отговарят за ежедневното управление на дейността му. 1. Директор: - отговаря за управлението на социалното предприятие; - контролира за спазване законосъобразноста и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; - координира работата на социалното предприятие, преглежда и ревизира извършваната работа; - разпределя и делегира задачи на наетите лица; - представлява ОСП "Зелени системи" пред институции, организации и обществеността. 2. Счетоводител: - отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; - регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; - подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани с дейността; - подготвя и извършва плащания; - изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието. 0.00 65 226.71
Създаване на условия за оптимална работна среда за наетите лица: С тази дейност се цели създаване на удобна, здравословна и безопасна работна среда за персонала на общинското социално предприятие. За създаването на оптимални условия на труд на заетите в предприятието работници се предвижда закупуване на оборудване и обзавеждане, чрез което същите ще могат да изпълняват своите задължения. Необходимостта от оборудване и обзавеждане е обоснована от нуждата за създаване на ефективни работни места за съответната длъжност. Предвижда се да бъде закупена необходимата техника за изпълнение на работата от общите работници, както и обзавеждане за обезпечаване работното място на назначения счетоводител на предприятието. Ще бъдат предприети всички необходими действия по застраховане на оборудването. Работодателят ще осигури работно облекло на счетоводителя и работниците. Предвидени са разходи за трудова медицина за периода на заетост. В изпълнение на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали за работата на счетоводителя. 0.00 26 090.68

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.