Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0330-C01
Наименование на проекта Вашето ново работно място във "Витос агро" ЕООД
Бенефициент 202489481 ВИТОС АГРО ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.10.2016
Дата на стартиране 05.10.2016
Дата на приключване 05.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Описание

Кратко описание на проекта
Основната дейност на "Витос агро" ЕООД е търговия със странични животински продукти, предназначени за храна на животни. Фирмите занимаващи се с отглеждане на животни и търговия с продукти произведени от тях имат голям интерес към артикулите, предлагани от дружеството. "Витос агро" ЕООД разполага с офис подходящ за разкриването на десет работни места, който не е оборудван и към момента не разполага с персонал. Чрез създаването на нови работни места фирмата ще може да разшири дейността си. По време на своята работа, наетите лица ще има възможност не само да практикуват новите знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация.
Проектното предложение е насочено към три целеви групи - безработни младежи до 29 г. вкл., продължително безработни и неактивни лица, както и други безработни и неактивни лица.
Основната цел на проекта е устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора и подобряване на достъпа до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда, а специфичните цели - насърчаване на заетостта за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни, и младежи до 29 г., чрез осигуряване на 10 нови работни места в "Витос Агро" ЕООД и повишаване знанията и уменията на наетите в рамките на проекта лица чрез включването им в обучения по ключови компетентности.
Дейности
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от специалисти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в дружеството, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ще се създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще се организират редовни срещи между екипа на проекта с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на отделните дейности, съгласно ПМС No 118 /20.05.2014г. и изискванията на Програмата. Ръководителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Отговаря за цялостното изпълнение, контрол и управление на проекта; - Подписва всички първични счетоводни документи и оригинали на фактури; - Участва в подготовката и изпълнението на тръжните процедури; - Осъществява контакти с хора и организации, които са пряко въвлечени в изпълнението на проекта; - Отговорен е за коректната комуникация между всички членове на екипа и участници в проекта; - Води работни срещи на екип за управление на проекта; - Текущо извършва преглед изпълнението на проектни дейности според Планът за действие; - Представя пред ДО междинните и окончателни финансови отчети; - Носи отговорност за акуратното отчитане на проекта, организира и контролира популяризирането на проекта; - Изпълнява и други конкретно възложени му задачи. Координатора на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Водене на текуща кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; - Осъществяване на цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координиране на провеждането на процедурите по избор на изпълнители. Счетоводителя на проекта ще отговаря за изпълнението на следните дейности: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта; - Изготвяне на финансовите отчети; - Осигуряване на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участие в срещите на екипа по проекта., Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 15 900.55
  • Дейност: Информация и публичност: Дейността за информиране и публичност ще се реализира с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността за информиране и публичност ще се извършва при спазване на техническите характеристики на мерките за информиране и публичност и ще допринесе за преодоляването на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото и за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог. Средствата, заложени за дейността са за изработване на: - изработване и разпространение на 1000 бр. информационни брошури, които ще представят синтезирана информация за проекта, целите, дейностите и резултати; - два броя платени публикации в медии, която ще представят кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати; - изработване, доставка и монтаж на информационна табела с минимален размер А3, която ще се използва за визуализация и ще популяризира проекта, оперативната програма, ЕСФ и ЕС. - изготвяне на 100 бр. стикери, които ще бъдат залепени на всеки придобит по проекта актив. Визуализацията на информационните материали изцяло ще съответства на насоките, заложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Във всеки документ и актив, свързан с изпълнението на проекта, който се използва от обществеността или участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и подкрепата на ЕС чрез ЕСФ. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 488.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: В рамките на проекта се предвижда наемането на 10 безработни или неактивни лица за срок от 12 месеца. Длъжността, за която ще се наемат безработни и/или неактивни лица е “Търговски представител”, като основните функции за заемащите тази длъжност са: - Предлагат оферти и продават стоки на земеделски стопанства, производствени предприятия и други дружества; - Получават и актуализират информация за пазарни условия и наличие на конкурентни стоки и услуги; - Предоставят информация на бъдещи и настоящи клиенти за характеристики, функции и качество на продавани продукти, демонстрират техните качества и начини на употреба на място; - Определят цени и условия за кредитиране, записват заявки и уреждат доставки; - Представят на доставчици и производители клиентски реакции и изисквания; - Поддържат контакти с клиенти за осигуряване на добро обслужване. Основен партньор и доставчик на Витос Агро е немска фирма, поради което всички служители в организацията трябва владеят добре немски език, а за успешната им работа в офиса на организацията ще допринесат добрите компютърни умения, като по тази причина се предвижда всички новонаети, които не разполагат с подобни умения да преминат обучения по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Множеството пътувания за установяването на контакт с потенциални и настоящи клиенти на организацията ще изискват и притежаването на шофьорска книжка категория В. По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност не само да практикуват новите знания и умения, но и да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Средствата, заложени за тази дейност са за възнаграждения на наетите лица, които са в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Предвидени са и средства за разходи за прослужено време; за извънреден труд, който се налага при спешни поръчки; за неизползван отпуск; за обезщетения за временна неработоспособност, които са за сметка на работодателя. Предвидени са и разходи за трудова медицина., Договорена стойност: 137 296.00 , Отчетена стойност: 105 241.60
  • Дейност: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Изборът на лица за включване в обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото на всяко от лицата. В рамките на тази дейност се предвиждат следните обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по немски език за нива А1, А2, Б1 с обща продължителност не по-малка от 300 часа и обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” - Обучение по Компютърна грамотност, работа с текстообработващи програми Microsoft Word, работа с електронни таблици Microsoft Excel, интернет и антивирусен софтуер и изготвяне на презентации с Microsoft Power Point с обща продължителност не по-малка от 65 часа. Обученията по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” ще са със следната програма: Немски език - ниво А1 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Немски език - ниво А2 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Немски език - ниво Б1 по Европейската квалификационна рамка: Хорариум на обучението - 100 учебни часа. 1.1. Теория - 60 учебни часа. 1.2. Практика - 40 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обученията по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще са със следната програма: Обучение по компютърна грамотност Хорариум на обучението - 20 учебни часа. 1.1. Теория - 10 учебни часа. 1.2. Практика - 10 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с текстообработващи програми Microsoft Word. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с електронни таблици Microsoft Excel. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Обучение по работа с интернет и антивирусен софтуер и изготвяне на презентации с Microsoft Power Point. Хорариум на обучението - 15 учебни часа. 1.1. Теория - 7 учебни часа. 1.2. Практика - 8 учебни часа. 2. Брой на обучаваните лица - 10 3. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат. Разходите за обучение по ключови компетентности са в размер, съответстващ на заложения в ПМС 251/21.10.2009 г. за съответното обучение., Договорена стойност: 9 500.00 , Отчетена стойност: 9 250.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места в офиса на организацията. В случая ще се обособят: 10 работни места за търговски представители, които ще бъдат оборудвани с необходимото за работата им оборудване - 10 лаптопа, 10 офис бюра, 2 мултифункционални устройство (скенер, копир и факс), ергономични столове, секция за документи, контейнери за документи, и други. Едни от основните задължения на търговските представители включват демонстрация на предлаганите продукти, предлагане на оферти и продажба на стоки, на място при конкретните клиенти. Голяма част от настоящите и потенциалните клиенти на дружеството - животновъди се намират в труднодостъпни и високопланински райони, където няма осигурен регулярен превоз, а пътищата не позволяват използването на обществен транспорт и стандартни транспортни средства, като ситуацията става още по-тежка през есенно-зимния период. Това, което допълнително ще затруднява работата на търговските представители е спецификата на продуктите, които Витос агро предлага - странични животински продукти, предназначени за храна на животни, които са тежки и обемни. За да се разрешат описаните по-горе проблеми и осигури пълноценната реализация на новоназначените лица е наложително осигуряването на подходящо превозно средство, с което фирмата не разполага и поради което в рамките на проекта се предвижда закупуването на превозно средство със подобрена проходимост и товароносимост, като основните изисквания ще бъдат: задвижване на четирите колесни оси, възможност за блокиране на междуосевия и заден и/или преден диференциал, минимум 5 места, товароносимост от минимум 1500 кг. и полезен обем за товари от поне 1300 литра. По този начин ще бъдат обезпечени всички основни дейности, които наетите по проекта лица трябва да извършват. Превозното средство ще се ползва от всеки от представителите на целевите групи при необходимост. Придобитото обзавеждане, оборудване и МПС по проекта ще бъде застраховано., Договорена стойност: 69 800.00 , Отчетена стойност: 69 654.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АВТОХИТ 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 58 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Явор, Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Регионален Център за Икономическо Развитие, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 11.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 238 596.00 BGN
БФП 238 596.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 200 719.17 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна техника и офис обзавеждане., Прогнозна стойност: 7 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка лаптопи
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на мултифункционални устройства
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на моторно превозно средство с подобрена проходимост и товароносимост, Прогнозна стойност: 58 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на моторно превозно средство с подобрена проходимост и товароносимост
    Изпълнител: АВТОХИТ 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 300.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за застраховане на обзавеждане, оборудване и МПС., Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за застраховане на обзавеждане, оборудване и МПС, закупени по проект №: BG05M9OP001-1.003-0330-C01 "Вашето ново работно място във "Витос агро" ЕООД"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на трудова медицина за целевата група по проект „Вашето ново работно място във „Витос агро“ ЕООД“., Прогнозна стойност: 400.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на трудова медицина за целевата група по проект „Вашето ново работно място във „Витос агро“ ЕООД“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Повеждане на обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”., Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: Повеждане на обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” .
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Повеждане на обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Повеждане на обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по изготвяне и доставка на информационни материали за информираност и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги по изготвяне и доставка на информационни материали за информираност и публичност по проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN